Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tarhan hoitajan lapsi samassa ryhmässä äitinsä kanssa..

Vierailija
05.09.2007 |

minusta hieman outoa ja eriskummallista.

roikkuu kiinni äidissään koko ajan, saa tulla kahvihuoneeseen äitinsä luo ym, mitä muut eivät saa tehdä...

nimin. tarhasta terveisiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on ollut hoitajan omia lapsia. ( muttei mun ) Ihan asiallisesti on mennyt kaikki.

Sinun asenteesi on outo. mitän haet tällä aloituksella ??

Vierailija
2/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pienillä paikkakunnilla mahdollista olla samassa tarhassa, mutta ovatko peräti samassa osastossa? Ja nuo erityisoikeudet kuulostaa kyllä uskomattomalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän hoitajan oma lapsi pääsee hoitajien kahvihuoneeseen äitinsä luo notkumaan.

ei muut pääse. se on vain tämän erityisoikeus...

no, ehkä olen sitten outo, mutta minusta tuollainen asettelu on outoa, mahdollistaa juuri oman lapsen suosimisen ym.

-ap

Vierailija
4/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni on epistä jos noin toimitaan,ÄITI VOI OLLA MENEMÄTTÄ KAHVILLE, MUTTA LAPSI EI MIELESTÄNI VOI SAADA ERIVAPAUKSIA MUIHIN NÄHDEN.

Vierailija
5/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin johtajalta, että voinko mennä työllistettynä lapseni eskariryhmään töihin. Ei kuulemma saa olla oma vanhempi.

Vierailija
6/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tehnyt työtäni kotona vaan kierrettiin lapsen kanssa eri kodeissa. Ja minä ainakin olin ankarampi lapselleni kuin muille.

Vierailija
7/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

päiväkodin johtajalta, että voinko mennä työllistettynä lapseni eskariryhmään töihin. Ei kuulemma saa olla oma vanhempi.

Ihan oikein minusta! Oma lapsi kiukuttelee aina omalle äidille eikä kaikki suju niin joutuisasti! Äidin ja lapsen parhaaksi, äiti on töissä ja tulee olla tasapuolinen kaikille!

Vierailija
8/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö meni ryhmän mukana aika hyvin, aluksi hän roikkui minussa kiinni ja mietin mitä tästä oikein tulee, mutta jo ekan päivän aikana tyttö meni muun porukan mukana ja sain itse tehdä työtäni rauhassa. Tosin pari hankalaa tilannetta tuli, missä oli todella vaikea olla tasapuolinen. Esim. nukkarissa - miten voin silittää " vierasta" lasta kun oma katsoo vierestä että silitä äiti minua. Vastaavankaltaisia tilanteita oli muitakin.

Onneksi meillä oli kyseessä vain viikko, oli tosi mukavaa mutta en kyllä haluaisi olla vakituisesti samassa ryhmässä. Nuo tasapuolisuutta vaativat tilanteet aiheuttavat sellaisia tunteita etten niitä halua enempää kokea...

Vierailija
9/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luovin jatkuvasti oman ja vieraiden lasten välillä sillä olen pph! Yritän olla tasapuolinen ja kuten joku aiemmin mainitsi niin omalle olen ehkä ankarampikin! Mutta tiettyjä erioikeuksia on omallakin lapsella. Hänen ei tarvitse jakaa KAIKKIA lelujaan vaan ilta-aikaan kaivetaan esille lapsen ihan IKIOMAT lelut :) Pitäähän omalla lapsellakin jotain omaa olla, eikö totta?

Vierailija
10/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap puhuu ihan eriasiasta kuin sinä.

Vierailija
11/11 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä meni vähän aiheen vierestä, mutta kysyinpähän vaan. t.12