G: Luuletko että Madeleinen äiti on aiheuttanut tyttärensä kuoleman?
Kommentit (22)
Vai onko kyse vaan olettamuksesta, että ei enää olisi hengissä näin pitkän ajan jälkeen?
On kyllä kaikenkaikkiaan käsittämätön juttu!
jos olis, niin tuskinpa ne olis halunnu olla siellä Portugalissa näin pitkään. Eiköhän ne olis menny vähin äänin kotiinsa jo ajat sitten
Vierailija:
Luultavasti myös käyttäneet seksuaalisesti lapsia hyväkseen :((
Et aiemmin ovat vahingoittaneet,miten muka?
Olen seurannut aihetta myös ulkomaalaisilta nettisivuilta ja nyt on todisteita jo aika paljon mm
- ruumis on ollut tuntien ajan hotellihuoneessa (koirat todisti tämän)
- autosta on löydetty todisteita
- sähköpostia ja puheluita on valvottu ja niistä on löydetty todisteita
Alkaa olla jo niin että väkisinkin syyn on oltava vanhemmissa. Ellei sitten kyseessä ole suuren luokan lavastus poliisin puolelta.
Tunne on väittänyt että äiti syyllinen, kuvien perustella. Ota siitä nyt sitten selvää kumpi on oikeassa.
sakaantuneet jotain ja jättäneet sen hoitamatta ja näin heitä on uhkailtu ja lapsi viety.
yksittäinen ihminen ei maasta vie ketään ilman papereita, joten tämä myös perustuu tähän liigaan yms.
Ja mulla myös nuo vanhempien kuvat jostakin syystä lisää tunnetta, en tiedä miksi...Jokin mussa sanoo ettei niillä ole ihan " puhtaat jauhot pussissa" .
tappaneet. Aiheutunut jokin tapaturma tai muu, koska vanhemmat ovat jättäneet lapset keskenään, halunneet lavastaa tapahtuman.
Muistuttaa liikaa yhtä toista " kidnappausta" , jossa äiti väitti, että hänen kaksi lastaan olisi kaapattu. Äiti kuvaili kaappaajan ja itki joka päivä televisiokameroiden edessä kynttilöitä polttaen, että tuokaa lapseni takaisin.
Muutaman kuukauden päästä kävi ilmi, että äiti oli tappanut lapsensa hukuttamalla autossa järveen/ jokeen. Syy: äidin uusi miesystävä ei halunnut edellisen liiton lapsia.
Surullista en osaa sanoa kuka tappoi. Mutta itse luulin että tyttö on herännyt ja lähtenyt etsimään vanhempiaan ja hukkunut mereen tmv.
Miksihän olivat kieltäytyneet lastenhoidostakin pläääh kauheet vanhemmat
Itse en vaan voi ymmärtää... Miten äiti (tai mahd. isä myös mukana), joilla on ollut vaikeuksia saada lapsia (kaikki 3 on hormonihoidoin saatu alkuun) miten kukaan vanhempi VOI tappaa lapsensa??? JA sitten näyttää naamaansa aamusta iltaan kuukausitolkulla kaikissa Euroopan maitten telkkareissa?
En ymmärrä, ei mene mulla jakeluun.
voi olla murhaaja. Jos olisivat kioskimyyjä ja työtön hitsari, ni kaikki olisivat syyttäneet jo alusta alkaen.
LÖytynyt verijälkiä vuokraamastaan autosta ja jossain luki, että äidin vaatteissa ruumiin hajua. Mistä sitten sen saaneet selville..koirat?
Kaiken huippu on tuo kiristysjuttu eli olivat kiristäneet äitiä tunnustamaan teon lupaamalla että tämä selviää 2 vankeusvuodella jos nyt tunnustaa, myöhemmin rangaistus on kovempi. Mutta onneksi äiti oli sanonut ettei voi tunnustaa tekoa jota ei ole tehnyt.