Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi äitini 45v odottaa iltatähteä, ja minä itse kärsin lapsettomuudesta, olen todella kateellinen

Vierailija
04.09.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kukaan vähintään 12vuotias voi nähdä uuden sisaruksen " vittuiluna" ? Eihän sillä ole MITÄÄN tekemistä sinun kanssasi! Kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaa... Huh huh!

Vierailija
22/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avulla.

-7,13

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuinka kukaan vähintään 12vuotias voi nähdä uuden sisaruksen " vittuiluna" ? Eihän sillä ole MITÄÄN tekemistä sinun kanssasi! Kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaa... Huh huh!

Vierailija
24/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ja äitisi saamilla lapsilla ei ole mitään tekoa toisiinsa. Äidin onni on hänen, jota toivottavasti pystyt jakamalla saamaan itsellesikin. Oma surusi on suuri suru, joka jakamalla vaikka äitisi kanssa muuttuu toivottavasti pienemmäksi ja kestettävämmäksi.

:)

Vierailija
25/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen lapsettomuudesta kärsinyt ymmärtää tasan tarkkaan mitä 7 tarkoittaa. Ei lapsettoman mieli meinaa millään kestää asian aiheuttamaa kipua. Kyllä siihen kuuluu aivan tolkuton määrä katkeruutta ja vihaa, koska ilman sitä ei asiassa pääse eteenpäin. Voi kun ette tajua mitä se on...

Mutta juuri kun sallii itselleen " sairaat" ajatukset ja käsittelee niitä, vuosien myötä helpottaa.

Vierailija
26/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ohi ja elämä taas maistuu! =)

-7

Vierailija
27/27 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITIÄSI!!!!!!!!