Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutin vieroituksesta kysymyksiä!!!

Vierailija
08.09.2007 |

Milloin, miten ja kuinka lapsi suhtautui?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, jos annat sen olla muutaman vuoden, lapsi ymmärtää itse sen heittää menemään:)

Vierailija
2/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtäkään itkua ei tullut sen jälkeen. Olin pohjustanut tutista luopumista jo muutaman viikon ja koska kavereilleni tuli niihin saumoihin vauvoja, " annoimme" tutit niille - eihän nyt iso tyttö enää tutteja tarvitse, vain pienet vauvat syövät enää tutteja! Niinpä paketoimme yhdessä tutit pakettiin ja lapsi ne sille pienelle vauvalle sitten itse antoi. Näin myös pari kaveriani saanut lapsensa vieroitettua erittäin helposti tutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasin neljästä (loput piiloon) tutista imuosat pois ja jätin keittiön pöydälle. Lapsi kokeili suuhunsa ja sanoi että on rikki. Muutaman kerran kävi kokeilemassa ja aina sama kommentti. Edes nukkumaan mennessä ei kysellyt tuttiaan kun muisti mitä sille tapahtui. Niin ja varoitin etukäteen että leikkaan tänään tutit kun on jo iso poika. Älyttömän kivuttomasti kävi vaikka tutti oli NIIIIIIN rakas!

Vierailija
4/4 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oli jo aika isoja (3v ja 2v). Eipä kyselleet kertaakaan perään. Nukkumaankin kävivät yhtä helposti. Jos olisin tiennyt kuinka helpolla pääsen, olisin vieroittanut

jo aikoja sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi