Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko missään palstalla huuto. net-pinoja? Kiltit apuva! :)

Vierailija
10.09.2007 |

Googlella löysin jotain ns. satunnaisia, mutta pidetäänkö missään vauvapalstalla tai muulla vakituisia huutispinoja, joissa voisi mainostaa sitten omia kamojansa huutonetissä?



Meinaan kohta pistää käyttämättömät äitiysfarkkulappuhaalarit (olipas pitkä sana!) myyntiin ja olisi kiva vähän markkinoida niitä jossain. :)



Kiitos tietäjille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kakspluspinon joskus toukokuulta, enkä viitsi pistää sinne uuttakaan pinoa, kun en hirveästi tunne Kaksplussaa ja heidän pinoutumissysteemejänsä.. :)





Kiitos kakkoselle iloisesta kommentistasi! Kyllä ne varmaankin menevät kaupaksi. :) En ole kuin muutamia kertoja tehnyt kauppaa huutonetissä ja siksi kyselen, että onko vakituisilla myyjillä jotain mainostuskampanjoita... muuten kuin av:lla! :D Ovat sen verta ihanat pökät, että en ihan kovin halvalla viitsisi luopua..



ap

Vierailija
2/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan aiheuttaa jokin skandaali (onkohan ne varastetut tai jotain), saa huomiota. :D



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä oma huutispinonsa. Kyllä mä olen ainakin huomannut, että menee paremmin kaupaksi kun mainostaa siellä. Huutiksessa ei kielletä mainontaa muualla, kielletään vaan ettei saa samaan aikaan myydä muualla eikä Huutiksen omilla keskustelupalstoilla saa mainostaa.

Vierailija
4/4 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //keskustelu. kaksplus. fi/t856761