Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskenmenon pelko, näyttääkö raskaustesti edelleen positiivista jos mennyt kesken?

09.09.2007 |

Moi

Koimme keskenmenon tämän vuoden alussa.

Nyt testasin plussaa, rv nyt 5+4...

Näyttääkö raskaustesti positiivista jos on mennytkin kesken?

Tulen hulluksi ajatuksieni kanssa. Tiedän etten voi tehdä mitään jos menee kesken, mutta tietokin helpottaisi.

Kauhulla katson kalenteria ja mietin että niin ja niin monta viikkoa vielä " turvarajaan" . Katson joka päivä kalenteria vaikka tiedän ettei se yksi päivä ole vähentänyt matkaa vielä hirveästi.

Oireita ei kauheasti ole, rintojen arkuutta, lähinnä nännien.

Pahaa oloa oli paripäivää sitten vähäsen. Väsymyksestä ei vielä tietoa.

Viime raskaudessa oireet olivat todella rajut, pahoinvointia, väsymystä jne jne...

Esikoista odottaessa taas olin suht oireeton, rintojen kipeyttä ja turpoomista lukuunottamatta.

Tekisi mieli juosta heti ma ultraan, mutta tiedän ettei vielä kannata. Olen varannut ultran rv 8 ja risat viikolle... siihenkin tuntuu olevan vielä niin pitkä aika.

Kunhan jotenkin selviäisi näistä seuraavista neljästä viikosta jotta näkisin ultrassa onko masussa ketään....:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että hormonipitoisuus laskee normaaliksi voi mennä viikkoja keskenmenon jälkeen.

Sydän alkaa lyödä ja rv 6, joten mun mielestä voit kyllä mennä ultraan jo viikkoa aikaisemmin (siis rv 7). Vähän lyhenisi odottaminen epätietoisuudessa.

Ninnu, joka juuri viime viikolla kävi ultrassa liian aikaisin kadonneiden raskausoireiden vuoksi

Vierailija
2/3 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kaikki oli ok ja sydän sykki.

Mutta rv 8 ja risat oli mennyt kesken. Siksi en haluaisi mennä nyt niin aikaisin ultraan :(

Tai sitten säästän rahaa pikkasen sivuun ja käyn kaksi kertaa ;) ennen np ultraa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näytti raskaustesti positiivista vielä kolme viikkoa keskenmenon jälkeen. Kättäriltä sanottiin, että raskaushormoonia on pitkään veressä ja siksi raskaustesti näyttää positiivista. Mutta tällä hetkellä meillä yllätysraskaus viikkoja 32+5 ja en tuntenut mitään raskausoireita alussa, joten siihen kannata luottaa yksin (huomasin olevani raskaana viikolla 15+6).