Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt PINOON naurettavuudet, joista vanhemmat ovat kitisseet vanhempainilloissa!

Vierailija
11.09.2007 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämän lisäksi ainakin meidän lapsen koulussa on aamupäiväkerho.

No tässä se ongelma onkin, kun aamupäiväkerhoa ei ole, joten lapsen pitäisi itse muistaa pukea sopivat vaatteet, sammuttaa valot, sulkea ulko-ovi ja ottaa avain mukaansa. Siis varmasti on ekaluokkalaisia, joilta tämä onnistuu, mutta kaikilta ei. Ja eikö silloin ole selvää, että vanhempien on _jollakin_tavalla_ huolehdittava aamut turvallisiksi. Jos se tapa on klo 8 alkava koulu, niin ...?

Vierailija
42/45 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eräs äiti valitti kuinka hänen tyttärensä oli ollut jonkun muun tytön luona (" en nyt tässä viitsi nimeä mainita" joten mysteeriksi jäi) ja tämä tyttö oli esitellyt ulkomailta tuotuja korkokenkiään: " Joten emmekö voisi sopia ettei kellekään luokan lapselle ostella tälläisiä koska nyt meidän XX vaatii itselleen korkokenkiä ja minusta ne ovat tuon ikäiselle sopimattomia" . " Kohtuutonta" puuskahti joku isistä.

päivän paras

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä joku palaveri alkaa 9 aikoihin. Lapsi ei uskalla olla kotona aamulla yksin vaikka päivällä on ilman mitään ongelmia. Pelkää että ei ehdi kouluun... joten olen ollut aamut kotona. Mutta 10 aamu on kyllä ihan lian myöhään

Vierailija
44/45 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaan lapsia vähän kauempaa ja tuolloin ei ole enää ruuhkaa. Ja lastenkaan ei tarvitse nousta liian aikaisin.

Vierailija
45/45 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja jotku älykääpiöt alkoivat miettimään kaikenmaailman rahankeräys systeemejä. Tyyliin: jokainen perhe laittaa jotain rahaa kerran kuussa tilille, jota joku sitten kyttää että kaikki ovat maksaneet. Katsoin kauan suu auki näitä ääliöitä ja ehdotin että jokainen maksaa sen 100 euroa kerralla sitten kun luokkaretki on. Jos ei ole varaa maksaa kerralla niin kerätköön itse keskenään vaikka 5 euroa joka kuukausi kirjekuoreen. Minun ehdotus voitti

joku kyttää täyspäiväisesti maksaako 27 perhettä 5 euroa kuussa tilille ja karhuaa niitä jotka ei maksa

Ei hyvää päivää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi