Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden vuoto

06.09.2007 |

Täällä menossa rv 4 + 6. Tänään alkoi vuoto: ensin limansekaista ja sitten ihan kirkasta. Kävin jo ostaa testin, mutta nyt kysyn jo asian kokeneilta tai muuten tietäviltä, että millon kannttaa testata??? Olen huomenna toki neuvolaan yhteyksissä, mutta on varmaan tulossa uneton yö. Joten jos jollain jotain tietoa, niin olen todella kiitollinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait edes hieman nukuttua!

Alkuraskaudessa kaikenlaiset vuodot ovat usein harmittomia. Joten toivon, että sullakin olisi näin!

Alkuraskaudessa saattaa tulla myös valemenkkoja, juuri siihen aikaan kun kuukautisten pitäisi tulla ellei ole raskaana.

Muistelen jonkun sanoneen, että raskaushormoonia on veressä viitisen viikkoa. Eli aivan heti et saa tietää mikä on todellinen tilanne.

Tsemppiä!

Vierailija
2/6 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka!

Mulla alko vuoto 5+2 tai jotain sinne päin, tuli kirkasta, ruskeaa ja mukana hyytymiä....kävin yksityisellä ja sillon ei näkynyt kun ruskuaispussi ja käskettiin odottaa pari viikkoa....nyt raskaus on 7+0 ja siellä se masuasukki kovasti kasvelee, näin jo sydämmenkin sykkivän....joten mulle vuoto ei merkinnyt mitään ja vuodon yhteydessä oli vielä menkkamaista kipua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina aloin vuotamaan ja muistaakseni sunnuntaina raskaustesti näytti negaa ihan selvästi. Keskenmeno oli kamala suru. Ei ollut ketään lohduttajaa kun kenellekään ei ollut kerrottu. Mies ei ymmärtänyt mitä surin kun eihän se ollut vasta kuin pisteen kokoinen.

Itse koen tällä hetkellä (vaikka aikaa on kulunut) että minulta on kuollut yksi lapsi. Katselen usein taivaalle ja mietin että siellä on minun yksi lapseni.

Voimia jos pahin toteutui..

Vierailija
4/6 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta oon menossa pojan kanssa neuvolaan, niin täytyy vielä siellä samalla jutustella. Tunne keskenmenosta on vahva. Koko tämän lyhyen odotuksen ajan on ollut erittäin vahva tunne, että jotain on oudosti tai huonosti. En oo viittinyt edes miehelle ääneen sanoo, kun ei viiti muita huolestuttaa " pelkkien" tuntemusten vuoksi. Ja nyt tämä odotus ennen kuin saa varmuuden....no, se tulee tietenkin olemaan pitkä. Kärsivällisyys kun ei oo vahvoja puoliani. Niin, mulla piti menkat siis alkaa viikko sitten. Tämä vuoto jatkuu edelleen. Eikä nämä oo edes menkkakipuja, vähän vaan juilii. Kyllähän toivoa tietenkin vielä on, mutta en oo kovin positiivisella mielellä. Se lohduttaa, että esikoinen tärppäs 3. kierrolla ja tämä ekalla. Joten jos on km, niin toivottavasti hyvä onnemme jatkuu eikä tartte pitkään ootella seuraavaa tärppiä. Jos jaksatte mun kanssa odotella uutisia, niin kiitos siitä. Olette korvaamattomia..

Vierailija
5/6 |
10.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein testin ja oli jo selvääkin selvempi nega. Jos jotain hyvää kaivellaan, niin onneks näin kävi ihan alussa. Eikä tartte mitään kaavintaa tai lääkkeillä tyhjennystä. Heti vaan uusi yritys, kunhan ovis joskus taas ilmoittelee itestään. Toivottavasti ei nyt hirveesti sekoittanut kroppaa. Vielä on siis ensi kesälle toiveita.

Vierailija
6/6 |
11.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistön kannattaa kuitenkin antaa levätä yhden kierron verran ennen kuin yritätte uutta raskautta.