Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lugesteroneista

22.10.2008 |

Heippa!

Kysympä teiltä plussalaisilta kokemuksianne / käytäntöjä Lugesteronien käyttöön liittyen. Ei ottanut tämä keskustelu tuulta purjeisiinsa tuolla lapsettomuus kategoriassa.

Miten te muuta toimitte Lugesteronien kanssa? Millaisia määriä teillä menee / vrk? Lopetatteko lääkkeet kuin seinään sitten, kun kuuri loppuu vai vähennättekö hiljalleen määrää? Sen tiedän, että negatestin jälkeen niitä ei enää tartte ottaa. Mutta entäpä jos onnistuu saamaan testiin kaksi viivaa? Tuntuu tosi hurjalta, että ensin menee 2 x 300mg / vrk ja sitten ne kolmen viikon käytön jälkeen tukilääkitys loppuu kuin seinään! Ja jotenkin tuo 3 viikon kuurikin tuntuu kummalta, kun Lugen ohjeissa kuitenkin puhutaan muistaakseni jopa 8-10 raskausviikolle jatkamisesta, jokatapauksessa tosi paljon pitempään, kuin mulle on lääkkeitä kirjoitettu. Tämä lienee taas tätä rutiinihoitoa, kaikille saman kaavan mukaan. Onpahan helpompi kirjoittaa reseptit ja potilasohjeet, kun ei mainita mitään lääkkeen määrän pudottamisesta kuurin loppua kohti...

Silmu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jatkuu nyt onnistuneen PAS:n jälkeen luget rv 12 asti. Sillon rv 11-12 alan pikkuhiljaa niitä vähentää niin, että kolmannentoista viikon alussa en enää lugeja käytä. Mulla menee myös toinen lääke, Merimono, samalla tavalla.

Noita käytäntöjä tuntuu olevan monenlaisia hoitopaikasta riippuen. Ilmeisesti tutkimuksissa ei ole todettu merkittävää hyötyä lugejen jatkamisesta koko ekan kolmanneksen ajan, mutta jossain tehdään silti niin "varmuuden vuoksi".

Vierailija
2/2 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuoresiirron jälkeen niitä käytetään joko 3x200mg tai 2x400mg päivässä plussatestiin saakka kun taas PAS-siirroossa niitä käytetään rv10 asti.Tuntuu tosiaan hassulta lopettaa luget "kuin seinään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän