Tukivyö-apua
Kävin tänään lääkärillä ja kärsin ristiselän kivuista. Tukivyö siihen auttaa, mutta jos menen vauvakauppaan, siellä on taas mielettömät valikoimat.
Miten löytää sen oikean ja mistä olette sen ostaneet ?
Kampissa on ainakin pari kauppaa mistä vois kysyä, mitä muita, löytyykö esim ruohonjuuresta ?
Kommentit (4)
Olen joskus vuosia sitten hevosen selästä pudotessa loukannut alaselän, ja raskausaikana selkä vaivaa enemmän kuin tavallisesti. Tuo vyö on ihan ok, mutta ei se kokonaan kipuja ainakaan mulla ole vienyt pois. Nyt en juuri ole sitä edes käyttänyt, kun en ole kokenut siitä niin isoa apua saavani...
hakemassa apuvälinelainaamosta ni ei tartte ostaa.. Saa vaikka koko raskauden ajaksi.
t. iiiik
Löysin netistä tosi halvan, kysymys kuuluu voiko halpa olla hyvä ? Ensi viikolla sen sitten huomaa ja lisäksi saan serkkuni lainaksi viikkonlopuksi, tulee vähän vertailtua. Tänään laitoin äitiyshousut jalkaan ja kyllä nekin tukee loistavasti.
Mulla kanssa selkävaivaa... Hommasin itelleni Baby Belt tukivyön, netistä googlettamalla löytyy mistä voi ostaa. Itse löysin käyttämättömän huutiksesta.
Ovh on 40-42€
Nyt oon tätä kaks päivää pitäny ja selkä vaivat on tyystin kadonneet. Joten suosittelen! Itse päädyin tähän kuultuani muilta käyttäjiltä positiivista palautetta.
Odottelija