Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

46v ja raskaana... apua mitä teen?

Vierailija
04.09.2007 |

Todellä yllätys ja odottamaton tieto!

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä sain esikoiseni 19 vuotiaana, onkohan sama mulla edessä ;)

Omat vanhempani saivat minut myös nuorella iällä ja itse muistan kokeneeni sen vain positiivisena asiana :)

Vierailija
42/46 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkautta vielä yhteen lapseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo hyvä ikä vai ei! Ehkä olisi parempi olla vähän nuorempi, mutta onnistuuhan se nytkin; varsinkin kun on luonto tarkoittanut! Kautta aikain on ollut nuoria ja vanhoja synnyttäjiä ja se on ihan luonnollista se! Onnea! Nauti lapsestasi ja tsemppiä raskauteen! T: äiti 36 v ja vauvakuume

Vierailija
44/46 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tunteeni jotenkin ihan pinnassa ja sekaisin, johtuu varmaan raskaudestakin. Tuntuu ettei osaa ajatella järkevästi.

Paripäivää aikaa tehdä lopullinen päätös.

Vierailija
45/46 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omatunnolla......

Vierailija
46/46 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos raskaushöyryissään tekee päätöksen vielä ruveta äidiksi ja sitten rupeaa tossa 50 ikävuoden kieppeissä vähän potuttamaan ajatus siitä, että eläkeikään asti on lapsessa kiinni.

Enkä tällä tarkota sitä, ettäkö ap:lla olisi näin. Se pitää itse harkita tietysti. Mulla vaan ystävä, jolle kävi 44- vuotiaana " vahinko" ja nyt kun lapsi on 10- vuotias, häntä ottaa rankasti pattiin, että lapsitouhu ja vanhempainillat jne. jatkuu aina vaan. Hänellä kaksi vanhempaa lasta, jotka sai vähän päälle 30- vuotiaana. Ystävästä tuntuu, että olisi ihanaa, kun 50- vuotiaana saisi jo elää vapaan naisen elämää ja odotella lapsenlasten hoitohukeja sitten joskus, eikä taittaa peistä esimurkun kanssa.

Ja ystäväni kyllä rakastaa kuopustaan ja on hänellä hyvä äiti, että siitä ei ole kyse. Häntä vaan harmittaa itsensä ja miehensä puolesta, kun tarkemmin ajatellen olisivat kuitenkin toivoneet toisenlaista elämänkulkua. Ainahan siihen ei voi itse vaikuttaa, mutta tässä asiassa olisi voinut valita toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän