Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ihmisiä asuu Oulussa?

Vierailija
08.09.2007 |

t. ehkä sinne muuttamaan joutuva.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on sitten se teknopuoli, jossa pyörii itseään tärkeinä pitäviä ihmisiä. Sekä vl-porukka, joista voi ehkä olla harmiakin, mutta yleensä hekin oikein mukavia. Yleisesti ottaen oululaiset ovat sivistyneitä, kohteliaita ja elämän perusarvoja kunnioittavia ihmisiä. Lähikunnat ovat Suomen nopeimmin kasvavia kuntia, joten tontit ovat kalliita, mikäli rakentaa aioit.

Vierailija
2/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloisia ihmisiä ja kaupunki on heidän mielestään ollut todella viihtyisä! Ja itse ex-oulaisena olen ottanut innolla kaikki kehut vastaan rakasta kotikaupunkiani kohtaan. Ja itse olen täysin samaa mieltä. Ihana kaupunki ja ihania kaupunkilaisia. Toivottavasti pääsen pian muuttamaan sinne takaisin. Ja tiedoksi vaan, että oululaiset eivä voi olla maalaisia, koska kaupungissa on kuitenkin jo nyt yli 130 000 asukasta! Ja minä asun tällä hetkellä Vantaalla niin maalaismaisemissa, että täällä sitä vasta landella asutaankin Ouluun verrattuna. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliselle...oulainen on Oulaisista eikä Oulusta! Täällä ollaan oululaisia..

Eli lienee ihan virkeä paikka, ei liian iso, eikä liian pieni. Itse en täältä mihinkään muuttaisi, olen asunut täällä vuodesta 1990-1997 ja sitten taas vuodesta 2004.

Vierailija
4/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kovaan ääneen.