Ristiäiset ylihuomenna!! Mikä näistä paras, auttakaa!
Siis emme todellakaan osaa päättää tyttärellemme nimeä, apuja kaipaisimme kovasti.
Tässä vaihtoehdot:
Minea Amanda
Minea Mariel
Minea Melinda
Minea Aava Amanda
Kommentit (22)
Jos vielä muutaman saan, niin josko sitä saisi päätöksen tehtyä...
Valitsette minkä tahansa noista, niin varmasti tyttö saa kauniin nimen.
Itse valitsisin ehkä Minea Amanda ja Minea Aava Amanda -yhdistelmän.
Jos haluatte vähän erikoisemman, niin sitten se Mariel.
11, kiitos myös sinulle kauniista kommentista, sait hyvän mielen aikaan! :)
Itsekkin tykkään kovasti Minea Aava Amandasta, mutta tuo A-kirjaimien määrä hieman arveluttaa...
yhdistelmässä minua hämää se, että tunnen tasan yhden Mariel nimisen henkilön - viisikymppisen miehen ;)
eli valitsisin tämän takia jonkun muista yhdistelmistä.
Ehkäpä Minea Amanda.
...harva ihminen oikeasti ajattelee samalla tavalla kuin jotkut täällä av- tai nimipalstalla =) Harvoinhan nimi edes lausutaan kokonaan ja silloinkin, kun sen kuulee jossain, niin ei varmasti ensimmäiseksi tule mieleen kirjainten lukumäärä.
Jos A-kirjaimet kuitenkin häiritsevät liikaa, miten olisi:
Minea Aava Matilda
Minea Ida/Iida Amanda
Minea Ida/Iida Matilda
Ja jos se Minea Aava Amanda miellyttää molempia, pitäytykää vaan siinä nimessä, ettei jää myöhemmin harmittamaan ;-)
-11-
mutta siis kiitos tosiaan mielipiteistä!
Ja etenkin sinulle 11, kun kirkastit hieman ajatuksiani. Harva sitä tosiaan varmaan ajattelee, että onpas paljon A-kirjainta.
Taidamme siis päätyä tuohon Minea Aava Amandaan. :o)
Hyvää Yötä!!
Nyt siis yön yli ollaan nukuttu ja ajattelin josko vielä jatkaisin tätä vatvomista..on tämä vaikeaa, ei voi muuta sanoa!!
Mutta mielipiteitä toivoisin vielä. Ja jos mikään noista vaihtoehdoista ei kuulosta hyvältä, saa ehdottaa uusiakin!
-millami
Ja tunnenkin sen nimisen lapsen, tytön siis.
No, minä en ole samaa mieltä, mutta ei nimi tyttö pahenna.
Minea Aava Amanda - ihana nimi! Ei ole liikaa a-kirjaimia
tosin mun suosikki näistä olisi AAVA AMANDA, siis ilmeanMineaa, sitä kun tuntuu nykyään tulevan vastaan joka paikassa. Ja Aava on mun pitkäaikainen suosikki...
Ja uusi ehdotus Minea Eva Amanda on kaunis! Se siis mietintään myös!
Niin, tiedän että Minea alkaa olla jo todella suosittu, mutta ollaan niin tykästytty siihen, että olkoon!
Lisää kommenttia saa laittaa :o)
Luokkakaverikaimoja tulee kuitenkin harvalle, yleisimpiä nimiäkin on nykyisin vain noin 1%:lla ikäluokasta. Toista oli joskus 70-luvulla Sarien, Katjojen, Minnojen aikaan...
En tiennytkään, että prosenttiosuus suosikkinimissä on noin pieni, hyvä juttu! :o)
sitten minea mariel paras, jos sukunimi on suomalainen, niin toi minea aava amanda on ihana!
mites olis Minea Aava Mariel?
Mutta aivan ihana ehdotus myös tuo Minea Aava Mariel, kas kun ei ole tullut itselleni mieleen. Se myös miteintämyssyyn :o)
Tuo MineA AAva mikäli on pahin noista...
Minea Amanda puuroutuu pahasti (Mine-aa-manda).
Minea Aava Mariel kuulostaa kyllä hyvältä, sopivasti särmää sekä pehmeyttä yhdessä.
A-kirjaimet pahasti solmuun ja onko niitä liikaa.
Voi hemmetti, tässähän meinaa tulla hulluksi! :o)
Vaikeeta vaikeeta... Lisää kommentteja toivoisin :o)
millami: