Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aargh, miten kestän odotuksen, laitoin ihastukseni kohteelle sähköpostia

Vierailija
04.09.2007 |

ja nyt odottelen kuin tulisilla hiilillä vastausta. En ole pitkään aikaan seurustellut ja nyt ihastuin täysin, varmaan menisin huomenna jo naimisiin jos pyytäisi. En haluaisi säikäyttää miestä kuitenkaan, mutta haluan niin kovasti nähdä uudelleen. Mistä sen tietää onko toinen oikeasti kiinnostunut? Tekstiviestejä ollaan aiemmin lähetelty ja muutama kerta tavattu. Kamala, miten näin aikuisenakin menee ihan sekaisin miehen takia...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla että on mennyt pari päivää ennen vastausta, maanantaina laitoin viestiä eikä vielä ole vastannut. Tiedän tosin että meni ljuuri oman jälkeen takaisin töihin ja voi pitää kiirettä.

Yritin olla varovainen ja vihjata että kiinnostaisi mutta en halunnut vaikuttaa liian innokkaalta. Kerroin hieman lisää itsestäni ja kysyin vähän hänestä, lisäksi ehdotin uutta tapaamista joskus kun olemme taas samalla suunnalla.

Kamalan vaikea kirjoittaa tuollaista viestiä kun ei ole pitkään aikaan tarvinnut. Toivottavasti ei pidä minua ihan ääliönä. Kirjoiteltiin tekstiviestejä viimeisen tapaamisemme jälkeen, ei kai olisi kirjoittanut mitään jos olisi pitänyt tätä vain lomaromanssina.

Nyt ihan vatsassa kiertää kun odotan, ei voi mitään mutta kun tahtoo tavata taas, ja pian, tai ainakin kirjoitella hänen kanssaan. Hän on niin fiksu, söpö, kohtelias...jaahas, taidan olla ihan pihkassa ja minä kun luulin ettei näin enää kävisi. Pitäkää peukkuja että hänkin on kiinnostunut, en tiedä kestänkö jos ei olekaan

T:ap

Vierailija
2/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen höpsö, mutta ratkean kohta jännityksestä. Mikä tähän auttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vieläkään vastannut, olisi voinut edes kohteliaasti ilmoittaa ettei kiinnosta. Huomenna laitan vielä ihan vaan tuttavallisen tekstiviestin, jos on kerrankin sattunut ihme eikä viesti ole mennyt perille. Mutta en suostu masentumaan enempää, aloin sen sijaan flirttailla mesessä yhden toisen miehen kanssa, harmi vaan että tämä numero kaksi asuu ulkomailla, no onpahan jotain hupia iltasin

T:ap, joka on vähän sekaisin kun ensimmäistä kertaa valovuosiin katselee miehiä sillä silmällä

Vierailija
4/13 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt masentaa :(

Vierailija
5/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ei ole mitään kuulunut, enkä kestä kohta enää. Olisi pakko mennä tekemään välillä vähän hommiakin mutta en malttaisi lähteä netin äärestä pois, neuroottisena tarkastan sähköpostia vähän väliä. Tulen sitten myöhemmin taas joko kärvistelemään odotustuskissa tai kertomaan miten kävi

T:ap, joka kiittää kanssajännittäjiä

Vierailija
6/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tapaillut yhtä kundia jokusen kuukauden suht epäsäännöllisesti ja aina samaa tulisilla hiilillä oloa, joten hyvin tiedän tunteen!!

Vierailija
7/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, en älynnyt laittaa kuittauspyyntöä, olin niin tohkeissani siitä mitä kirjoitan. Pahkeinen, olisi pitänyt älytä laittaa. Mutta nyt on pakko poistua hetkeksi, vaikka en millään malttaisi

Vierailija:

Mä oon tapaillut yhtä kundia jokusen kuukauden suht epäsäännöllisesti ja aina samaa tulisilla hiilillä oloa, joten hyvin tiedän tunteen!!

Vierailija
8/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän olisi jo vastannut. Siis heti samana tai seuraavana päivänä.

Onhan toki pieni mahdollisuus, että ei ole lukenut postiaan...

mutta ei hyvälle vaikuta.

Vierailija
9/13 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä epätoivoinen tyrkky. Ei ole ihme jos mies pelästyy.

Vierailija
10/13 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni muutama päivä, ennen kuin sain ekan vastauksen. Tosin, tämä mies ei tod. pyytänyt mua kirjoittelemaan, keksin sen ihan omasta päästä :) Ihanan kamalaa. Ja ikää täälläkin 30+

Vierailija
11/13 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta ei vissiin sitten jännitä. Kuinkakohan kauan sitä vastausta voi odotella ennen kun voi kaiken toivon heittää? Ei sovittu mitään varmaa kun asutaan niin kaukana toisistamme mutta erotessa mies pyysi kirjoittelemaan...

Vierailija
12/13 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän laittoi tänään minulle tekstiviestin, kirjoittaa myöhemmin lisää sähköpostissa... eli toivoa vielä on. Ja onhan minulla nyt siis se toinen mies mesessä seurana myös. En olisi uskonut että voisi olla näin jännittävää olla sinkku pitkän ajan jälkeen. Olisi pitänyt erota aiemmin eikä kärvistellä huonossa suhteessa (ei ole lapsiakaan joiden takia enää olisi jaksanut yrittää)

T:ap, joka on siis ihan höpsähtänyt

Vierailija
13/13 |
09.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en loukkaannu, tiedän itsekin olevani vähän hassahtanut nyt näiden miesten suhteen, mutta kun pitkään olin huonossa, tylsässä ja seksittömässä parisuhteessa niin miesten huomio pistää hieman pään sekaisin. Yritän kyllä välillä ihan järjelläkin miettiä asioita, enkä vain sekoilla. Ja tämä mies jolle sähköpostia pistin on oikeasti todella mukava tyyppi, eikä mikään kauhea sika (siis erään ystävänikin mielestä). Siksipä haluaisinkin häntä tavata lisää. Ja varmaan tämä ihastuminenkin tästä vähän laantuu, jahka totun tähän sinkkuna oloon ja seurusteluun, mutta toistaiseksi olen vielä vähän sekopäinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme