Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikot Syyskuussa

07.09.2007 |

Mukaan mukavaan joukkoomme saavat liittyä kaikki halukkaat esikoistaan odottavat!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...terveisiä siis ultrasta... siellähän se sydän sytkytti huimaa vauhtia ja kuulemma sydänkäyräkin näytti hyvältä. Oli kyllä aivan maailman ihanin hetki ja se saatiin tietty vielä cd:lle tallennettuna mukaan :) Seuraava ultra on kahden viikon päästä viikolla rv 8+2 ja sen jälkeen siirrytään sitten ns. normaalin raskausseurantaan...

T. Onnellinen Yksis rv 6+3

Vierailija
22/46 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa perjantai aamua!

Täällä pääkaupungissa ainakin aurinko paistaa ihanasti. Toivottavasti paistaisi koko viikonlopun.

Ihania uutisia Yksis!!! Nyt vaan nautit olostasi ja heität huolet pois!!! (joskus helpommin sanottu ku tehty....)

Täällä ei omaan napaan kummallisempia kuulu. Ensi viikolla on neuvolalääkäri torstaina. Pikkuinen liikuskelee vatsassa ahkerasti koko päivän ja etenkin iltaisin. Meillä pakkaustouhut on kanssa käynnissä ja mun vaan täytyy muistaa ottaa iisisti välillä. Jotenkin kun olo on tosi hyvä, niin luulen, että välillä tulee rehkittyä liikaa. Ja samassa syssyssä tontilla mies on käynyt kaatelemassa puita ja sahaillut niitä sopiviksi pätkiksi. Minusta ei oikein tässä tilassa ole liiemmin apua siinä hommassa.

Mulla olisi mahdollisuus lähteä miehen työreissulle mukaan lokakuun alussa viikoksi New Yorkiin. Raskausviikkoja on silloin takana 30. Nyt vähän mietityttää, että uskaltaisiko sitä lähteä. Mulla on kyllä se neuvolalääkäri ja juuri edellisellä viikolla oma lääkäri klinikalla, joilta tietysti kysyn mielipidettä. Kovasti tekisi mieli lähteä; voisi ostaa vauvatarvikkeita ja muutenkin shoppailla..... tiedä koska sitä seuraavaksi pääsee. Mitäs olette mieltä?

Ja Käärölle tervetuloa joukkoon mukaan ja onnittelut luomuplussasta!!! Ihmeitäkin voi tapahtua tällä saralla....

Nyt pakko palata töiden pariin.....

Hyvää viikonloppua ihanaisille enskoille!

Kille rv26 (huih!! :-))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas kivaa olla taas palstoilla enskakavereiden kanssa :)

Yksis, onnea tuhannesti ultratuloksesta!! Siitä se lähtee!

Kille, oot jo niin pitkällä sinäkin! Matkasta en oikein osaa kommentoida, kun oon itse niin joutunut asennoitumaan siihen, etten liikahda kotoakaan juuri mihinkään raskauden aikana... Mutta monet varmasti vielä hyvinkin matkustaa viikoilla 30+. Ainakin Finnair taitaa vaatia lääkärintodistuksen, mutta sehän ei ole mikään ongelma jos kaikki on mennyt hyvin.

Käärölle plussaonnittelut! Kiva että vielä muistat mut vaikka katosinkin palstalta joksikin aikaa. Joudutpa pitkään jännittää ennen ultraa. No onhan sitä kärsivällisyyttä kasvatettu jo lapsettomuusaikana. Ja parempi on yrittää asennoitua niin, että itse ei voi kuitenkaan alussa vaikuttaa siihen, että raskaus jatkuu.

Naksu. olet ajatuksissa edelleen. Voimia jokaiseen päivään!

Omat kuulumiset on samaa lepäilyä. Välillä on tunteet tosi pinnassa, kun kyllästyttää makaaminen. Sitten tulee tippa silmään ihan pienistä. Kaikista vaikeuksista huolimatta on kuitenkin tietty aivan ihanaa olla raskaana. Oon myös välillä huolestunut siitä, että toinen vauva ei liiku ollenkaan niin aktiivisesti kuin toinen. Elonmerkkejä antaa sekin noin kerran päivässä, mutta niin heiveröisesti ja harvoin verrattuna toiseen. Näillä viikoilla niiden asennot vielä kai vaikuttaa, ja yksilöitähän ne on. Mutta silti mietityttää, kun toinen on mäiskinyt kovasti jo 3 viikkoa, ja toinen ei kertaakaan niin kovaa.

Viikonloppuja!

Vannis (20+2 mieletöntä, yli puolenvälin!)

Vierailija
24/46 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kille, kyllä kait sä ihan hyvin voit matkustaa jos lääkäri vaan antaa luvan lentää ja miksi ei antaisi, kun sulla on raskaus sujunut niin hyvin... et kuitenkaan ole lähdössä mihinkään kolmannen maailman maahan eli tarvittaessa saat apua myös paikan päällä... Ihanalta kuulostaa syksyinen NY, ihana kaupunki, ihan mun suosikkeja... Älä rehki liikaa muutossa! Tiedän että on vaikeeta olla tekemättä mitään ja antaa muitten puuhata mutta parempi kuitenkin niin...

Ymmärrän oikein hyvin, että Vannis sulla on vaikeeta jaksaa maata ja kun maailmassa on vaan aikaa niin ehtiihän siinä ajattelemaan yhtä sun toista... jaksamista sinne!

Käärölle vilkutuksia *vilkuttaa*

Naksu, olet ajatuksissani...

(.) Tänään kerrottiin meidän molempien äideille, ja arvaatte varmaan mitä siitä seuras... mun äiti oli saman tien lähdössä ostamaan vauvan vaatteita ja hoki mulle puhelimessa, että nyt istut alas ja rauhotut ja minä siihen sitten, että mähän olen ihan rauhallinen... Laskettu aika unohtui tuosta eilisestä eli 28.4.2008 olis sitten se h-hetki ja pituuttahan pavulla oli eilen 6,3mm...

Huomenna olis rapujuhlat ja siellä voi kyllä olla vähän vaikeeta salailla, on meinaan normaalisti sen verran kosteat kekkerit... onneksi ovat kaikki läheisiä ystäviä, sellaisia joille voi sitten kertoa jos kaikki ei menekään niin kuin toivotaan...

Hyvää viikonloppua kaikille, minä tästä hipsin lomalle :)

T.Yksis rv 6+4

Vierailija
25/46 |
08.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilutukset kaikille vanhoille enska-kavereille! Minä myös liityn seuraanne ainakin vielä vähäksi aikaa, ihanaa kun tälle puolelle on perustettu meille oma palsta! Olen ollut vähän huono palstailemaan muutaman viikon ajan, kun tuntuu että iltaisin ei enää kykene istumaan koneen ääressä - sen verran suppareita tuntuu tämä istuma-asento generoivan, ja päivisin saa siitä töissä ihan tarpeekseen. Kuitenkin viikko enää töitä, ja sitten jaksaa taas myös palstailla!

Olette minulle hyvin tuttuja kaikki, myös te keiden kanssa en ole aikaisemmin palstaillut yhtäaikaa, sillä olen ahkerasti seurannut lapsettomuuspalstan enskojen juttuja, vaikka itse plussasin jo aika alkuvaiheessa sen jälkeen kun pino perustettiin. Juuri kävin vakoilemassa, että Aftis on plussannut - ehkäpä hänetkin nähdään täällä pikapuoliin!

Kille kyselit reissaamisesta viikolla 30. Jos olo on hyvä, niin siitä vaan! Minulla on tuttava, joka matkusti vielä viimeisellä työviikollaan, eli viikolla 34 jenkkilään länsirannikolle ja kaikki meni oikein hyvin. Kannattaa kuitenkin muistaa, että matkavakuutus ei kata mitään synnytykseen tai raskauteen liittyviä ongelmia ulkomailla, joten jos lääkäri yhtään epäröi todistuksen kirjoittamista niin ehkä kannattaa harkita.

Itse odottelen täällä tosiaan töiden loppumista. Vielä viime viikkoon saakka olin sitä mieltä, että hyvinhän tässä olisi töissä vielä pidempäänkin. Nyt kuitenkin viime ja tänä perjantaina olen ollut työviikon jälkeen niin poikki, että alkaa tuntua sittenkin hyvältä ajatukselta päästä vähän lepäämään myös viikolla. Muuten koko raskaus on ollut helppo, mistä olen tosi tyytyväinen.

Nyt lopetan koneella istumisen ja siirryn hetkeksi vaaka-asentoon soffalle. Huomenna ajateltiin mennä kirppareille kiertelemään josko löydettäisiin vähän täydennystä vaatevalikoimaan ja joitakin muitakin tarpeellisia juttuja käytettynä. Hyvää viikonloppua kaikille!

Bianco 33+4

Vierailija
26/46 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa rakkaat Enskat!

Bianco tervetuloa joukkoon mukaan viime metreillä. Muistan kyllä, kun plussasit. Oletpas jo pitkällä.

Tarkistin vakuutusyhtiöltäni matkavakuutuksesta ja mun oma korvaa kyllä mahdolliset komplikaatiot ulkomailla. Neuvolalääkärin mukaan NY:n matkalle ei ole estettä, jos oloni jatkuu yhtä hyvänä. Pitää vaan muistaa liikkua lennon aikana ja juoda riittävästi. Kysyn vielä parin viikon päästä omalta lääkäriltäni ja jos epäröi yhtään, niin en kyllä lähde matkalle.

Neuvolalääkäri meni siis hyvin. Kaikki on hyvin. Vauveli liikuskeli ahkerasti ja vältteli aluksi sydänäänten kuuntelua ;-) ja potkiskeli. Hb, pissa, paino, sf-mitta ja kaikki muutkin hyvin. Kehotettiin alottaa d-vitamiinin ottaminen lokakuussa. Onko teitä muita kehotettu? Lokakuusta alkaen sitä kuulemma suositellaan näin pohjoisessa, kun ruokavalio ei sen saantia varmuudella takaa ja aurinko ei paljon enää paistele näillä leveysasteilla.

Nyt taidan mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna vielä herätä - onneksi on perjantai huomenna!

Voikaahan hyvin!

Kille rv 26+6

Vierailija
27/46 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa rakkaat Enskat!

Bianco tervetuloa joukkoon mukaan viime metreillä. Muistan kyllä, kun plussasit. Oletpas jo pitkällä.

Tarkistin vakuutusyhtiöltäni matkavakuutuksesta ja mun oma korvaa kyllä mahdolliset komplikaatiot ulkomailla. Neuvolalääkärin mukaan NY:n matkalle ei ole estettä, jos oloni jatkuu yhtä hyvänä. Pitää vaan muistaa liikkua lennon aikana ja juoda riittävästi. Kysyn vielä parin viikon päästä omalta lääkäriltäni ja jos epäröi yhtään, niin en kyllä lähde matkalle.

Neuvolalääkäri meni siis hyvin. Kaikki on hyvin. Vauveli liikuskeli ahkerasti ja vältteli aluksi sydänäänten kuuntelua ;-) ja potkiskeli. Hb, pissa, paino, sf-mitta ja kaikki muutkin hyvin. Kehotettiin alottaa d-vitamiinin ottaminen lokakuussa. Onko teitä muita kehotettu? Lokakuusta alkaen sitä kuulemma suositellaan näin pohjoisessa, kun ruokavalio ei sen saantia varmuudella takaa ja aurinko ei paljon enää paistele näillä leveysasteilla.

Nyt taidan mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna vielä herätä - onneksi on perjantai huomenna!

Voikaahan hyvin!

Kille rv 26+6

Vierailija
28/46 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa rakkaat!

Nostatanpa pinoa ylös, kun oltiin tiputtu toiselle sivulle.

Täällä ei kummempia. Ensi viikon omaa klinikan lääkärikäyntiä tässä odotellaan.

Voikaahan paksusti!

Kille

Vierailija
29/46 |
22.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa vielä rakkaat Enskat!

Missäs kaikki luuraa? Onhan kaikilla kaikki hyvin? Joko Yksis olet palaillut lomalta?

Tänne ei ihmeempiä. Sain tässä pari päivää sitten kaveriltani äitiyspakkauksen mukana tulevan kestovaipan. Me meinataan alkaa käyttämään ainakin osittain kestovaippoja. Nyt oon ollut ihan tohkeissani vaipasta, täytyis varmaan jo pikkuhiljaa alkaa hommaamaan niitä lisää. Äitisypakkaustakin oon ootellut saapuvaksi.... ei ole vielä kuulunut.

Nyt taidan lähteä nukkumaan. Hyvää yötä!

Kille rv28+1

Vierailija
30/46 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla hehkuttamaan, kun huomasin, että Killa on plussannut!!!! Vaikka kirves oli jo ainakin puolittain kaivossa..... Toivottavasti saadaan Killa tänne meidän seuraksi.

Kille

Vierailija
31/46 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli sen verran tulla ilmoittautumaan, ettei Killen tarvi yksinään jutella! :) Odotti sentään juna minuakin sen verran, että taisin viime hetkellä hypätä kyytiin!

Jotenkin vähän alkaa asian sisäistämään, varsinkin kun kaikki ovat niin positiivisia ja innoissaan! Lähipiirikin ihan täpinöissään! Jos siis kaikki menee hyvin, niin la olisi joskus toukokuulla (mun oman raskauskiekon mukaan 24.5. ja tän lehden laskurin mukaan 23.5.). Päivä kuitenkin tarkentunee ekassa ultrasssa 12.10. ja samapa tuo minä päivänä lopulta syntyy, kunhan tuonne toukokuulle jaksaisi kyytiläinen sinnitellä matkassa!

Ekaa kertaa tänään uskalsin ääneen sanoa olevani raskaana, mutta tuonne odotuspuolelle en taida vielä uskaltautua, muttä tänne tuntui turvalliselta tulla. Kiva, jos saa jatkaa juttua tuttujen kanssa. O-puolen Enskoissa lienee väki jo niin vaihtunut, että liekö siellä enää ketään tuttuja?!

Missäs kaikki muut plussanneet Enskat luuraa?!

Killa rv 5+3 :)

Vierailija
32/46 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ihana nähä sut tällä puolella!!!

Onneks olkoo vielä tääläkin osiolla. Juu mä en oo kans kovin tuolla o-puolella käyny kun tuntuu kaikki siellä jo vaihtuneen ja vähemmän nuita vanhoja tuttuja siellä enää näkyvän, ite kun niin pitkään olin sivuilta poissa. Mutta tänne oli itelläkin helppo tulla tuolta l-puolelta, samojen ihmisten pariin suoraan.

Nautitaan jokaisesta päivästä ja murehditaan vasta sitten jos jotain murehdittavaa ilmenee, jookos!! mä oon ainakin sen päätöksen tehnyt koska en voi teoillani vaikuttaa pienen elämään juurikaan tällä hetkellä, muuten kuin muistamalla olevani raskaana!

Voi, että nyt on hyvä mennä nukkumaan kun on ihania uutisia käynyt lukemassa!!!!

käärö rv7+2

Vierailija
33/46 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän mahtavia uutisia! Ihanaa, että plussanneita enskoja on jo niin paljon, vaikka tuskaiset polut meillä kaikilla takana. Ultraankaan ei ole Killalla mahdottoman pitkä aika, vaikka tuntuuhan se joka päivä pitkältä varmasti.

Kille, kiva kun pidät meidän pinoa pystyssä ;)

Omia napoja: Supistukset jatkuu, mutta paikat pysyy kiinni onneksi. Vauvat on molemmat pää alaspäin, ja silleen saisivat mielellään pysyäkin. Tosin ehtiihän ne vielä moneen kertaan kääntyä. Oon niin odottanut viikon 24 etappia, ja se ei ole enää kaukana. Sitten alan varmaan odottaa viikkoa 30. Näin se menee, etappi kerrallaan. Varasin tänään 4d-ultran 2,5 viikon päähän, kun me on niin paljon pohdittu niitä sukupuolia. Kiva sitten saada tietää, vaikka eihän se mitenkään välttämätöntä olisi.

Heipat kaikille!

Vannis (22+5)

Vierailija
34/46 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ollaan vihdoin palattu reissusta ja muutettu ja vihdoin viimein saatu nettikin taas toimimaan :) Kummallista miten orvoksi nykyimmeinen itsensä tuntee kun joutuu olemaan muutaman päivän ilman meiliä, nettiä ja telkkaria... Mutta ihanaa olla uudessa kodissa ja tavaratkin alkaa jo olla paikoillaan, ja kyllä en nostellut yhtään mitään muuttaessa ja purinkin ihan vaan hiljakseen ja lepäilin aina välillä.

Ihan alkuun Killalle jätti halaus *halaa* ja sylintäydeltä onnea... ihanaa kun olet täällä meidän kanssa :)

Loistavaa Kille, että sait luvan matkustamiseen... NY on ihana kaupunki! Eihän se nyt ihan varsinaista jenkkilää ole, mutta ihan kyllä mun lemppareita... D-vitamiinista en vielä tiedä, mutta mulla on kyllä noi mun Prenatals ja niissähän saattaa olla D-vitamiiniakin. Kiitos muuten, kun olet jaksanut pitää meidän pientä pinoa pinnalla :)

Käärölle vilkutuksia *vilkuttaa*

...ja Biancolle myös vilkutuksia *vilkuttaa* - olen kyllä seuraillut sun matkaa noissa muissa ketjuissa ja tunnut jo ihan tutulta vaikkei oikeasti tunnetakaan - hauskaa, kun olet nyt täällä.

Voi Vannis, kun ne vauvat nyt ymmärtäisivät vielä pysyä siellä massussa... jaksua ja paljon voimia lepoon, se vasta rankkaa on kun mitään ei saa tehdä :(

Vikutuksia myös kaikille niille, jotka jäivät mainitsematta *vilkuttaa*

(.) Täällä kaikki hyvin, toinen ultra oli viime keskiviikkona (rv 8+2) ja siellähän se meidän papu kasvoi ihan käyrillä ja näytti jopa vilkuttavankin... huomenna on ensimmäinen lääkäri ja kyllä vähän jännittää, onneksi lääkäriä voi aina vaihtaa jos ei kemiat käy yksiin ja tietty tärkeintä olisi, että pavulla on kaikki kunnossa. Vointi on suorastaan huolestuttavan hyvä, vähän on alavatsakipuja ja tissit on edelleen hellänä, mutta en kyllä ihan oikeasti voi väittää kärsiväni pahoinvoinnista... valkosipulia meillä ei enää saa syödä (jo pelkkä ajatus sen hajusta saa mut voimaan huonosti) ja Mainen kuuluista hummerit jäi kyllä tällä erää syömättä.

T. Yksis ja papu rv 9+1

Vierailija
35/46 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän se Yksiskin sieltä! :) Ihania ultrakuulumisia! Kovasti odottelen, että itsekin pääsisin, mutta vielä pitkät pari viikkoa täytyy odottaa! ;)

Vannis: Kiitos onnitteluista! Huh, kun sinäkin olet jo pitkällä! Toivotaan, että vauvelit pysyisi vielä pitkään mahassa, niin saisivat vielä kasvaa.

Eikös Aftis ja Hellikki ja muut vielä tälle puolen ole uskaltautuneet?! :o

Omasta navasta sen verran, että todellinen pahoinvointi alkoi sitten tänä aamuna! Sellaista pientä pahoinvointiahan mulla on ollut muutaman päivän lähinnä iltapäivällä, mutta tänään olikin sitten jotain iihan muuta!

Eilen iltapala jäi vähän heikoksi ja aamuyöstä heräsin vessaan. Vessareissu sujui ihan hyvin, mutta palatessani petiin alkoi niin jumalaton huonovointisuus, että meinasin lähteä oksentamaan eli suuntasin takaisin vessaan. Sinne päästyäni voin jo erittäin huonosti ja pyörryin siihen pöntön viereen! Onneksi huonekaveri (olen siis edelleen täällä reissussa) kuuli kolauksen ja tuli " pelastamaan" mut sieltä. Sanoi, että meinasi jo huolestua, kun ei saanut alkuun mua hereille ollenkaan! Haki sitten limpparia ja vanukasta, jotta sain jotain suuhuni ja siihen se pahaolo sitten loppuikin.

Nukuin tän jälkeen vielä parisen tuntia ennen herätystä ja kellon soitua tein sen virheen, että nousin heti ylös vessaan ja -yllätys yllätys- pahoinvointi alkoi uudelleen. Saman tien piti juoda limua taas ja olo helpottui pian kun sitä olin juonut. Nyt olen syönyt lähes jatkuvasti, sillä jos on taukoa enemmän kuin pari tuntia, alkaa heti pahoinvointi päästä valloilleen. Onneksi toistaiseksi ruoka on maistunut ihan hyvin, eikä hajutkaan ihan kamalasti ällötä.

Toivottavasti tuolla säännöllisellä syömisellä saa tuo pahoinvoinnin pysymään kurissa. Sen verran tämän aamuinen pelästytti, että hommasin vähän evästä tuohon yöpöydälle ja pitää alkaa syödä jotain jo ennen ylösnousua.

Se hyvä puoli tässä on, että ei ole kyllä pienintäkään epäilystä ettenkö raskaana olisi! :D

Killa

Vierailija
36/46 |
27.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Killaseni, hurjaltahan tuo sun pahoinvointi kuulostaa :( Muistahan nyt syödä säännöllisesti ja ennen kaikkie pitää pientä välipalaa mukana kaikkialla... jaksatko Killa ryhtyä meille listaemoksi, kun osaat käyttää värejä sun muuta? Kyllä se sun ultra sieltä nopeasti tulee, vaikka odottavan aika onkin piiiiitkä.

Aftista ja Hellikkiä täälläkin kaipaillaan... tulkaahan nyt rohkeasti vaan näyttäytymään!

Vilkutuksia muillekin enskoille *vilkuttaa*

Täällä takana ensimmäinen varsinainen lääkäri ja saman tien meni kyllä meikäläisen OBGYN vaihtoon, oli kyllä niin ikävä kokemus... :( Pääasiahan tietty oli, että pavulla on kaikki kunnossa ja ultrassa (meillä jo kolmas) koko vastasi hyvin viikkoja ja pieni sydän lyödä sytkytti kovaa vauhtia... Mutta siihen lääkäritarinaan... ensinnäkin täti oli tunnin jäljessä aikataulusta ja kun lopulta pyyhälsi vastaanottohuoneeseen sai hädin tuskin sanottua päivää ja sitten tokaisi heti perään, että teidän vauva sitten syntyy narkkarina kun kerran syöt kipulääkkeitä... sanoi, että mieti sitten niitä lapsen vieroitusoireita joka kerta kun otat lääkkeen... (valitettavasti mulla ei kroonistuneena kipupotilaana ole vaihtoehtoja :( eli tosi kannustavaahan tuo oli). Pyyhälsi sitten taas ulos huoneesta ja hoitsu tuli hakemaan mut ultraan... lääkäritäti suvaitsi saapua takaisin vartin päästä, ultrasi kolmessa minuutissa ja sanoi et oon viikolla 9+5, totesin siihen et en voi olla kun hedelmöitys on kuiteskin aikasintaan tapahtunut elokuun 6. ja täti katsoi mua nenän varttaan pitkin ja totesi, että laske miten lystäät... antoi lähetteen np-ultraan ja labraan ja toivotti takaisin neljän viikon kuluttua... eli ei yhtään kysellyt mun vointia tai antanut mulle mahdollisuutta kysyä mitään tai antanut mulle mitään ohjeita... miehen matkatyöstä totesi, että vois äijä laittaa työpaikan vaihtoon... np-ultra on siis 8.10. ja uuden lääkärin tapaan 17.10. toivottavasti se menee paremmin...

T. Yksis ja papu rv 9+2

Vierailija
37/46 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippati tytöt!

Pari päivää on mennyt muuttotouhuissa. Yritin ottaa rauhallisesti; lähinnä vaan siivoilin ja pakkailin, mitään en kantanut. Nyt on sitten vanha koti myyty ja asutaan väliaikais kodissa, kunnes uusi talo valmistuu. Oli vähän haikeeta sulkea oman kodin ovi viimeisen kerran....

Meillä oli oma lääkäri klinikalla keskiviikkona ja oli tosi kiva nähdä häntä pitkästä aikaa. Vauvelilla kaikki hyvin. Koko vastaa paria päivää enemmän ku mitä todellinen laskettua aika, mutta laskettua aikaa ei muutettu. Ultran kuvista ei enää tahdo kunnolla saada selvää, kun vauva ei mahdu koko kuvaan. Sukupuolta ei edelleenkään tiedetä, vaikka lääkäri sen kuulemma näkikin. Itse ei nähty mitään. Kaikin puolin mukava käynti!

Harmi, että Yksiksen lääkäri oli noin törppö. Toivottavasti uusi lääkäri on mukavempi.

Toivottavasti Killan pahoinvointi pysyttelee poissa. Muista syödä vähän koko ajan. Onko sun vuoto muuten loppunu`?

Ainis saan lähteä sinne Nykkiin, joten maanantaina koittaa matka sinne!!

Rakkain terkuin

Kille rv 29+1

Vierailija
38/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveätä aikaa tämä raskaus, koska ihmeessä tää huoli loppuu?! Eikös tämän pitänyt olla elämän onnellisinta aikaa, mutta mä en vaan jotenkin yhtään pysty rentoutumaan, kun koko ajan pitää murehtia, että jos kaikki meneekin huonosti! :( Tuota tuhruttelua seuraan nyt silmä kovana, vaikka alkuun en siitä hermoillutkaan. Samoin jokaista mahan nippausta mietin, että onko se nyt menkaamaista tai km:oon viittavaa vai ihan normaalia. Tissien kipuilukin vaihtelee kivuttomasta julman kipeään jopa saman päivän aikana ja sekin ihmetyttää. Ja pahoinvointiakin ollut taas nyt vähemmän, joten siitäkin pitää sitten hermoilla! Tuntuu, että tässä sekoaa ihan huolesta! Ultraan vielä 12 päivää ja tuntuu, että millään en jaksaisi odottaa! No ei kai tässä auta muu, kuin koittaa vaan kestää...

Kille: ihana matka sulla tiedossa, kiva kun pääset lähtemään! :) Oliko teillä joku ylimääräinen ultra, kun ei kai noilla viikoilla mitään seulontoja enää tehdä?

Yksis: johan oli kaamea lääkäri! :S Onneksi saatte helposti vaihdettua ja toivotaan, että uusi onkin sitten sitäkin mukavampi!

Josko sitä koittaisi lähteä vähän lenkille jos saisi ajatuksia muualle tuolta mahasta...

Killa rv 6+2

Vierailija
39/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisin vaikka jonkun listan kyhäistä jossain vaiheessa, mutta ideoita ja toiveita kaipaisin mitä siihen laitetaan! Olisiko jotain tyyliin nimi, iät, asuinpaikka, tausta ja millä hoidolla+ tulos ja LA? Jotain liikaa tai puuttuu? Halutaanko synnytyssairaala kuten tuolla o-puolella laittavat?

Vierailija
40/46 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippistä!

Juu listassa voisi olla just noi Killan ehdottamat tiedot. Synnytyssairaalan ilmoittamisesta mulla ei oikeestaan ole mitään mielipidettä..... Mutta mun tiedot:

Kille75

Kumpikin vuosimallia -75

Yritystä aloitettu syksy/2005

Hoitoja 4 inssiä, 1. ivf:n tuoresiirto nega ja 1. pas plussa 04/2007

LA: 14.12.2007 paikka Hki Nkl

Killa: viime viikon ultra oli ylimääräinen. Lääkärimme klinikalla haluaa aina ultrata rv 28 tienoilla sekä nyt sanoi, että haluaisi vielä nähdä noin kuukautta ennen laskettua aikaa. Sehän sopii meille, vaikka tietty maksaa aina ekstraa, mutta ei nyt kuiteskaan niin mahdottomasti. Neuvolan lääkäri on kuitenkin " vaan" tavallinen terveyskeskuslääkäri ja jotenkin luotan omaan lääkäriin enemmän.

Ja Killa kaikki on varmasti hyvin. Mulla ei ollut oikeastaan mitään raskausoireita paitsi rinnat oli arat ja valtavat. Tosin mulla ei tietty ollut tuhrua, mutta ei sen tarvitse merkitä mitään pahaa. Etenkään jos ei ole yltynyt. Nyt koitat vaan nauttia raskaudesta ja olla murehtimatta turhia!!! (tiedän voi olla hankalaa....)

Nyt lähden tekemään ostoslistaa matkaa varten.... Olen varmaankin koko viikon nettipimennossa.

Voikaahan paksusti rakkaat enskat!

Kille rv 29+2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän