Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla vähän paha mieli

Vierailija
06.09.2007 |

kun en jaksa anoppia kuunnella koko viikonloppua ja nyt en sitten halunnut että tulevat meidän mökkiraksalle viikonlopuksi. Lahdemme siis vain omalla perheellä. Anoppi tahtoo aina ottaa komennon haltuunsa ja touhottaa sekä tinkaa lapsilta että tuutteko meidän kanssa saunaan ja tuutteko meidän viereen nukkuun jne. Mies kyllä ymmärsi kun sanoin että toisaalta ois kiva mennä omalla perheella tai jos tarvii miesvoimaa niin voin jäädä lasten kanssa kotiinkin.

Tälle viikonloppua ei ole niin isoja töitä ettei olisi selvitty omallakin porukalla mutta appi oli vain sanonut että jos tarvii apua niin joutaisivat nyt tulemaan. Mietin vain että tulikohan miehelle nyt paha mieli.

Raksalla majoitus asuntovaunussa eli ahdastakin on.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans anoppi ärsyttää. On jankuttanut siitä asti kun vauva on ollut 1kk, että koska aletaan syöttämään perunaa ja porkkanaa, että syötäppä sitä ja laita kunnolla voita päälle. Anopin mielestä äidinmaito on täysin riittämätöntä. Omalle pojalleen on syöttänyt pottua jo kuukauden ikäisestä ja jopa oli poika sitten tyytyväinen. Vittu!

Myöskään vastasyntynyttä ei olisi saanut pitää " liikaa" sylissä, koska silloin minä " opetan" sen siihen. Olisi pitänyt huudattaa sitterissä. Ei kuulemma sitten sopeudu hoitopaikkaan tulevaisuudessa. Hah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla