Onko kukaan ottanut kuluttaja-asiamieheen yhteyttä Hobbarin takia?
Alkaa risomaan niiden maksumuistuttelu palautetuista tuotteista ja perintätoimistolla uhkailu ja se, että asioita ei saa edes selvitettyä kun niiden s****nan asiakaspalvelu ei vastaa puheluihin eikä s-postiin!!!!!
Mitä niiden kanssa voi tehdä? Tuntuu että on täysin jonkun kasvottoman huijarifirman kanssa tekemisissä. Ja kyseessä on sentään pitkän linjan postimyyntiyritys. Paljonkohan ne on menettäneet asiakkaita sekoilujensa takia?
Kommentit (24)
teillä mättää hobbarin kans?
mulle itelle tullu nyt 2 laskua, enkä tosiaa oo tilannu niin paljolla sieltä (120¿!).
yrittäny oon kokoajan soittaa mut linjat tyyttää vaa varattua, sama vika teil?
tänään meni hermo ja lauoin totuuksia asiakaspalveluun.. tosin sähkiksellä ku muute ei pääse.. siis mitä voi tehä??? vituttaa.
Vajaa 2 kk sitten tilasin tuotteita ja palautin niistä osan. Soitin asiakaspalveluun ja pääsin heti läpi. Sovimme että vähennän palauttami tuotteiden osan ja niin tein. Lasku taisi erääntyä jo aikoja sitten eikä mitään karhulaskuja ole tullut.
Ihme ongelmia teillä Hobbarin kanssa. Itse olen ollut tyytyväinen. Sähköpostiin ne vastaavat (ainakin mulle) saman päivän aikana vielä.
Se juuri mättää että ihmesekoilua eikä asiakas saa millään ilveellä ongelmia hoidettua. Siellä varmaan ei asiakaspalvelua olekaan..
lähettää etanameilillä hobby halliin. Luulisi tulevan ainakin selväksi, että maksettu on prkl. Ja laittaa kirjeeseen myös pyyntö yhteydenotosta.
Tarkoitan tuota vain jos ei kertakaikkiaan mitenkään muutoinkaan saa yhteyttä, sähköpostitse tms.
Joudun pian varmaan käräjäoikeuteen ja ulosottoon syyttäni.
mulle on tullu jo kaks iha ihmelaskua, enkä tosiaa oo tilannu.. mite senki todistaa? soittaa postiin et en tasan oo noutanu sielt mitää.. (?)
Tosin olen tehnyt laskun maksut ja mahdolliset palautukset aina ajoissa. Lisäksi puhelinyhteys on toiminut ihan ok :) toisin kuin puhelinoperaattoreiden asiakaspalvelunumerot...
Ei se kuluttaja-asiamies yksittäisen kuluttajien ongelmia lähde hoitamaan, mutta kunnalliset kuluttajaneuvojat auttavat.
Säilyttäkää kaikki sähköpostiviestit yms. dokumentit. Jos maksamattomat laskuvat menevät käräjäoikeuteen asti, niin sulla on kaksi viikkoa aikaa esittää vastine jutulle. Vasta oikeuden päätöksen jälkeen tulee luottotietomerkintä, ei ennen sitä.
Miehellä kyllä aikoinaan, kun oli töissä siellä. :) Ollutta ja mennyttä. Noh, mitä ne sanoi kuluttajavirastossa vai mikä se oli? :O
ollut mitään ongelmia aikaisemmin. Nyt tuli postiluukusta ekat hämärät maksumuistutukset ja onhan se kummallista toimintaa kun ei asiakaspalveluun saa yhteyttä että voisi selvittää asiat?
Oltiin vahingossa tilattu kaksi kännykkää, kun ensin ilmoittivat, ettei ensin tilattua voi saada. Sitten yhtäkkiä olikin molemmat postissa ja mies haki molemmat, kun ei osannut heti päättää kumman haluaisi. Ihan ajassaan lähetettiin toinen takaisin, mutta karhuhan sieltä tuli. Soitin ja kerroin, että palautettu on heidän omassa paketissaan takaisin niin sieltä erittäin epäystävällisesti vastattiin, että palautuksen päälle pitäisi itse kirjoittaa omat henkilöllisyystiedot + muut niin, että palautus sitten löytyy heiltä nopeammin. Menevät kuulemma jonnekin isoon varastoon ja sitten voi kulua pitkästikin aikaa ennen kuin kirjaavat, että on palautettu... Minusta hieman outoa, kyllä muille firmoille on palautukset onnistuneet ihan ok.
Silti Hobbari sössii ja sekoilee ja laskuttaa olemattomista ostoksista eikä edes hoida asiakaspalveluaan. Ei johdu sinun erinomaisuudestasi, jos olet sattunut saamaan palvelua muttet syyttäsi maksumuistutuksia. Vai koska viimeksi mahdoit edes tilata sieltä mitään?
Siis tämä niiden " uusi järjestelmä, joka aiheutti aiheettomia laskuja" tukki asiakaspalvelun, niin mitä tekee Hobby Hall: perusti uuden linjan TILAUKSIA varten! Siis näitä keskeneräisiä, asiakkaiden reklamoimia tapauksia ei muka ehditä selvittämään eikä sitä varten voi palkata lisää väkeä, mutta uusi tilausnumero kyllä perustetaan, ettei vaan jää yhdenkään dementoituneen mummon tilaus saamatta varattujen linjojen takia!
Miksei ne sitten avanneet uusia SELVITTELYlinjoja samalla vaivalla?
2 viikkoa sitten lähetin sähköpostia, vieläkään ei ole vastattu =O
Soittivat (tosin eri asiasta) sen jälkeen mulle, mutta yksi asia jäi vielä selvittämättä ja nyt en saa yhteyttä. Odottelen, että milloin tänne tippuu karhuja. Ihan hullua, että eräpäivät laskuissa on suurin piirtein huomenna ja kun sitten joudut palauttamaan/vaihtamaan niin paskat housuissa saa odotella, että kuinka käy.
ovat uusineet asiakashallintajärjestelmän.
-laskussa ei ole otettu huomioon palautettuja tavaroita
- tarjoustuotteet lähetetään monessa eri erässä --> täytyy monesti käydä postissa noutamassa paketteja --> näin ollen tulee monta laskua
kun itse en saanut yhteyttä hobbariin selvittääkseni laskua, niin soitto kuluttaja-asiamiehelle ja sain suoran nron asiakkuuspäällikölle ja ei tarvitse jonottaa....
Mulle tuli kaksi aivan väärää tuotetta, vaikka lähetteessä oli oikeat. Asiakaspalvelussa oli todella typeä ja tumpelo tyyppi, joka vain ilmoitti kuivasti, että ei voi asialle mitään.. Olisin tietty voinut vain palauttaa tuotteet, mutta kun halusin ne tilaamani, niin jouduin soittelemaan useasti ja vaatia että hoitaisivat asian.
juuri äsken tuli hobbarista tavaraa, vaikka ajattelin etten koskaan enään tilaa sieltä.
postimies sanoi, että asia on heidänkin tiedossa, että hobbari sössii oikein kunnolla.
Ikinä ei ole ollut moitteen moitetta
niin todellakin soitan kuluttaja-asiamiehelle.
En tosiaan aio maksaa turhia laskuja vain siksi, että pysyisivät erossa musta.