Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua karmii noi hullut insuliinimyrkyttäjät. Monikohan hullu innostuu vielä ja alkaa listiä omasta mielestään " huonompia" ?

Vierailija
05.09.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänyt julkisuudessa kertoa sitä tietoa, että insuliinilla myrkyttämisestä on vaikea jäädä kiinni. Ajatelkaa nyt! Kaikki lehtiä lukeneet suomalaiset tietävät nyt tuosta. Miten monta insuliinimurhaa täällä tulekaan tapahtumaan?

Vierailija
2/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näes helppoa. Insuliinia vaan ruiskullinen ja se on siinä. Kukaan ei oo nkemässä, avauksia ei tehdä yleensä koskaan. Myös vahingossa vois sen tehdä, jos on kauhean väsynyt ja menee ruiskut sekaisin tai ajatus takkuilee pahasti. Siis teoriassa on mahdollista. En siis ole suunnitellut mitään murhia, mutta ajatellut, että miten helppoa periaatteessa ois vahingossakin tappaa joku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta uhan väärin kun kaikesta uutisoidaan, kaikki " hullut" saa vain mallia kuinka toimitaan.

Tädilleni yksi hoitaja sanoi tipan otettuaan että laitan vähän huumetta, jotain laittoi mutta ei huumetta, vitsi!

Mutta oikeasti itsekin olen sairas, elvytettykin, uskaltaako enää sairaalaan lähteä. Parempi kuolla itsekseen1

Vierailija
4/23 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten syyttää hoitajaa...

Vierailija
5/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niitä aleta vähän tarkkailemaan....

Vierailija
6/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiennyt sen teini-ikäisestä asti, enkä ole itse eikä kotona kukaan ollut terveysalan ihmisiä.

Aika yleistä tietoa jos vähänkin telkkaria katselee.

Vierailija
7/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kahjot lähtee ihan varmasti liikkeelle =(

Vierailija
8/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte varmaan, että Konginkankaan bussiturman jälkeen uutisoitiin pienikin bussin kanssa sattunut tapaturma tai hallinnasta riistäytyminen.

Minä olen sitä mieltä, että insuliinimurhat eivät ole mikään uusi buumi. Niistä ei vain ole uutisoitu aiemmin.

Vierailija
9/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saataisiin tekijät kiinni, mikä voisi estää tulevia murhia.

Vierailija
10/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muutkin hoitovirheet ja laiminlyönnit varmaan vähenisivät. Hoitajat tietysti vastustaisivat, kun sitten joutuisivat hoitamaan paremmin. Hyvä vaan. Kamerat ja äkkiä sittenkin. (Ja päiväkoteihin kans.)

Vierailija
11/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monet muutkin hoitovirheet ja laiminlyönnit varmaan vähenisivät. Hoitajat tietysti vastustaisivat, kun sitten joutuisivat hoitamaan paremmin. Hyvä vaan. Kamerat ja äkkiä sittenkin. (Ja päiväkoteihin kans.)

Vierailija
12/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuksen. Yleensä ilman reseptiä myytävät insuliinit menevät eläimelle, esim. koiralle (eläimethän eivät saa kela-korvausta!). Jos näyttää, ettei asiakas tiedä, miten ja mihin insuliinia käytetään, joutuu miettimään, myykö. Voimmehan toki kieltäytyä myymästäkin, jos herää epäilys lääkkeen väärinkäytöstä.

farmasisti

Vierailija
13/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilaat liikkuvat huoneesta toiseen, vessaan, kylppäriin. Joka paikassa ei voi olla kamereita. Harva potilas sitä paitsi haluaisi, että häntä kuvataan haavoittuvimmillaan. Hoitajat vaihtavat vaippoja, pesevät pyllyjä. Joku potias haluaa keventää sydäntään, omaisten vierailut ja puheet tallentuisivat. Ja lisäksi jos potilaalle määrätty esim. mo:ta, ei kyllä kameran välityksellä voi valvoa mitä siellä ruiskussa on...

Vierailija
14/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että koirille saa.

Vierailija
15/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien on pakko hyväksyä. Hehän tekevät työtään. Sitä paitsi monilla työpaikoilla on kamerat muista syistä. Monissa kaupoissa ja joka pankissa ainakin. Hyvä juttu, jos edes osa hoitajien laiminlyönneistä saataisiin estettyä ja ehkä muutama varaskin kiinni. (Mummoltani varastettiin käsilaukusta sairaalassa.)

Vierailija
16/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommissa kaupungeissa muuten helppo kiertää noita ostorajoituksia jotka perustuvat farmaseuttien pikaiseen arvioon. Jos ei onnistu ensimmäisessä apteekissa niin kiertää loput 20 niin eiköhän nappaa.

Vierailija
17/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka sen potilaan muutenkin sairaalakuteissa näkevät. (Omaiset, hoitajat ja ehkä viranomaiset, jos jotain sitten epäillään.) Kaikki lähtisi potilaan suostumuksesta.

Vierailija
18/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties sosiaali- ja terveysministerille, joka sitten virkansa puolesta siirtää sen oikeaan paikkaan, jos ei itse hoida. Todella hyvä olisi tuo valvonta heikkojen hoidossa.

Vierailija
19/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse onkin terveydestä ja turvallisuudesta.

Vierailija
20/23 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat nostettava ensin. Sitten rakennettava sellaisia tiloja, joissa ensinnäkin potilaat viihtyvät ja toisekseen hoitaminen on mahdollista. Mun mielestä 6-8 potilaan huoneet ei esim. oo enää tätä päivää, jokaisella potilaalla pitäisi olla mahdollisuus omaan wc:een ja suihkuun. Huoneiden ja vessojen pitäisi olla niin isoja, että vaikka potilas käyttäisi apuvälineneitä, niin silti vielä mahtuisi hoitajakin auttamaan. Ja että potilaspaikkoja olisi riittävästi.

Tää kaikki on utopiaa, miten luulette valvontakameroille käyvän?