Mielipiteesi äitini 45v odottaa iltatähteä, ja minä itse kärsin lapsettomuudesta, olen todella kateellinen
Kommentit (27)
Vierailija:
Kuinka kukaan vähintään 12vuotias voi nähdä uuden sisaruksen " vittuiluna" ? Eihän sillä ole MITÄÄN tekemistä sinun kanssasi! Kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaa... Huh huh!
Sinun ja äitisi saamilla lapsilla ei ole mitään tekoa toisiinsa. Äidin onni on hänen, jota toivottavasti pystyt jakamalla saamaan itsellesikin. Oma surusi on suuri suru, joka jakamalla vaikka äitisi kanssa muuttuu toivottavasti pienemmäksi ja kestettävämmäksi.
:)
jokainen lapsettomuudesta kärsinyt ymmärtää tasan tarkkaan mitä 7 tarkoittaa. Ei lapsettoman mieli meinaa millään kestää asian aiheuttamaa kipua. Kyllä siihen kuuluu aivan tolkuton määrä katkeruutta ja vihaa, koska ilman sitä ei asiassa pääse eteenpäin. Voi kun ette tajua mitä se on...
Mutta juuri kun sallii itselleen " sairaat" ajatukset ja käsittelee niitä, vuosien myötä helpottaa.
on ohi ja elämä taas maistuu! =)
-7
Kuinka kukaan vähintään 12vuotias voi nähdä uuden sisaruksen " vittuiluna" ? Eihän sillä ole MITÄÄN tekemistä sinun kanssasi! Kaikenlaisia ihmisiä sitä maa päällään kantaa... Huh huh!