Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihmiset tajuaisivat ja hyvaksyisivat sen, etta seksi voi aina johtaa raskauteen, ei abortteja tarvitsisi tehda laheskaan niin paljon kuin nyt.

Vierailija
05.09.2007 |

Asian tajuaminen voisi hillitä myös seksikokemuksia, joita kuitenkin kadutaan myöhemmin. Kun tietäisi miten paljon on pelissä, pysyisivät housutkin päällä paremmin.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuo seksivalistus tähtää enempi siihen, ettei seksitaudit leviäisi, mutta raskauden " vaara" on myös aina -ja itseasiassa useamminkin- olemassa.

Vierailija
2/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi joko jättänyt väliin, tai sitten kantanut vastuunsa..=) Itse en mitenkään järkyttynyt kun kumin hajottua ilmestyi kaksi viivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on eläin ja yksi vahvimmista vieteistä on seksuaalisuus. Mitä muuten kenenkään abortti sulle kuuluu?

Vierailija
4/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanhanaikainen etten voi hyväksyä aborttia!

Aina on mahdollisuus tulla raskaaksi, sterilisaatiokaan ei ole 100%, tosin minulla on toiminut viiden lapsen jälkeen. Tuskin enää tulen raskaaksi, ikää 52!

Niin kauan kun on miehen kaNSSA ON MAHDOLLISUUS!

Vierailija
5/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kuitenkin pinen pieni mahdollisuus raskautua, joten pitääkö meiän nyt lopettaa seksin harrastaminen?

Vierailija
6/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollakin on vähän negatiivinen kuva. Ei seksi ole tylsää tai paskaa. Jos se sinulle on sitä, älä siitä meille muille tee ongelmaa ja meitä siitä yritä syyllistää.

Vierailija
7/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tuohon enkä muihinkaan yksittäistapauksiin, koska tiedätte itsekin aivan hyvin, mitä tarkoitan.

Ja mitä seksivalistukseen tulee, niin siinähän ei todellakaan tunneta nykyään sitä vaihtoehtoa, että epämääräisistä seksisuhteista voi myös pidättäytyä. Valistus olettaa, että kaikki naivat ympäriinsä kuin puput ja se on ok, kunhan muistaa kumin. Jos raskaus yllättää, niin ainahan sen voi kuitata abortilla.

ap

Vierailija
8/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toivottu raskaus voi tulla vaikka 35-vuotiaalle avioparille, joka on ollut naimisissa 15 vuotta.

Vierailija
9/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en minä seksikokemuksiani kadu. Mutta monet tuntuvat katuvan - erityisesti yhden illan juttuja.

ap

Vierailija
10/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on meillä kyllä lapsiakin peräti viisi.

Vierailija
11/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS ihmiset olisivat rauhassa-ei olisi sotia, jos ihmiset eivät naisi-ei tulisi lapsia/abortteja.

Vierailija
12/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja ei, en minä seksikokemuksiani kadu. Mutta monet tuntuvat katuvan - erityisesti yhden illan juttuja.

ap

Minulla on ollut kaikenlaisia suhteita ja olen harrastanut seksiä elämässäni paljon. Minulla on erittäin tyydyttävä ja hyvä seksielämä (olen avioliitossa). Tähän pisteeseen en olisi koskaan päässyt olemalla vain yhden miehen kanssa. Tunnen kehoni ja todella tiedän mistä nautin. Toivottavasti sinäkin osaat nauttia.

ps. yhtäkään yhdenillan juttuani en ole koskaan katunut. Kukaan ei niistä myöskään ole koskaan minua " tuominnut" . Jokainen niistä on ollut oma valintani ja olen tehnyt sen valinnan tietoisesti, lähtiessäni mukaan leikkiin. Missä ongelma?

Vierailija
13/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun harrastin ilman ehkäisyä seksiä ja tulin raskaaksi. Tosin siksi sanon tavallaa vahinko ku kumpikin tiesi että ehkäsyä ei ole. Aborttia en kuitenkaan tehnyt! En pystyisi siihen ja takana oli kuitenki jo 10 lapsettomuus pitemmästä seurustelu suhteesta. Mutta nyt tilanne se että isyyttä en ole ainakaan vielä selvittänyt. KUn tämä lähes nelikymppinen isä ei ole kuulemma valmis isäksi!

Vierailija
14/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ps. yhtäkään yhdenillan juttuani en ole koskaan katunut. Kukaan ei niistä myöskään ole koskaan minua " tuominnut" . Jokainen niistä on ollut oma valintani ja olen tehnyt sen valinnan tietoisesti, lähtiessäni mukaan leikkiin. Missä ongelma?

En ole myöskään missään sanonut, että vakisuhteessa elävien pitäisi lopettaa seksi. Siitä tosiasiasta ei kuitenkaan mihinkään pääse, että abortit YLEISELLÄ tasolla vähenisivät, jos toimittaisiin kuten aloitusviestissäni kirjoitin. Teidän yksittäisten ihmisten elämään en ota kantaa.

Älkää siis ruvetko käyttämään itseänne esimerkkinä, koska sille ei ole tässä ketjussa mitään tarvetta.

ap

Vierailija
15/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei toivottu raskaus voi tulla vaikka 35-vuotiaalle avioparille, joka on ollut naimisissa 15 vuotta.

Vierailija
16/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi ohittaa, en usko, että kukaan oikeasti harrastaa seksiä vain lasten hankinta mielessä. ;) Tai säälin ainakin tosi paljon jos näin on.

Itse harrastan paljon seksiä ja kumppanitkin vaihtuvat aika usein. Ilman muuta tekisin abortin jos sellainen tilanne eteen tulisi. Ja, joskus on tullut otettua riskejäkin, mutta eiköhän sekin ole ihan luonnollista ja elämään kuuluvaa...

Vierailija
17/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun se ei mene niin. Seksuaalivietti = lisääntymisvietti ja se on kaikkiin ihmisiin sisäänrakennettu, halusivat he lapsia tai ei, sillä muuten ei laji säilyisi.

Tietysti ihmisen tulisi järkiolentona hallita viettejään, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Jokainen laihduttaja tai tupakanpolton lopettaja tietää kuinka vaikeaa on itsekurin ylläpito tietyissä tilanteissa kun himo iskee.

Vierailija
18/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin uskon, että sellainen ihminen, joka ei halua tulla raskaaksi osaa sen ehkäistä niin, ettei vauvaa takuulla tule. Käyttämällä vaikkapa tuplaehkäisyä. Pitäisi onnistua esim pariskunnilla, joilla lapsiluku täysi. Sanoisin, että sterilisaatio ja kondomi olisi aika varma yhdistelmä.

Ja pienten lasten vanhemmilla esim minipillerit ja kondomi + imetys luulisi tehoavan.

Ja jos suhteen laatu on sellainen, ettei ehkäisystä pystytä kunnolla yhdessä huolehtimaan, niin silloin ei tarvitse harrastaa seksiäkään.

Ainoat abortit, joihin on perusteltu syy, ovat raiskauksesta alkunsa saanut raskaus, tai äidin vakava sairaus joka selviää vasta raskauden aikana, tai sikiön vakava sairaus tai vamma.

Kaikki muut abortit ovat turhaa sikiön/alkion tappamista oman typeryyden ja huolimattomuuden takia.

Ja tähän perään sitten saa vapaasti kirjoittaa niitä, mutku sitku mullepa kävi niin ja noin enkä mitään voinut juttuja. Ihan sama minulle.

Vierailija
19/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ois ees pystyny aporttia tekemään.

Vierailija
20/29 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä voi! Viimeistään siihen on pystyttävä silloin, jos haluaa säilyttää pitkäaikaisen ja uskollisen parisuhteen. Ei ihminen voi naida kaikkia joita tekee mieli. Minulla olisi uusi mies varmaan joka viikko, jos seuraisin kaikkia viettejäni kuin joku aivoton alkueläin.

Yhtä lailla himojaan voi halutessaan hillitä sinkkuaikana. Jos pitää arvossa pysyvää parisuhdetta, ei jakele itseään jokaiselle vastaantulijalle, vaikka haluttaisikin. Tästä syystä minäkin kritisoin nykyistä seksivalistusta. Kukaan ei sano nuorille, että voi sitä seksiä odottaakin, kunnes löytää rakastavan kumppanin. Ei ole pakko mennä sänkyyn vielä 15-vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme