Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmetyttääkö muita bb-asukkien lapsellisuus?

Vierailija
04.09.2007 |

Itse tykkään pitää hauskaa ja hullutella, heittää läppää jne. En ota elämää liian vakavasti, enkä ole mielestäni ryppyotsainen tosikko. Olen 26-vuotias. Jotenkin vain ihmetyttää tuo bb-talon porukka. Uskomattoman lapsellisen tuntuista porukkaa. Jutut aivan uskomattomia, seksijuttuja, piereskelyä, suolentoimintojen tilitystä, kainalojen haistelua, toisten kourimista, kähmimistä yms. yms.

Erityisesti ihmetyttää tuo miten rentoja asukit ovat oman fyysisen reviirinsä suhteen. Pidän itseäni melko avoimena ja tykkään halata ja pussata ystäviäni, ja otan kontaktia vieraisiin. En kuitenkaan ikinä antaisi kolmen päivän tuttavuuden nipistellä nännejäni tai kaivautuisi tuntemattoman kainaloon ekana iltana...

En tuomitse, ihmettelen vain. En tunne ketään tuollaisia ihmisiä. Ystäväni eivät ole varautuneita nynnyjä, mutta tuntevat omat rajansa ja osaavat puhua muustakin kuin seksistä ja kakan koostumuksesta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuohan viettävät 24h ilman järkevää tekemistä. JA yrittävät olla kiinnostavia, jotta voitto tulisi

Vierailija
2/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuuluu ohjelman kuivioon, että ollaan idiootteja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää. En ole katsonut, mutta vilkaisin viime kaudella paria jaksoa ja se riitti.

Ihmetyttää lähinnä, miten joku viitsii niitä apinoita katsoa.

Vierailija
4/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarja sikäli hyvä, että tästä näkee, kuinka idiootteja sitä voi olla. Tulee heti sellainen fiilis, että mähän oon oikeestaan tosi fiksu!

Vierailija
5/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teineistähän juuri nuo pissa, kakka, seksi-jutut ovat niitä kaikista kivoimpia.

Vierailija
6/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne apinat siellä on oikeasti fiksuja, mutta vaan näyttelee idioottia?

Kyllä mä luulen, että ne on just sitä miltä vaikuttaakin.

Vierailija
7/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluakkaan mennä siksi siellä on kaikki niin idiuuttien tuntuisia.

Vierailija
8/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ainoat tietolähteeni kyseisestä ohjelmasta ovat Ilta-Sanomien otsikot ja tämä palsta. Mutta eikö siinä kuitenkin kilpailla ihan rahapalkinnosta, joten miksi joku laiska ja joutilas fiksukin ei olisi mukaan eksynyt?

6

Vierailija:

että ne apinat siellä on oikeasti fiksuja, mutta vaan näyttelee idioottia?

Kyllä mä luulen, että ne on just sitä miltä vaikuttaakin.

Vierailija
9/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viitsi näitä juttuja jauhaa täällä kymmenissä ketjuissa. Voi pöljät sentään!

Vierailija
10/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi todellakaan muodostaa todellista käsitystä noista ihmisistä pelkästään bb:n tapahtumien perusteella..

Esim. Satuhan sanoi, ettei taatusti antais kenenkään lääppiä ja nyt lääppii tuolla itse ketä tahansa!!

Ohjelma perustuu juuri siihen psykologisen näkökulmaan, mitä tapahtuu jos ihmiset eristetään maailmasta ja annetaan tiettyjä käskyjä ja rajoituksia!?

En pidä lainkaan tämän palstan arvostelevista " täydellisistä" mammoista! Pieru, seksi ja muut puheet on vain tarkoitettu rentouttamaan ja helpottamaan elämää talossa.. Ettei Maxinen tarvitsis aina käydä siellä vessassa piereskelemässä!

Tuolla talossa seinät ovat niin lähellä ja istuma/makuupaikkoja niin vähän, että kontakteja väkisinkin tapahtuu!

Surullista jos sinä ap pidät itseäsi sosiaalisena ja mitä vielä kehuitkaan olevasi, mutta et voi ymmärtää, että ihmisen käytös muuttuu erilaisissa psykologisissa tilanteissa!!

Toivon sydämestä, että lopetatte täällä nämä iänikuiset jauhamiset siitä kuinka huono tuo on jne, kun ette edes seuraa kyseistä ohjelmaa!!

Vierailija
11/11 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuisen pisti kyllä huvittamaan närkästynyt vuodatuksesi =)