Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SUURPERHEKUUMEILIJAT, viikko 37***

10.09.2007 |

Avaan pinon kun en sellaista löytänyt...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs viikonloppu sujui?? Mies oli töissä koko viikonlopun ja minä huhkin kotihommia, tuntui oikein levolle mennä tänään töihin. Nostin potut kasvimaalta, keräsin viimeiset pavut, säilöin punajuuria ja kurpitsaa...

Pihakalusteet varastoitiin talvea varten, tyhjensin ränsistyneitä kesäkukkalaatikoita...Pesin pyykkiä, siivosin, ompelin ja sunnuntai-iltana vielä olin pojan jalisjoukkueen talkoohommissa. Että näissä merkeissä minun viikonloppu.

Nyt uusi viikko ja uudet haasteet. On nuorimmaisen vanhempainiltaa ja kansalaisopiston touhut alkaa. Poika soittaa pianoa, itse ilmottauduin keramiikkakurssille.

Tärppipäivät alkaa olla ohitse , ei kun tädinkarkoitusloitsut esille. Vaikka jos totta puhutaan en usko tässä kierrossa nappaavan. Toivotaan kuitenkin että muilla tärppää!!

Kirjoitelkaahan kuulumisianne!

Tanni

Vierailija
2/31 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni taas ihan älyttömän nopeasti. :(

Mies lähti tänään taas reissun päälle ja kotiutuu vasta perjantaina. Onneksi nuo tärppipäivät osuivat sopivasti sille ajalle kun oli kotosalla. :)

Mulla nyt siis kp18/28 meneillään ja kovasti jo jännätään että tärppäsikö ekalla yrittämällä.

Onneksi on nuo koiranpennut tässä kotosalla niin riittää puuhaa, ei tarvitse koko ajan laskea päiviä. ;)

Välillä on jo arvelluttanut että jaksanko kun lapsia onkin kolmen sijasta neljä....mutta pian se taas unohtuu kun miettii niitä lasten tuomia iloja.

Alavatsassa vaan juilii...ihan semmoisia kuukautiskipujen tuntuisia jomotuksia...?

Kovasti on sellainen tunne että ekasta tärppäs ja että se on poika. Mutta jännityksellä eteenpäin....ja hyvää viikon jatkoa kaikille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan enenkuin tiputaan toiselle sivulle

Ihmeen vähän on vuotoa ollut. Kai se kierukka oli mun elimistölle sellaista myrkkyä, että nyt normaalivuoto tuntuu niukalta, kun kierukan aikana pärjäsi vain yösiteillä. Nyt ei edes yöllä ole ollut vuotoa. Mutta parempi näin.

Pitää ihan laskea, että mikä kp. Siis kp5 meneillään. Viikonloppuna mies puheli vaan positiiviseen sävyyn mun vauvahaaveesta.... Tuntuu, että mies alkaa myös lämmetä ajatukselle neljännestä, kun vähän väliä vihjaili vauvasta (ei tavallisesti puhu tuohon sävyyn). Kai se viime viikkoinen piinailu sai miehen ymmärtämään, että minulla tosiaan on VAUVAKUUME!

Valoa näkyy tunnelinpäässä, joten ihanaista syksyä odotellen,

K@@po

Vierailija
4/31 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanni - sinähän olet ollut aivan mielettömän tehokas nainen viikonvaihteessa! Hatunnosto sinulle!

Eikö olekin kiva kun syksy tulee, saa aloitella uusia harrastuksia, minäkin ilmoitin tytöt kuvataidepiiriin, saa nähdä mitä tykkäävät siitä, kun aiemmin eivät ole olleet. Meillä tuo urheilu on niin vahvana ja voimakkaana kaikessa tekemisessä, että tuntuu että olis hyvä olla muutakin vastapainoksi.

Itse harkitsen, jos lähtis ruotsin alkeita muistelemaan.. Saa nähdä toteutuuko, sillä meillä tuo rakentaminen (lisää tilaa nyk.kotiin) on alkanut, ja sitten pitäis aina sumplia lastenhoitohommista miehen kanssa. Ja kun hän on yrittäjä, niin heillähän ei varsinaisesti ole työaikoja;) Että saa nähdä toteutuuko mun suunnitelmat ruotsin alkeista.

Ja aivan, vanhempienilta sattui sitten samalle illalle, kuin se eka ruotsin aloituskerta:(

Eihan sitä tiedä vaikka tärppäiskin tässä kierrossa, vain aika sen näyttää! Tsemppiä tanni!

äippyli82 - No olipas teilllä hyvä tuuri noiden tärppipäivien suhteen! Ootko aiemmin tuntenu, jos onni on käyny raskautumisen suhteen? Kun nyt on niin vahvat tuntemukset, äippyli?

Niin, mietit, jaksaisiko 4 kanssa samoin kuin 3 kanssa, sen vaan aika näyttää kuinka tulee jaksamaan. Uskon että myös aika/ikä monelle tekee plussaa asioihin suhtautumisessa, se on kuitekin ihan toista saada 4 lapsi kuin 1 tai 2. Että osaa organisoida ja ottaa ehkä vähän lungimmisti. Näin minä ainakin toivoisin omalla kohdallani. Liekö toiveajattelua sitten...

K@@po - Se voi hyvin olla että joillekin kierukka saattaa lisätä vuotoa. Itselläni aiemmin on ollut hormonikierukka, ja se oli aivan unelma, sillä vuotoa oli juuri sen verran että sen huomasi. Pikkuhousun suojalla pärjäsi. Mutta jälkikäteen olen miettinyt että kuinkahan se vaikutti mun mielialaan.. muistan kyllä olleeni äkäinen. Voihan se olla että olen yhäkin äkäinen, eikä hormonikierukalla ollut asian kanssa mitään tekemistä:)

Kiva että miehesi on hengessä mukana.

Sitten kysyisin, millä viikoilla teidän aiemmissa raskauksissa on sydänäänet kuunneltu? Katsoin aiemmat neuvolakortit, ja sydänäänet on kuultu (ilmeisesti dopplerilla-ei ultralla kuitenkaan) viikoilla 10-11.

Äärettömän hitaasti menee tämä viikko. Mullahan oli torstaina se lääkäriaika, en huomannut edes kysyä mikä käytäntö tuolla sairaalassa on, että jos lopputuloksena ei sydänääniä löydy, ja lääkkeelliseen tyhjennykseen joudun, antaako ne mulle mukaan lääkkeet, vai oonko sen tyhjennyksen ajan sairaalassa?

Kai fiksu pakkais pikkukassin autoon varulta, jossa olis vaikka hammas harja.. ja pakka nessuja.

Mulla on vielä ennen sitä ultraa keittiösuunnittelijan kanssa treffit - tarjous pitäis olla valmis. Voi olla vika tikki, että se on samana päivänä, mutta kun täältä missä asun, on niin pitkä matka asiantuntija liikkeisiin, että yrittää saada sovittua samalla päivälle asioita. Voihan se myyjä kattoa että mikä tuota muijaa nyt vaivaa, jos olen maassa olevan oloinen. Sen verran kuitenkin olin fiksu,että ekä keittiö sitten sairaala..eikä toisinpäin.

Mitenkäs muilla viikko on alkanut, meriutu, sofur, muut?

Vierailija
5/31 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistaita vaan :)

olen se viidettä kuumeileva uus tulija tänne :D

kuten alussa mainitsin niin mulla kierrot aivan härän pyllyä. menkat alkoi 1.päivä 50päivän tauon jälkeen taas ja kestävät edelleen. huoh! joko tää on kymmenes päivä :( otappa sit ovulaatiosta mitään selvää :( ovistikut käyttöön kunhan tää vuoto loppuis..on niinku niin ihmeellistä.

siivolomaan pitäs ruveta mut ei kiinnosta niinku pätkän vertaa,yllätys!

nuorin 8kk kivassa räkiksessä, kuulosti kurpääntulehdukselta viime yönä. eli öyt menee meillä nyt kitissessä. kaikilla neljällä ollu taipumusta tohon kurkunpääntulehdukseen joten tuttu tauti...

mutta kaippa se pitää ruveta hommiin niin saa tälle päivälle jotain aikaiseksikin :)

mukavaa viikkoa kaikille ja tärppi onnea. itsekin rupean " hommiin" kunhan toi vuoto loppuis.... hihii!

--Miilukka ja neljän kopla :)--

Vierailija
6/31 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinuvi: Tuosta kolmannesta muksusta oli myös aika vahvat tuntemukset.

Mutta ehkä tuudittautun liikaa siihen että mun on aina ollut helppo tulla raskaaksi....tiedä sitten. Tulen kyllä kertoilemaan tuloksen...reilu viikkohan tässä täytyy vielä kärvistellä.

Nyt on jo tullut ihme ajatuksia päähän...että jos lapsi ei olekaan terve, tai...tai....jos raskaus menee kesken. Ekasta ja tokasta muksustritia ei ollut tuollaisia tuntemuksia, mutta kolmannesta alkoi jo olemaan enemmän huolissaan. Tiedä sitten mitä tästäkin raskaudesta tulee, jos nyt siis tärppäsi.

Meillä oppi tuo kuopus viime viikolla kertaheitolla kuivaksi. Ihan itse päätti että nyt sai vaipat riittää ja alkoi käydä pöntöllä. :)

Ennen sitä yritin epätoivoisena opettaa kuivaksi, mutta pissasi aina housuihin. Kun lakkasin yrittämästä, niin kappas vaan. :))

Yövaippakin jäi samalla pois, ja yöt ovat olleet kuivia.

Aika hassua että nuorimmainen on ainoa perheemme lapsista joka ei käytä lainkaan vaippaa. Meillähän on 7-vuotias yökastelija perheessä ja tuo 5-vuotiaskin näyttää nyt olevan myöskin yökastelija. :(

Kuopus siis täyttää 3v. nyt syyskuun lopussa.

Taidan tästä mennä laittamaan ruokaa. Sitten lähdetäänkin urheilukisoihin. :)

Kuullaan taas.....

Vierailija
7/31 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuville ihan ensimäisenä pitää nyt sanoa, että älä todellakaan menetä vielä toivoasi!! Minulla on kaksi tuttavaa, joille on sanottu rv7 ja oliko toinen 8, että ei löydy sykettä ja lääkkeelliseen tyhjennykseen. Molemmat heistä tuon lääkityksen otti , mutta mutta molemmilta löytyi sitten jälkitarkastuksessa elävä sikiö! Nyt heillä molemmilla terveet tytöt. Mielestäni sairaalassa ei ollut tuota sikiötä ennen lääkkeen antamista edes ultrattu joten pidäthän huolen, että katsovat ultralla sitten torstaina !

Minullakin jokaisen neljän kohdalla alkio/sikiö on ollut pienempi viikkoihin nähden monesti tuohon rv 10 saakka. Mene ja tiedä mistä sekin sitten johtuu ?! Mutta siis pidän sinulle Sinuvi peukkuja pystyssä ja jaksuja tuonne torstaille saakka =0) !!

Monikaan täällä ei varmasti minua muista joten pieni kertaus =0) . Elikkä olen 31v, mies 32v, tyttöjä on siunaantunut 4 kpl vm -96, -98,- 02 ja -05. Viidettä siis kuumeillaan.

Nyt on menossa kp 20/24-30, elikkäs jänniä aikoja elellään =0) !Kierto ei ole ihan säännöllinen, mutta useimmiten se on tuota 27/28 luokkaa, joten viikko ainakin tässä jännittäessä menee. Ensi ma minulla kylläkin on gyneaika, jossa ultrataan mm. noita mun munasarjoja, joten olenkin ajatellut että ehkäpä siellä jotain jo pussin alkua näkyy jos raskaus on alkanut =0).

Nyt alkaa nuorimmaisten välillä hirviä tappelu joten lähden sitä setvimään. Hyviä päivänjatkoja !!

Mami +4

Vierailija
8/31 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille. Omaan napaan kuuluu tässä vaan kauhiaa kiirusta :) En ymmärrä, mistä tämä kiire aina tulee, mutta viikonloppukin kului minuuttiaikataulua noudattaen.

Ja tällä viikolla pukkaa joka ilta jotakin kissanristiäistä. Parturia, vanhempainiltaa, kummilapsen synttäriä jne.

Hyvä toisaalta, että on ohjelmaa. Ei ehdi näitä kiertopäiviä laskemaan ja stressaamaan. Kahta clomia olen nyt päivässä popsinut ja ensi viikolla ultrassa näkee, onko ollut mitään tehoja.

Sinuville peukkuja to ultraan! Toivottavasti pieni sydän siellä sykkisi. Onko sinulla muuten mitään raskausoireita havaittavissa?

Nyt kauppaan, kotiin ja kuskaamaan lapsia harrastuksiin.

Meriutu kp.5.

Vierailija
9/31 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni töissä ja synttärihumussa, nyt onkin sitten vapaat edessä. Vuotojen kanssa on taas ongelmaa... huoh. Tuossa päivällä miehen kanssa touhuiltiin ajan kuluksi ;) ja touhuilu aiheutti vuotamisen, on tehnyt ihan saman vaikutuksen muutaman kerran aiemminkin. Ei mitään runsasta vuotoa, mutta kumminkin ja kun siihen lisätään se, että kierto on 12-13 päivää muutenkin, niin huoh. No se gyne on varattu ja siellä varmaan todetaan syöpä tai jotain, eihän tällainen vuotaminen nyt ihan asiaan kuuluvaa ole...

Sinuville pidellään peukkuja täällä! Koita jaksaa torstaihin saakka ja toivotaan, että kaikki olisikin loppujen lopuksi hyvin.

Vierailija
10/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vauvakuume ollut taas aikalailla pakkasella. Arjen kiireet on saaneet ajatukset ihan muualle (sekä sairastelut), mutta vauvaprojektia ei ole kuitenkaan täysin haudattu.

kaakaokirahvi ja sekavat tunteet :)

Vierailija
11/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvakuume heiluu pakkasen ja kiehumispisteen välillä ihan päivittäin. Viikonloppuna oli taas joku hetki kun olin ihan hylkäämässä koko hommaa ja heittämässä Clomit roskiin. Juurikin tuon arjen rumban takia. Ajattelin, että eihän tähän sirkukseen voi enää mitään vauvaa sotkea. Sitten taas viisari heilehtaa toiseen suuntaan :)

Kelläs kaikilla sitä olikaan alkukierto menossa? Muistelin, että meitä oli muutamia, joilla alkoi aika samoihin aikoihin viime viikolla menkat? K@@po oli ainakin, vai muistanko oikein? Kiva jännätä yhdessä, mitä tulee tästä kierrosta!

Meriutu kp.6

Vierailija
12/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika nukahti päikyille, joten meitsin koneaika alkoi:)

Miilukka - ikävää tuo kurkunpääntulehdus, meillä on myös sitä vanhemmat lapset oireilleet. Ei heillä onneksi ihan tosi paha ollut, mutta silti- rankkaa öisin olla huolissaan.

mami4 - Käsitinkö oikein, että nämä sun tuttavasi otti lääkkeellisen tyhjennyksen, ja siitä huolimatta vauva porskutti hengissä moisen läpi?

Aika hurjaa! Kyllä mua ultrataan alakautta huomenna, joten kaiken pitäisi ratketa pian. Muuten, aika hurjaa, jos ei löydy sykettä, niin heti kohta tyhjennykseen/kaavintaan, kun kerran on kokemuksia että se syke VOI löytyä,jos vaan malttaa odottaa. Tietty onhan se henkisesti tosi raskasta.

Minkä vuoksi sulla on munasarjojen ultraus?

Aika hurjaa, jos samalla selviäis että olet raskaana!

meriutu - ymmärrän fiilikset minuuttiaikataulusta-- vaikka kotona olen, mutta kuskaa porukkaa sinne, vahdi että läksyt on tehty, syöty, taas lähdetään.. ja se kello tikittää, kun pitää olla tiettyyn aikaan tietyssä paikassa.. Kuluttavaa, ja harmittaa kun mulla menee sitten hermot- ja tulee huudettua isommille, kun eivät ole sähäkästi apuna. Huh huh!

Ja kyllä- onhan siinä aikataulutetussa vaiheessa hyvät puolensa, tosiaan ei ennätä omaa napaa ajatella KOKO ajan.

Jännätään sitten ensiviikolla sun ultraasi! Toivottavasti näkyisi jotain..

Kysyit, onko ollut raskausoireita - ei sitä perinteistä pahoinvointia, mutta tunne että masu kasvaa - ja se tuttu paineen tunne alavatsassa. Ja kyllä maha on kasvanut, olen hoikka (52kg), ja silloin kyllä huomaa heti masun pullistukset ym. Siis on raskaanaolevan olo, ilman pahoinvointia.

Caramba - No on se hyvä että olet saanut sen ajan gynelle. Milloin se on? Ei tietenkään sinulla mitään syöpää ole!!

Mutta hyvä että pääset tutkittavaksi, tuohan on äärimmäisen stressaavaa kun et tiedä mikä tai mistä johtuu, ja ainakin minä olen loistava keksimään mitä merkillisimpiä diagnooseja itselleni.. Oletkohan samanlainen? No pian pääset tohtorin luo, toivotaan ymmärrettävää selitystä vaivalle.

Vierailija
13/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan niin kovin arkista että fiilikset heilahtelee puolelta toiselle tässä projektissa.

Silloin kun on seesteistä, mikä olisikaan ihanampaa kuin pieni vauva tämän ihanan porukan joukkoon.

Ja sitten kun kiirettä, sairastelua, väsymystä - ei siinä ihan ekana varmasti mielessä ole, että voi vitsi kun saisin tähän yhden pikku nyytin (vaivoikseni) lisäksi.. Siis liioitellakseni asiaa..

tsemppiä arjen kiireisiin! Jossain vaiheessa niilläkin on taipumus väistyä..

Vierailija
14/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti on taas tuo taivas tummennut ja tuuli aivan hirmuinen. Aamupäivällä vielä aurinko paisteli. No sadettahan nuo lupailivat tulevaksi.

Sinuvi , kyllä noissa molemmissa tapauksissa vauvelit todella selvisivät, vaikka molemmilla aivan kunnon vuodot jne.. Ihmeitä onneksi joskus tapahtuu , kun ei nuo lääkäritkään taida aina oikein asioita tulkita =0) !

Minulla ultrataan munasarjat, koska mulla löytyi jotain epämääräistä kudosta oikeanpuoleisesta munasarjasta. Minulla on aina noita kystia ollut, siis ihan teini-iästä asti ja niitäkin on mitä erilaisemmin keinoin tutkittu. Tämä nyt oli vain uutta =0/... Tietysti nyt hieman jännittää/pelottaakin, että jos se onkin jotain syöpää tai muuta hieman hankalampaa juttua. Nyt tietysti kun nuo munasarjat mitä luultavammin eivät ole kunnossa niin tuo raskaustoive taitaa olla kaukaa haettu, mutta saahan sitä aina toivoa =0) !!

Vielä sen verran omaanapaa, että noita raskaustoiveita tietysti hieman on nostattanut se, että noin 5päivää ovulaation jälkeen oli valkovuodon seassa aivan millin tippa verta. Niin sitten tietysti elättelen toivoa jostain kiinnittymisvuodosta vaikka ei muistini mukaan sellaista ole muista ollut. Mutta kuten hyvin tiedätte , niin tässä tilanteessa sitä tuo mielikuvitus saa aina välillä aikas vilkas (0: !

Nyt alkaa kuopus hermoilla, on hieman kipeänä, joten paras lopetella.

Hyvää keskiviikon jatkoa kaikille!!

Mami +4

Vierailija
15/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jo kertaalleen päätin luopua pähkäilystä niin tässä sitä taas ollaan. Kuten kaakaokirahvillakin on vauvakuumeen vastapainoksi tullut toisenlaisiakin ajatuksia. Joten nyt ei ole just kauhee " tahtoo vauvan" kuume vaan päähän hiipii ajatuksia, että tässä olisi kyllä aika mukava kokoonpano jo olemassa. Ja että kolme on kyllä ihan kiva määrä. Ja että nyt tämä on jo aika helppoa ja omille harrastuksille jää ihan kivastikin aikaa jne.

Meillä mies on kanssa yrittäjä ja paljon töissä iltaisinkin. Emme ole ehtineet asiasta paljon keskustella. Tänään kyllä ilmoitin herralle, että illalla keskustellaan asiasta perinpohjin. Mies on ajatuksineen samanlainen tuuliviiri kuin minäkin. Toisaalta, toisaalta taas ei!!

Viime viikollahan olin asiasta aivan varma. Siis että haluan. Perjantaina alkoi sitten menkat ja nyt kun kp on 6 en olekaan taas yhtäkkiä varma mistään. APUA!! K@@pon ja meriutun kanssa mennään samoissa päivissä. Mulla toi kiertokin on kierukan poiston jälkeen vaihdellut 21pvästä 26 pvään joten ajoittelukin on vähän niin ja näin. Kaikenlisäksi mies lähtee sunnuntaina reiluksi viikoksi reissuun, joten taitaa mennä parhaat päivät siemenien saamiseksi ohitse.

Että tällaisissa mietteissä tällä viikolla. Tai siis tänään. Huomennahan voi jo puhaltaa uudet tuulet!!

Jännittää sinuvin ultra. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta!! Olemme varmasti kaikki hengessä mukana ja peukut ja varpaat pystyssä sen pienen ihmeen puolesta.

Vierailija
16/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meritutu ja Sofur, kyllä vaan samaan aikaan edetään tässä kierossa. Tuntuu ihanalta ja keveältä, että menkat oli vain muutamen päivän. Olisinpa aiemmin ottattanut kierukan pois. Ei vaan ollut aikaa sellaiseen... Arjen tiimellyksessä omat asiat jää taka-alalle.

Nimimerkki unohtui, mutta Tsemppiä huomiseen ultaraan. TOIVOTTAVASTI sydämen syke näkyy!!!!! (olikohan kyseessä Sinuvin ultra?)

K@@po kp7

Vierailija
17/31 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille entisille ja tuoreille kuumeilijoille!

Minä olen tyytynyt nyt hetken vain lukemaan viestejänne. Aloitus uudessa työssä on vienyt mehut, vaikka työyhteisö ja työnkuvakin vaikuttaa oikein kivalta. Arki on taas mukavan kiireistä, kun kaikkien kolmen lapsen harrastukset ovat päässeet vauhtiin. Meillä mies myös aloitti samaan aikaan uuden työn ja olemme molemmat olleet kymmenen aikaan illalla aivan kanttu vei. Eipä siinä ole sitten paljon jaksettu peiton alla puuhastella. No minulla taitaa hedelmälliset hetket olla vielä edessä päin, jospa vaikka tuossa viikonloppuna sitten ovulaation ihme tapahtuisi. Nyt taitaa olla jo kp 20 eli melko pitkä kierto taas luvassa.

Täällä myöskin yksi tuuliviiri, jonka ajatukset neljännen vauvan suhteen ovat hieman ailahtelevaisia. Nyt kun pitkän pitkän odottelun jälkeen mies on hieman alkanut innostua asiasta, olen taas itse pähkäillyt oman jaksamisen ja ikäni suhteen. Välillä vaan tuntuu näiden kolmenkin sankarin kanssa olevan rasittavan työlästä. Kuitenkin sitten taas, kun asiat rullaavat mukavasti ja itsellä on energinen olo vauvan tahtoisi heti.

Sinuvilla on todella piinavat päivät takana. Onneksi pääset huomenna ultraan ja asiaan toivon mukaan tulee jokin selvyys. Toivon myöskin, että uutiset ovat toivottuja ja pieni elämän alku löytyy. Jännitän mukana ja tulen huomenna sitten kurkkaamaan, jos jaksat meille kirjoitella uutisia.

Olisipa kiva, jos joku meistä jo tässä kierrossa saisi siirron tuonne odotuspuolelle. Olisikin muuten kiva saada kesäkuun vauva. Meillä on entuudestaan huhtikuun ja maaliskuun pojat ja heinäkuun neito. Tosin jos meitä nyt tässä kierrossa tärppionni siunaisi niin vauveli todennäköisesti syntyisi toukokuun lopulla suunnitellulla sektiolla, kun olisi siis minun neljäs keisarillinen synnytykseni..

Onpas muuten jo tähän aikaan pimeää, vaikka kello on vasta vähän yli yhdeksän. Alkaakin tässä jo peti vetää puoleensa ihan nukkumistarkoituksessa. Mies on yön töissä, joten mitään aktiviteettia ei ole luvassa.

oliviaana

Vierailija
18/31 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puolestasi jännitän ja peukkuja pidän. Palailen palstalle myöhemmin tänään, nyt on laitettava koululaiset taipaleelle.

-marrasmamma-

Vierailija
19/31 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikävä kyllä tilanne oli sama kuin viime viikolla.

Sikiön kehitys oli päättynyt viikolle 7.

Lääkäri sanoi, että oli ikävää sattumaa, että sain kaksi km' a peräkkäin. Siis ei huolta että olis jossai jotain vikaa.. Ei vai huolta - haloo!

Nyt sitten onkin se kaavinta ensi tiistaina, sillä lääkkeellistä ei voi antaa kun imetän vielä tätä puolitoistavuotiastani.

Ja menkkoja kehotti odottamaan ennen seuraavaa tsäänsiä raskautumiselle. Ei mitään suurta syytä asialle, mutta merkittävin kai oli se että pystyis laskemaan, missä kehitysvaiheessa oltais menossa.

Ja toki sanoi,että keho ja mieli ennättäisi toipua..

Ja ikävä että tämä ei vielä ole ohi, vaan mun täytyy jännitää se hiivatin tiistai päivä.. siinähän nukutetaan lyhyeksi ajaksi.

Ja sitten pitää olla aikuinen ihminen loppupäivän mun kans, että jos sattuis jotai komplikaatioita sen nukutusaineen vuoksi. . - turpois vaikka hengitystiet tai jotai. No mies kauhuissaan sanoi, että mitä hän silloin osais tehdä - ohjeet kyllä oli että soittaa apua.. mutta kai niitä äärimmäisen harvoin tapahtuu. mua ei vaan ole koskaan nukutettu..IIK!

Palaillaan!

Vierailija
20/31 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinua nyt koetellaan oikein olan takaa!!

Minulle on tehty kaavinta keskenmenon jälkeen vajaat 7 vuotta sitten. Minulle ei onneksi ainakaan tullut mitään komplikaatioita, hyvin se menee!!

Kaavinnan jälkeen minullekin sanottiin että pitää oottaa seuraavat kuukautiset.

Itse olen ihan kuolemanväsynyt, vielä olisi huominen töitä ja sit taas saisi pari päivää levähtää (tai no, mies on taas koulun penkillä joten oon muksujen kanssa joten siitä on lepo kaukana).

Mutta nyt täytyy kiitää, nuomimmaisen päiväkotivanhemailta alkaa kohta!

Tanni