Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoksut mitä et voinut sietää odotusaikana?? Mulla top 3: KAHVI, KÄSITISKIAINE, PILTTIRUOAT LÄMMITETTYINÄ

Vierailija
08.09.2007 |

Yööks!! Kuopusta odottaessa oli tosi voimakkaita nuo tuoksuinhotukset, en oksentanut tmv mutta tuoksut teki pahaa! Ei niin paljoa esikoiselta. Ai niin ja savun haju, yöökkk!

Toistuukohan nuo seuraavassakin raskaudessa vai onko joka raskaudessa eri " jutut" ?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Hesellä yökkäilin jos sinne mieheni kanssa menimme.

Vierailija
2/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli liha, veri ja etikka. Tosin olin erittäin herkillä raskaana ollessa ja kerran yrjösin mäkin ranskalaisten hajustakin, vaikkeivat ne minusta haise juur miltään. Pystyin syömään ainoastaan hedelmiä ja kuivia keksejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai olla kenenkään lähellä, kuka käyttää.

Vierailija
4/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vastaavasti kylässä se kahvin tuoksu.... huh huh. Normaalisti kuitenkin juon kahvia mutta odotusaikoina on mennyt monta kuukautta ilman kahvia kun se on maistunut ja etenkin tuoksunut niin pahalle.

Tolun tuoksusta taas tykkäsin hirveesti :oOO

ap

Vierailija
5/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskishajut, tupakka, raaka liha.

Vierailija
6/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoliltapäivin. Yäk.

Vierailija
7/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kaupassa käydessä aina kiihdyttää noiden leipien ohi. Yksittäisen leivän haju ei ällöttänyt koskaan. Eikä muut kaupat. Mutta jotenkin noissa S-marketeissa/prismoissa oli aina se sama ällö haju.

Vierailija
8/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti lähteä ulos hengittämään raitista ilmaa, kun mies avasi jonkun valkosipulituorejuustopurkin keittiössä. Kahvinjuonnissa oli usean kuukauden tauko.

Vierailija
9/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

homejuustoa tykkään syödä edelleen, inhotus meni ohi mutta palmolive saippuaa en ole sen jälkeen ostanut.

Vierailija
10/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kohdalla ei ollut mitään selkeää inhokkia mutta suosikkihaju oli ehdottomasti kumin haju (siis pyörän ja auton renkaat). Mä melkein pökerryin aina parkkihallissa tai pyöräkellarissa käydessä.

Vierailija
11/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustekaapille ei ollut asiaa, myöskin kaikki marinoidut lihat (kai ne mausteet niissäkin).

Vierailija
12/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen ne eivät haisseet enää miltään. Tässä toisessa raskaudessa ainoa häiritsevä oli jauheliha, mutta se oli vain alkuraskaudessa.

Vierailija
13/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistettu jauheliha, maito, jääkaappi kokonaisuudessaan, tupakka

lisäksi eri raskauksissa ollut erilaisia inhokkejä myös lisänä, esim. esikoista odottaessa kurkku tuoksui pahalle.

Vierailija
14/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi nyt 5 kk ja vieläkin tekee niiden paistaminen tiukkaa.

Vierailija
15/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voinnut syödä kanaa koko raskausaikana. Nyt voin taas syödä.

Vierailija
16/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa viikossa.

En kerta kaikkiaan kestä ihmisten hengityksen hajua. Yach. Olen yleensäkin erittäin hajuherkkä, mutta nyt raskaana en voi hengittää nenän kautta jos joku on vieressäni tai puhuu minulle.

Kaikkien henki haisee jollekin. Ja harva on syönyt jotakin raikastinta kuten purkkaa.

Ei haju, mutta ääni ja ajatus kun joku kirnuaa räkää nenässään ja vetäisee sen kurkkuun. (oksentaa).

Vierailija
17/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuan haju, kylmän haju, ja tupakka ja kahvi.

2. raskaudessa ei kuvottanut mikään

3. raskaudessa kuvotti kahvi ja tupakka

Vierailija
18/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toisessa:

Koiran haju, kissanruuan haju(kuivamuona ja pehmeä, molemmat), Koiran raksut, roskishaju, tupakanhaju, mieheni kakan haju (puskee hajustimienkin läpi), vanhan auton sisätilojen haju ja mitähän vielä...

Vierailija
19/19 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä raskaudessa kahvi oli aluksi, mutta nyt pystyn juomaan ihan kuin ennenkin. Tupakan haistan tosi kaukaa ja se on kamala haju. Joku mainitsikin, että ihmisten hengitykset haisee pahalle, sanan olen huomannut minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi