Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista..

06.09.2007 |

Olisiko kenelläkään tietoa onko mahdollista,että vaikka olisi raskaana niin kuukautiset voi tulla siitä huolimatta? Aloin miettimään tätä asiaa,koska viime kuussa kuukautiset tuli ihan normaalisti,mutta tässä viime viikon lopulla ilmeistyi juuri sellaisia oireita jotka voisi viitata raskauteen..kuten alamaha kivut,päänsärky,alaselän särky,lämpö noussu(ensimmäisenä toki ajattelin et oon kipeänä),pientä flunssaa,kauhea väsymys koko ajan,rinnat ehkä hitusen turvonneet ja kipeät,ärtyneisyys,pissalla ravaaminen. En ole testiä tehnyt,koska ajattelen,että jos kuukautiset on kerran tullu,niin enhän silloin voi olla raskaana ja kuitenki syön e-pillereitä. Joten jos joku viitsisi minua hieman valaista tästä asiasta. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...epätodennäköistä. Ilman muuta sun täytyy tehdä testi!!!!!!!!

Noiden oireiden varaan en laskisi mitään - sori vaan :) Niitä on varmasti kaikilla naisilla järjestäen, raskaana tai ei.

Jos kaipaat faktaa, niin kyllä: mä olen kuullut " kaupunkilegendan" lääkisläisiltä kavereilta, että jollakin tytöllä, joka söi pillereitä, oli tullut kaksi kertaa (!) suht niukat menkat VAIKKA se oli raskaana. Ja kyllä, tiedän useamman kuin yhden ihmisen, joka on tullut raskaaksi vaikka söi pillereitä MUTTA se kyllä edellytti pillereiden unohdusta.

Pillereiden syönti on tietysti täysin järjetöntä jos vähänkin epäilee olevansa raskaana, eli...Teeppä testi vielä tänä iltana ja sen jälkeen tiedätkin vastauksen.

Vierailija
2/2 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siitä,että vastasit. :) Olenkin juuri nyt lähdössä(kengät jo jalassa) hakemaan apteekista testiä,saanpa ainaki varmuuden asiaan.

Ja myönnetäköön,viime pilleri lätkästä mulla jäi muutama pilleri ottamatta ajallaan,eli testissä voi ehkä tulla se kaksi viivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla