Jee kun mukavaa seurata BB:n masentunutta ja vaisua tunnelmaa, kun ääliöt ihmiset äänesti hygieniatuotteet asukkailta pois..
En yhtään ihmettele, et varsinkin tytöt on todella vaan sängyn pohjalla.. Kiva katella limalettisiä räjähtäneitä tyyppejä.. Hohhoijaa mikä älynväläys
Kommentit (15)
Minä luulin, että kanissa olisivat vain mömmöt.
Suomalaiset ilmaisevat tunteitaan ylipäätään jähmeämmin.
Paljon mielenkiintosempaa olisi ollut grillijuhlat tai se harjoittelukielto!
Mitenhän Tiina olisi ollut naama norsunvitulla, kun ei saa vetää viinaa?
Sä varmaan kuulut samoihin paskajaakkoihin, jotka eivät peseydy, mutta mä ainakin peseydyn vähintään 2 kertaa päivässä!!! Nauti olostas!
Olispa todellakin bileet, joihin kaikkia laittautuisivat, ja saisivat pitää hauskaa!!!
Jossain muussa maassa naiset olisi itkeneet ja kirkuneet erikois shamppoiden ja suoristusrautojensa perään. Suomalaisnaista sellainen ei kauheasti liikuta. Tietysti se ärsyttää jos hiukset rasvoittuu kauhean nopeasti, mutta kaikkeen tottuu.
hampaitaan? Koska ne saavat ne takaisin?
BB formaatti varmaan maksaa hammaslääkärikulut
varsinkin diabeetikolla. pääsee kaikki bakteerit suoraan verenkiertoon.
Ei siihen nyt jumalauta kuole jos muutaman päivän joutuu ilman ko. totteita olemaan.
Teidän mielestä siis niiden talossaolo pitäisi olla vaan yhtä juhlaa,pah!
Ne on todella tylsää väkeä, eivätkä saa aikaseks mitään! Ei niin mitään! Ja toi tyttö-poika lääppiminen ei ole mitenkään kummallista. 2 ei kiinnostavaa ihmistä lääppii ja kyhnää peiton alla, mitä sitten. Todella surkee BB tänä vuonna! UUTTA VERTA TALOON ÄKKIÄ!!
Noi ei oikeasti PYSTY saamaan aikaan mitään katsomisen arvoista koska ne on ihan liian korrekteja persoonia.
Mä oikeen " myötäelin" täällä. Ahdisti ihan sikana noin nuijamainen rangaistus, vaik ei ollut edes rangaistavaa. Ääliöt äänestäjät!