Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ottanut kuluttaja-asiamieheen yhteyttä Hobbarin takia?

Vierailija
06.09.2007 |

Alkaa risomaan niiden maksumuistuttelu palautetuista tuotteista ja perintätoimistolla uhkailu ja se, että asioita ei saa edes selvitettyä kun niiden s****nan asiakaspalvelu ei vastaa puheluihin eikä s-postiin!!!!!

Mitä niiden kanssa voi tehdä? Tuntuu että on täysin jonkun kasvottoman huijarifirman kanssa tekemisissä. Ja kyseessä on sentään pitkän linjan postimyyntiyritys. Paljonkohan ne on menettäneet asiakkaita sekoilujensa takia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin todellakin soitan kuluttaja-asiamiehelle.

En tosiaan aio maksaa turhia laskuja vain siksi, että pysyisivät erossa musta.

Vierailija
2/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä mättää hobbarin kans?

mulle itelle tullu nyt 2 laskua, enkä tosiaa oo tilannu niin paljolla sieltä (120¿!).

yrittäny oon kokoajan soittaa mut linjat tyyttää vaa varattua, sama vika teil?

tänään meni hermo ja lauoin totuuksia asiakaspalveluun.. tosin sähkiksellä ku muute ei pääse.. siis mitä voi tehä??? vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 2 kk sitten tilasin tuotteita ja palautin niistä osan. Soitin asiakaspalveluun ja pääsin heti läpi. Sovimme että vähennän palauttami tuotteiden osan ja niin tein. Lasku taisi erääntyä jo aikoja sitten eikä mitään karhulaskuja ole tullut.

Ihme ongelmia teillä Hobbarin kanssa. Itse olen ollut tyytyväinen. Sähköpostiin ne vastaavat (ainakin mulle) saman päivän aikana vielä.

Vierailija
4/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juuri mättää että ihmesekoilua eikä asiakas saa millään ilveellä ongelmia hoidettua. Siellä varmaan ei asiakaspalvelua olekaan..

Vierailija
5/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettää etanameilillä hobby halliin. Luulisi tulevan ainakin selväksi, että maksettu on prkl. Ja laittaa kirjeeseen myös pyyntö yhteydenotosta.

Tarkoitan tuota vain jos ei kertakaikkiaan mitenkään muutoinkaan saa yhteyttä, sähköpostitse tms.

Vierailija
6/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun pian varmaan käräjäoikeuteen ja ulosottoon syyttäni.

Vierailija
7/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tullu jo kaks iha ihmelaskua, enkä tosiaa oo tilannu.. mite senki todistaa? soittaa postiin et en tasan oo noutanu sielt mitää.. (?)

Vierailija
8/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen tehnyt laskun maksut ja mahdolliset palautukset aina ajoissa. Lisäksi puhelinyhteys on toiminut ihan ok :) toisin kuin puhelinoperaattoreiden asiakaspalvelunumerot...

Vierailija
9/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuluttaja-asiamies yksittäisen kuluttajien ongelmia lähde hoitamaan, mutta kunnalliset kuluttajaneuvojat auttavat.

Säilyttäkää kaikki sähköpostiviestit yms. dokumentit. Jos maksamattomat laskuvat menevät käräjäoikeuteen asti, niin sulla on kaksi viikkoa aikaa esittää vastine jutulle. Vasta oikeuden päätöksen jälkeen tulee luottotietomerkintä, ei ennen sitä.

Vierailija
10/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttajavirastoon..

Vierailija
11/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kyllä aikoinaan, kun oli töissä siellä. :) Ollutta ja mennyttä. Noh, mitä ne sanoi kuluttajavirastossa vai mikä se oli? :O

Vierailija
12/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään ongelmia aikaisemmin. Nyt tuli postiluukusta ekat hämärät maksumuistutukset ja onhan se kummallista toimintaa kun ei asiakaspalveluun saa yhteyttä että voisi selvittää asiat?

Vierailija
13/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vahingossa tilattu kaksi kännykkää, kun ensin ilmoittivat, ettei ensin tilattua voi saada. Sitten yhtäkkiä olikin molemmat postissa ja mies haki molemmat, kun ei osannut heti päättää kumman haluaisi. Ihan ajassaan lähetettiin toinen takaisin, mutta karhuhan sieltä tuli. Soitin ja kerroin, että palautettu on heidän omassa paketissaan takaisin niin sieltä erittäin epäystävällisesti vastattiin, että palautuksen päälle pitäisi itse kirjoittaa omat henkilöllisyystiedot + muut niin, että palautus sitten löytyy heiltä nopeammin. Menevät kuulemma jonnekin isoon varastoon ja sitten voi kulua pitkästikin aikaa ennen kuin kirjaavat, että on palautettu... Minusta hieman outoa, kyllä muille firmoille on palautukset onnistuneet ihan ok.

Vierailija
14/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti Hobbari sössii ja sekoilee ja laskuttaa olemattomista ostoksista eikä edes hoida asiakaspalveluaan. Ei johdu sinun erinomaisuudestasi, jos olet sattunut saamaan palvelua muttet syyttäsi maksumuistutuksia. Vai koska viimeksi mahdoit edes tilata sieltä mitään?

Vierailija
15/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä niiden " uusi järjestelmä, joka aiheutti aiheettomia laskuja" tukki asiakaspalvelun, niin mitä tekee Hobby Hall: perusti uuden linjan TILAUKSIA varten! Siis näitä keskeneräisiä, asiakkaiden reklamoimia tapauksia ei muka ehditä selvittämään eikä sitä varten voi palkata lisää väkeä, mutta uusi tilausnumero kyllä perustetaan, ettei vaan jää yhdenkään dementoituneen mummon tilaus saamatta varattujen linjojen takia!

Miksei ne sitten avanneet uusia SELVITTELYlinjoja samalla vaivalla?

Vierailija
16/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa sitten lähetin sähköpostia, vieläkään ei ole vastattu =O

Soittivat (tosin eri asiasta) sen jälkeen mulle, mutta yksi asia jäi vielä selvittämättä ja nyt en saa yhteyttä. Odottelen, että milloin tänne tippuu karhuja. Ihan hullua, että eräpäivät laskuissa on suurin piirtein huomenna ja kun sitten joudut palauttamaan/vaihtamaan niin paskat housuissa saa odotella, että kuinka käy.

Vierailija
17/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat uusineet asiakashallintajärjestelmän.

-laskussa ei ole otettu huomioon palautettuja tavaroita

- tarjoustuotteet lähetetään monessa eri erässä --> täytyy monesti käydä postissa noutamassa paketteja --> näin ollen tulee monta laskua

kun itse en saanut yhteyttä hobbariin selvittääkseni laskua, niin soitto kuluttaja-asiamiehelle ja sain suoran nron asiakkuuspäällikölle ja ei tarvitse jonottaa....

Vierailija
18/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kaksi aivan väärää tuotetta, vaikka lähetteessä oli oikeat. Asiakaspalvelussa oli todella typeä ja tumpelo tyyppi, joka vain ilmoitti kuivasti, että ei voi asialle mitään.. Olisin tietty voinut vain palauttaa tuotteet, mutta kun halusin ne tilaamani, niin jouduin soittelemaan useasti ja vaatia että hoitaisivat asian.

Vierailija
19/24 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri äsken tuli hobbarista tavaraa, vaikka ajattelin etten koskaan enään tilaa sieltä.

postimies sanoi, että asia on heidänkin tiedossa, että hobbari sössii oikein kunnolla.

Vierailija
20/24 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ollut moitteen moitetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän