Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kerran päivässä ei riitä....

05.09.2007 |

Olenko kummajainen vai onko muitakin joilla sama tilanne?

Minulla seksiongelmana on se ettei kerta päivässä riitä.

Vaikka olisin illalla saanut moniakin orkkuja niin jo aamulla on seksi mielessä. Siihen mennessä kun saan lapset päiväunille on jo ihan pakko kaivaa omaa lelulootaa ja helpottaa oloa...

Kyse ei siis ole siitä etteikö mies antaisi tai että seksi hänen kanssaan olisi jotenkin huonoa, minua vain haluttaa KOKO AJAN.

Nyt se on alannut häiritä itseäni tosissaan koska olen alannut nähdä fantasioita tutuistakin ihmisistä, kollegoista ja ystävistä. Fantasiat ovat mitä kummallisempia ja vaikka unelmoinnin kohteet eivät ajatuksiani luonnollisestikkaan tiedä minun on vaikea olla näiden ihmisten lähellä koska itse tiedän mitä kaikkea tuhmaa olen heistä ajatellut.

Taustalla on pitkähkö haluttomuus jakso. Sain lääkityksen akneeni ja sivuvaikutuksena seksihalut hävisivät kokonaan. Mutta nyt on kyllä se aika otettu takaisin jo korkojenkin kera, eikö tämä koskaan lopu?!?

Miestä tilanne lähinnä huvittaa ja hän nauttii täysillä tilanteesta, mikä sinänsä ihan hyvä (onhan hän joutunut kärsimään sen haluttomuus ajan..) Mutta minulle tilanne alkaa olla jo vähän stressaava kun pitää koko ajan olla panot mielessä...olenko yksin ongelmani kanssa? mikä uttanut muille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen elämässä tuo on ihan normaalia. Vain sillä erolla että sinä olet ihana vaimo ja vastaava mies on rasite ja kiimainen sika ja riesa.

Vierailija
2/6 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Story of my life :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on jatkuvat seksihalut.

m39

Vierailija
4/6 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun myös tekee mieli kokoajan, mutta olen uudessa suhteessa ja umpirakastuntu ja luulen sen johtuvan siitä? Kerta päivässä ei kyllä todellakaan riitä!! Nykyisin kun tapaamme, rakastelemme esim. 6-12 kertaa viikonlopun aikana.

Nautimme molemmat seksistämme valtavasti, on ihanaa kun on vakka löytänyt seksuaalisesti kaipaamansa kannen! Ja sehän se syy tietysti onkin, että tekee mieli. Että kun on kerran päässyt hyvän ja nautinnollisen seksin makuun ja tietää voivansa nauttia loppuun asti toisen kanssa, niin sitä vaan haluaa lisää! :-) Eihän ihminen tosiaankaan halua sellaista, jonka kanssa seksi olisi huonoa...!

t. nainen 35+

Vierailija
5/6 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aijo erota.

Vierailija
6/6 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miestä tilanne lähinnä huvittaa ja hän nauttii täysillä tilanteesta"

Mikä tässä tilanteessa on huolestuttavaa? Luulisin olevan kaikinpuolin viisampi tila kuin aikaisempi haluton jakso. Tosiaan jos mies olisi samassa tilanteessa,(kuten suurin osa meistä) hän olisi koko ajan selkään kiipeävä sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme