Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ SyySKuuN SiSSiT Viikonloppuun ¤¤¤

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA tuhannesti tytöstä rakkausvauva!! Minähän jo arvelin kun susta ei kuulunu mitään että synnytys on alkanut. Ihana tyttö teillä on :)) Kyllä tekis jo niin mieli saada oma vauva syliin kun katsoo noita kuvia!!

Mukavaa Edea kun jaksoit tulla kertomaan synnytyksestäsi. Mukava lukea niitäkin kokemuksia =)

Tervetuloa uusi odottelija mukaan, enpä nyt heti muista nikkiäsi :)

Tämä päivä on ollut aika nihkeä... Oma olo tosi nuutunut, hieman flunssaa pukkaa päälle :/ Nukuttais koko ajan ja tulee menkkamaisia jomotuksia pitkin päivää.. Vauva tosiaan työntää päällänsä tuonne alas eikä tunnu yhtään kivalle!! Ja välillä jomottelee sisäreisiä niin pirusti että!!! Sellaisia vaivoja tänne ilmestynyt ;)

Juupati juu, pitänee lähteä nukkumaan. Öitä kaikille ja suppareita niitä toivoville :))

outs@

Vierailija
22/33 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinhan, että synnyttämässä olit! Aivan ihana, kaunis, suloinen tyttö tuli teillekin. Onneksi olkoon!

Muistathan tulla kommentoimaan myös tuonne vauvat puolelle, kun ehtinet.

Haikarapolska kera ihanien tyttösten ja miehen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan vielä yhtenä kappaleena pyöritään. Suppareita tulee välillä epäsäännöllisesti ihan kipeinäkin, mutta loppuvat aina kesken.

Alkaa oleen tosi väsyttävää tää odotus. Onneksi on taas muuta ajateltavaa tälle päivälle kun lähetään anopin synttärikahveille päivällä. Tosin sinne kokoontuu taas puolisukua ja saan kuulla, että joko tuntuu supistelut ja eikös mitään oo viä tapahtunut??? No huumorilla kuittaan...

Risella rv 39+2

Vierailija
24/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aluks onnea ja halauksia kaikille vauvansa saaneille!!!!! Ja joku uusi palstailijakin oli tullut. Tervetuloa joukkoon.

Mä oon ihan varma et mä oon tällä mahalla vielä joulunakin... Nyt ei taas ole ollu oikeestaan mitän merkkejä synnytykseen lähöstä. Tosi tympeetä. oon koko ajan niin levoton, kärtynen jne. Huomena ois taas neuvola. Painoa tullu taas tiesti aivan kauheesti. Tällämenolla mä olen kohta 90 kilonen kun lähen laitokselle. Tarvis varmaan alkaa paastolle loppuajaksi.

Mä en oo käyny kirjoittelemassa nyt paljoa, just tän takia kun oon näin pahalla tuulella koko ajan. Anteeks siitä kaikille. Koitan tulla myöhemmin uudestaan, jos vaikka ois parempi mieli...

Uma81 + Vesli 39+2

Vierailija
25/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih Rakkausvauva miten suloinen pakkaus!! Kateeksi käy kaikkia jo vauvautuneita vaikka perästä tullaan tietty täälläkin! =)

Tervetuloa porukkaan Hiiriemo (menikö nikki oikein?) kyllä tänne mahtuu!

Tsemppiä Uma!! Kyllä se Vesli sieltä vielä ulos tulee.. Tylsää tietty kun säkin oot jo niin kauan odottanut kun teillä oli tämä suvuntapa! Mut ennemmin tai myöhemmin meillä kaikilla on nyytit kainalossa ja ei siinä sit ne muutamat päivät enää mitään merkkaa!! Heh, katotaan oonko samaa mieltä siinä vaiheessa kun Kihlis ei oo tajunnu että vuokrasopimus on jo umpeutunut aikaa sitten ja asustelee tuolla masussa vielä viikolla 43..

Mä kyl ajattelin sitä vyöhyketerapiaa kysellä huomenissa. Löysin kyllä netistä jotain ohjeitakin mistä pitäs painella, mut ite se on vaikeeta ja mies on taas sen suhteen niin helkkarin arka! Se nimittäin vastustaa että käynnistettäs ennenaikaisesti kun kerta koko on ihan sopiva viel laskettunakin.. Hei haloo.. Milläs saan sen tajuamaan että ei se vyhyketerapia mikään varsinainen käynnistyskeino ole =D. Ääliö ;)

Ja sit muuten jostain osu silmaan se nännien hieronta käynnistymisen edistäjänä.. Onks teillä siitä mitään kokemuksia? Heh, kuulostaa hassulta! =)

Kiitos muuten Edealle synnytyskertomuksesta! Aada on tosi kaunis nimi!!

Nyt tarvii mennä sohvalle, supistaa ihan törkeästi! Nyt oon sentään jo tajunnu että eipä nää mitään synnytyksen merkkejä taida vielä olla =).. Voi kun olisivatkin, mutta eiköhän nämä kohta lopahda taas!! Eli ei tullu Kihlikselle mun suosikki numero päivämäärää synttäriksi!

Sit meikkaamaan ja kummipoikaa moikkaamaan! Siinä kyllä unohtuu taas synnytysasiat sopivasti!

Colis ja Kihlis 38+3

Vierailija
26/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meidän kirppu tajuu mitään vihjettä, eilen illalla ja tänä aamuna oon ollu kyykkimässä puolukkametässäkin, mut ainut tulos on huimaus ja kipeä lonkka.....yöllä heräsin tunteeseen, et nyt tarttee lähtee...ja voitte uskoa et olin vihanen kun tajusin et se olikin vain unta.....voi prkle.....teki mieli tirvasta ukkoakin siinä kiukun puuskassa, onneksi jäi tekemättä.

no, tiistaina täytyy yrittää saada niitä aikastamaan käynnistystä, sillä ei meinaa saada kokoon tarvittavaa määrää liikkeitä ja joka päivä en aio käydä siellä käyrällä tarkastuksessa, ois 22¿/käynti, et saavat kyllä ennemmin käynnnistellä....mut mun tuurilla siellä on taas se saamarin puuppelo ja oon kasassa vielä joulunakin....alkaa oikeesti palaa hermo ja muutenkin oon enemmän äkkipikainen kuin pitkähermoinen......

no, jos lähtis siivoomaan puolukat, sillä istuminen tuntuu myös pahalta, et josko se sais painetta ja supistuksia aikaan.....vm on saanu vissiin jäädä osastolle kun ei oo mitään kuulunut, hieno homma

hiiriemo, tervetuloa loppumetreille!!

maitohamsteri ja kirppu 40 + 4

Vierailija
27/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uma81:

Mä oon ihan varma et mä oon tällä mahalla vielä joulunakin... Nyt ei taas ole ollu oikeestaan mitän merkkejä synnytykseen lähöstä. Tosi tympeetä. oon koko ajan niin levoton, kärtynen jne. Huomena ois taas neuvola.

Uma81 + Vesli 39+2

Yhdyn ylläolevaan. Joka ilta menen nukkumaan ja ajattelen, että jospa tänä yönä... ja aamulla herään pettyneenä omassa sängyssä! Pian pelkään, että tämäkään ei ymmärrä lähteä itsekseen syntymään...:/

Rakkausvauvakin näytti saaneen ihanan tytön! Todella suloisia nämä kaikki syyssissit!

t.omaa poikastaan syliin kaipaava pikkuvarpunen rv 40+3

Vierailija
28/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä myös yksi taustailija mattimyöhäinen, joka mielellään tulisi porukkaan mukaan. Kahden pojan katras täydentyy lähiaikoina, sillä laskettu aika on 15.9. Tulokkaan sukupuoli on edelleen salaisuus, vaikka luulen tämänkin olevan poika. Mies taitaa salaa toivoa tyttöä... Espoossa asutaan. Täällä taitaa olla muitakin espoolaisia?

Kieltämättä alkaa pikku hiljaa elämä ison vatsan kanssa käydä työlääksi. Raskausdiabeteksen vuoksi olen ollut aika tiukalla dietillä heinäkuusta lähtien, mutta onneksi ei sentään insuliinille ole ollut tarvetta. Supisteluja on ollut vaihtelevasti aika pitkään ja yhtenä yönä jo luulin, että päästään tosi toimiin. Eikä mitä, aamuyöstä nukahdin valvottuani suurimman osan yöstä ja siihen tyrehtyi ne supistelut. Onnea kaikille vauvan jo saaneille ;) Perässä tullaan ja toivottavasti mahdollisimman pian.

T:Monet

Vierailija
29/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh kun väsyttää. en ymmärrä kun alkaa tuntumaan että on veto ihan pois. eilen taas supisteli 21-03 ja sitten ei mitään, paikat alkaa olemaan kyllä tosi kipeät. kävely huonoa. nyt siis ollut jo kolmena iltana kovaa supistelua monta tuntia ja sitten lopahtaa.

kai ne jotan aikaiseksi saa, olenkin alkanut miettimään että tuleeko sitten kova kiire kun oikeasti pitää lähteä jos vaikkka paikat olisivat auenneet jo reippaastikin. sairaalaan ajaa noin 10 minuuttia, mutta jos lähtö tapahtuu viikolla esikoisen hoidon järjestymnen vie ainakin puoli tuntia. eli toivon taasen josko tänä iltana... uusia taasen mukana kiva kun muitakin jotka " herää" kirjoitteluun myöhään. SUPISTUKSIA KAIKILLE HALUAVILLE, TEHDÄÄN RYNTÄYS SYNNÄRELLE.

PIKKUHETA JA MASU

Vierailija
30/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala jotenkin vaisu, niin ei jutun tynkää ole irronnut. Muffinseja on tullut tänään leivottua ja sohvalla tullut köllöteltyä :)

Mutta uusille ajttelin tämän Esittely -pinon linkin laittaa, jos haluatte niitä omia tietojanne sinne lisäillä :) http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11198680&p=3&tm…

Eli ihan vastaamalla viestiin se käy kätevimmin ja mie sitten ne sinne päivittelen. Ja Tervetuloa minunkin puolesta, tänne mahtuu ihan varmasti :D

Tyttä nyrpistelee nenäänsä vieressä, kun odottelee äitiä barbi.comiin pelaamaan hänen kanssaan. Joten palaillaan. Voikaa hyvin!! Vaikka mieli alkaakin olla jo malttamaton!

Dumle rv 38+

Vierailija
31/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kaikille vauvav saaneille.

meidän nyytti nukkuu tässä mun sylissä joten tämä yksikätisyys kausi on alkanut.)

kaikki täällä meillä kotona on hyvin,ainakin vauvalla.perhe ja varsinkin mies on kovassa kuumeessa.mulla alkoi eilen kohtutulehduksen merkkejä,soittelin jorviin ja pyysivät tarkastukseen jos oireet jatkuvat tai lisääntyvät,nyt tässä mietinnässä että lähdetäänkö..yöllä jo melkein ambulanssia olin soittamassa kn vatsa niin kpeä ja kumetta 38,1c mutta nyt tosiaan vain vähän lämpöä ja vuoto ja vatsakin toistaiseksi normalisoitunut...

rävähti sitten joo synnytys käyntiin keskiviikkona ,rankan rehkimisen jälkeen.kaikki ikkunat tuli pestyä ja keittiö seiniä myöten sen jälkeen saunaan ja sohvalle pötköttää ja kesken CSI Miamin lähdettiin kun supparit niin kipeitä.

jorvissa suoraan saliin.merkkasi säänölliset supistelt alkaneeksi 23.00 kun puhkasi kalvot ja vauva maailmassa 01.43.ponnistusvaihe kesti kokonaiset 3min.synnytys oli HELPPO.kirjoitan tarkemmin tuonne tarina puolelle.

siirryn turinoimaan tuonne vauvat puolelle.täytyy kuitenkin tietty kurkkia tännekkin ainakin kerran päivässä teidän kulumisia!!!

onpa ihanaa kun on kauan odotettu vaavi nyt sylkyssä ja kaikki on pienellä hyvin.

kohta teilläkin on omanne,ihanaa!!!!!!!

supisteluja ja synnytyksiä teille

Kirsi&rakkausvauva 3vrk

Vierailija
32/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja zemppiä pian tositoimiin pääseville!

Täällä on ollut kiirusta ja vähän huoliakin, mutta vauvalla kaikki hyvin ja itsekin sain nyt yhden yön nukuttua. Korvatulpat korvissa nukuin sitten aamuun 7:10 asti jolloin oli pakko siirtyä rintoja tyhjentämään ihan sairaan kivun ja märän olotilan takia. Olin pakannut kaverit 8 harsokerroksen alle ja silti uin maidossa... Ei ihme noiden tuntien takia, mutta OLI SEN ARVOISTA! En ole koneella ehtinyt olemaan, sen minkä olen ollut, olen viettänyt kaksplussan puolella jonne perustin oman kerhon jonka jäseniä olen käynyt hyväksymässä ja julkaisemassa pari synnytyskertomusta ja kuvankin :)

Toivon kaikille paljon ihania hetkiä ja voimia! Itselläni vähän kurjempi tilanne ollut päällä, mutta kaipa tämä tästä...

Halien kera,

PippuriMamma ja Matias 2 viikkoa ja rapiat

Vierailija
33/33 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta syyssissiä on nähnyt syyskuisen päivänvalon! Ihanaa! :o) Lämpimät onnittelut vauvansa saaneille! Masujen kanssa kulkijoille kärsivällisyyttä, pian itsekunkin h-hetki koittaa!

Vauvantuoksuisesta arjesta nauttien Kaylight ja Sanni 17 vrk