Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä ihmeellä saan tän vauvakuumeen loppumaan

Vierailija
07.09.2007 |

Olen 25 vuotias ja jo kuuden lapsen äiti. Pienin on 8k vanha ja nyt taas haluaisin aloittaa kaiken alusta. Jotenkin sairasta koko touhu, mutta näin on.

Loppuukohan tämä koskaan vai saanko kärsiä tästä koko loppuelämäni. En nyt ehkä kuitenkaan haluaisi 10 lasta kuitenkaan... Tai mistäs tuota tietää:)

Onko muita kroonisia vauvakuumeilijoita??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ ja 1,5- ja 3-vuotiaat lapset. Haluaisin lisää lapsia mutta mies ei suostu. Itkettää, vituttaa, raivostuttaa, ahdistaa. Yritän keksiä itselleni jonkin projektin, jotta unohtaisin kuumeen. Mutta ihan perseestä tämä on.

Vierailija
2/2 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovatkin sitten alta 5v.

Rakastan tätä elämääni, mutta silti pelkään että mitäs jos se seuraava vauva onkin se jota ei enään parisuhteemme tai minä itse jaksa.. UJa onhan tuo kuusikin lasta jo tosi paljon oikeesti.

VAikkei siis mitään tälläistä ole nyt ilmassa,mutta kuitenkin huolestuttaa, koska koskaahan ei voi tietää mitä mikäkin tuo tullessaan.

Inhottavaa vaan jotenkin kun periaatteessa nämä lapset riittävät mutta sisimmässäni kokoajan suunnittelen uutta raskautta ja vauva aikaa, enkä mitään raaski vieläkään heittää pois..Jospa sittenkin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla