Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt kaivattais askarteluvinkkejä ???
10.09.2007 |
Pää lyö ihan tyhjää,mitä ihmettä tehdä 4-vuotiaan kanssa. Tykkää kovasti askarrella,mutta ideat alkaa olla äidillä vähissä. Nyt kaikki helpot hyvät ideat pinoon !
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tehkää jämäaineksista robotti tai vaikka peikko. robotin saa vaikka wc-papruhylsyistä jotka päällystää foliolla ja vanhoista napeista nappuloita robottiin. leikataan pahvista peikko, jolle laitetaan vanhoista tilkuista liimaten vaatteet ja tehdään vanhoista villalangoista hiukset. jne
osta savea ja muovailkaa. tehkää taikataikinaa ja tehkää jotaa. huovuttakaa.