Mitkä kaikki haalarit täysin teipattuja? Ticket, minymo..? Entä rukkaset?
Eli mietin mitkä kaikki haalari vaihtoehdot tulevat kyseeseen kun hakee haalaria jossa KAIKKI saumat teipattuja...
Ticket ainakin ja minymo eikö niin? Käsittänyt olen että myös Didrikssonin ja Molon haalarit olis täysin teipattuja...ja reimatecin baby-mallit...mutta mutta onko muita?? Mites popin haalarit?
Entäs talvirukkaset sitten? Reimatecin rukkaset on teipattuja mutta onko muita? Onko Ticketin tai popin rukkasissa myös teipatut saumat? Onko muita?
Mietin kun lähden ostosreissulle talvivarustus ostoslistan kanssa (APUA) niin mitkä ovat vaihtoehtoja jollei juuri sitä löydy mitä on alunperin ajatellut. Kiitos avusta jo etukäteen :)
Kommentit (7)
kyllä kaikki SAUMAT teipattu, mutta ainakin meidän babymallisessa välikausihaalarissa tulee vesi sisälle vyötäröllä olevan kuminauhanpätkän _tikkauksesta_. Kyseessä ei siis ole varsinaisesti sauma, joten voivat markkinoida, että kaikki saumat on teipattu.
Mutta sateessa siis selkä kuitenkin kastuu, mikä lienee asiassa oleellisinta.
nyt tullut uutuutena täksi kaudeksi....
on ymmärtääkseni teipattu kaikista saumoista, mutta niiden esitettä (netissä) selatessani huomasin, että niissä oli vesipilari 2000mm. Mikä se nyt oli se täysin vedenpitävän raja?
Tai sitten olen vaan ymmärtänyt väärin, kun ruotsinkielistä esitettä luin :)
vielä tuon Didriksonin esitteen (ja englanniksihan se olikin..), haalarien kohdalla lukee:
Fabric: breathable polyamide dobby, 2000mm, 2000g / 24h. Padding 140g.
Waterproof. All seams taped.
Eli tosiaan kaikki saumat teipattu.
Ja oliko se yli 3000mm, joka luokitellaan vedenpitäväksi..?
vyötärökuminauha tai vauva/baggie-mallisten takakuminauha sauma? Kun reiman sivuilla lukee et olis kaikki saumat teipattu, mutta se takakumppari ei ainakaan meidän välikausihaalarissa ole. Tietääkö joku esim ticketin takakuminauhasta, onko sitä teipattu? Tai voiko niitä edes teipata?
Ja jesperin sivuilla tuosta tähtihaalarista sanotaan " Tärkeimmät saumat teipattu" , mitäs se nyt sitten tarkoittaa?
Kyl on hankalaa;)
Jonathanilla on joku malli jossa on kaikki saumat teipattu, näin minulle kerrottiin Jesper juniorista kun tiistaina kiertelin lastenvaateliikkeitä talvivaatteiden toivossa.
Ja noista Reimatecin käsineistä minulle jäi käsitys että niistä EI olisi saumoja teipattu, kiireessä en vain ehtinyt tarkemmin kyselemään.