Vitsi mä oon hukassa uuden okt:n sisustuksessa!=( Pitäis valita laminaatti,tapetit,seinien värit NYT,
joten mun pitäis jotenkin suunnilleen päättää miten haluan sisustaa huonekaluilla.
Paljonkohan maksaisi sisustussuunnittelijan apu, onko kenelläkään kokemusta.
Mulla on paljon ideoita, mut hankala päättää kun en oo varma.. ja olis kiva nähdä ne jotenkuten " tietokoneella" ja saada ammattiauttajan tai muuten vain osaajan kannustus.
Help Me!
Kommentit (4)
Itse laitettiin uuteen taloon käytännön syistä muovimatto (juu-u, junttikamaa!), mutta jos lattiaremppaa joskus tehtäisiinkin, niin kyllä laminaattia ei tule sittenkään.
nyt sitten näin eräällä perheellä aivan ihanan sellaisen rustiikkisen lankkulattian " värisen" muovimaton! iski kauhea laminaatti-morkkis! =/
Oli kyllä kallistakin, maksoi ennemmän kuin useat parketit, mutta on ollut todella kestävää. Ei juuri mitään jälkiä neljässä vuodessa kolmen vauhdikkaan pikkulapsen kodissa.
Olen ollut samassa tilanteessa joten tiedän tunteen. Hyvä sääntö on että lattia on huoneen tummin ja siitä ylöspäin aina vaalenee. Yritä valita esim. keittiö ajattomaksi jota voi sitten piristää kunkin ajan trendeillä.
Onko sulla jokin erityinen asia joka mietityttää.
itse en pilaisi uutta (tai vanhaa) taloa laminaatilla.