Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietäiskö joku, ivf ja seuraavat menkat?

06.09.2007 |

Hei!

Tietäiskö joku kuinka paljon ivf-hoidossa käytetyt hormoonit vaikuttaa siihen, alkaako seuraavat menkat ajallaan, jos ei ole tullut raskaaksi?

Mulla on aina ollut säännöllinen kierto ja tässä laskeskelin, että menkkojen pitäisi normaalisti alkaa neljä päivää ennen kuin on " virallinen aika" tehdä raskaustesti. Eli jos menkat ei alakaan, niin voisinko mä jo vähän alkaa toivoa, vai pitkittyykö kierto hormoonien vaikutuksesta (puregonia, pregnyliä ja vaikka mitä ja lugesteronit alkoi heti siirron jälkeen)?

Terkuin, Chova -joka tekee nyt kaikkensa lyhentääkseen jotenkin näitä piinapäiviä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kanssa ollu säänöllinen kierto. Mutta lugejen kanssa vuoto ei ole alkanu ennenkuin luget on lopetettu. Aika monta kertaa olen saanut tulla alas pilvistä kun testit näyttäny negaa vaikka menkkoja ei kuulu. Veritesti on luotettava koska näyttää kaikki heilahtelut, mutta ite tehtävissä jää aina se inhottava " mutta jos kuitenkin..." . Olenkin päättänyt et käyn vaan ja ainoastaan veritestissä kun sen aika on.

Vierailija
2/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä IVF-kierrosta, mutta tässä kokemukseni!

Ihan luomukierrot on mulla aika epäsäännölliset. Sellaisissa hormonikierroissa missä ei ole ollut lugeja käytössä, menkat on alkaneet verrattain aika myöhään = 15-18 pv oviksesta.

Sellaisissa kierroissa missä luget oli käytössä (=inssien jälkeen) menkat alkoi pari-neljä päivää vielä tuosta yllä mainitusta myöhemmin - kuitenkin aina vasta joitakin päiviä lugejen lopettamisen jälkeen.

IVF-kierrossa menkat alkoivat testipäivänä (pp14) iltapäivällä - vaikka vielä samana aamuna olin ottanut luget. Eli mulla ainakin IVF-kierrossa kaikki oli tosi mallikelpoisesti, paljon " tilastollisesti normaalimmin" kuin muissa kierroissa.

Kai nää vaihtelee tapauskohtaisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla