Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen TODELLA ylpee itestäni, kun en ole kattonut YHTÄKÄÄN jaksoa BB:tä !!! =)

Vierailija
08.09.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en silti ole ylpeä itsestäni, ei ole tarvinnut siihen ponnistella mitenkään. Ei vain kiinnosta.

Vierailija
2/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan vaivautunut sitä katsomaan. Pitäskö tässä nyt olla rinta rottingilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai Crocsit sentään löytyy?

Vierailija
4/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt saa kirjottaa noin ilman et heti on joukko vihaisia mammoja kimpussa!!

Vierailija
5/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
6/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien ja perheen tuki on kyllä ollut olematonta. Kaikki kyselee, että katsoitko, mutta tämä tyttö pitää pintansa.

Hieman tunnen itseni yksinäiseksi ja kaiken kivan ulkopuolle jääneeksi tämän kamalan syrjinnän takia mitä joudun kohtaamaan joka paikassa. Työympäristössänikin olen jäänyt täysin kahvipöytäkeskustelujen ulkopuolelle.

Ylpeä en osaa tästä olla. Epäilen että miehenikin jo katselee naapurin BB-fania sillä silmällä, koska heillä on enemmän yhteistä, kuin meillä. Mitä teen?

Löytyisikö mulle jotain tukiryhmää?

Vierailija
7/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edelleenkään katso ohjelmaa (tietenkään!), mutta opettele muutama fraasi, joita voit heitellä, kun BB-tilanne tulee vastaan. Sano esim.: Satu on ällö. Toivottavasti Tiina ymmärtää lopettaa tupakoinnin. Einari on symppis. Näillä pärjäät, kun vaikea tilanne tulee vastaan. Miehellesi voit sanoa: tämän vuoden BB ei ole yhtään niin hyvä kuin aikaisemmat. Näin hän näkee sinut BB-fanina, vaikkakin pettyneenä sellaisena, ja ymmärtää, miksi et voi seurata sarjaa tänä vuonna. Jos hän väittää, ettet katsonut sitä aikaisemminkaan, intä, että varmasti katsoit. Kinan voittaa aina nainen.

Vierailija
8/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikka ja Tintti?

Mun ja mun miehen suhteen perusta on kyllä ollut rehellisyys. Voinko teeskennellä sille noin?

T:8

Vierailija
9/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväksyä itseni sellaisena, kuin olen.

Tämä nykyaika tuo tullessaan niin monia vaikeita haasteita pienelle ihmiselle.

Jos otan eron, niin löytyisköhän jostaan uskollista miestä IDOLS-fanille?

T:8

Vierailija
10/10 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikka on ihan hyvä lempinimi, mutta Tintti on jo liikaa. -4/9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä