Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on seksin suhteen totaalinen tiukkapipo!

Vierailija
08.09.2007 |

Ihmeellisen kireä tapaus. Esimerkkejä: äsken yritin lähennellä, laitoin käden paidan sisään, niin heti kuului tiukasti, että älä nyt. Sitten jos yritän suudella, ehdotan rakastelua, yritän kosketella, aina ohjailee tilannetta ja odottaa muka sopivaa hetkeä. Spontaani seksi onnistuu tasan kerran kuussa ja sekin mun aloitteesta. Mä alan olla kurkkuani myöten täynnä sen estelyitä ja tiukkapipoisuutta. Taustalla on erektiovaikeuksia, jotka varmasti vaikuttavat, mutta silti on tosi vaikeaa sietää jatkuvaa kontrollointia ja hallintaa.

Muutenkin tyyppi tarvitsee tosi paljon omaa tilaa, eli tilaa katsella telkkua, lukea lehtiä, levätä, tehdä töitä. Eli jos yritän tunkea sen reviirille, esim syliin istumaan tai yritän muuten jututtaa, se monasti pyytää, että saisiko hän olla ihan rauhassa. ONKO se normaalia?? EI minusta! Olen tottunut, että saan seksiä silloin kun haluan, läheisyyteni on kaivattua ja voin keskeyttää toisen puuhat halutessani. Tuon natsin kanssa ei kuitenkaan onnistu. Ja hermot palaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oman tilan tarve on ihan normaalia. Silloin voi myös pyytää, että saisiko olla rauhassa.

Tuo liian tiukasti kontrolloitu seksi onkin eri juttu... Onko hän aina ollut tuollainen? Kauanko erektiovaikeuksista on aikaa? Seksin osa-alueella tuollaiset " traumat" korjaantuvat yleensä aika hitaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi