Mistä saisi ticketin haalarin??
Siinäpä se. Helsinkiin ei tunnu olevan tulossa muutamaan paikkaa tuota turkoosia haalaria, joka meillä olisi toiveissa. Mistä voisi löytää?
Kommentit (9)
Stine: Olen vailla kokoa 98cm ( tai 92cm,ei olla vielä käyty sovittamassa kumpi olisi parempi).
Mulla on pakkomielle tuosta turkoosista haalarista! PAKKO SAADA.
Meille etsinnässä koko 98 tai 110/116
Toinen pakkomielle väri olisi oranssi....
olen käytettynäkin yrittänyt metsästää, mutta ei tärppää millään. Huutiksessakin kaikki puvut ihan vääränkokoisia tai värisiä=( Ja Vauvan ostetaan palstan kautta ei ainuttakaan tarjousta ole tullut=(
ja sanoivat että ei tule heille myyntiin mutta voivat kyllä tilata sen jos haluan (jos tilaavat niin haalari on sitten ostettava).
Meillä on hakusessa 86 cm ja mietinkin tässä että tilaisinko sen vai en...
jos siis tämä värikoodi ocean/542 on tarkoittamanne turkoosi:
http://www.esmeraldaogko.dk/esmeraldaogko.asp?c1=11&c2=&c3=&itemID=TI2-…
siperia:
Aapiskukossa oli tänään jo paljon esillä eri värisiä Ticketin baggie haalareita irto vuorilla ja heijastimilla. Tosin en ole varma tuosta turkoosista koska itse katselin sitä vihreetä ja sovittajiakin oli aika liuta.
Entäpä mitä Baggiet Aapiskukossa maksoivat?
Mietin tässä jaksanko tuonne muiden ' sovittelijoiden' sekaan vai tilaisinko vain näppärästi netistä..
Mulle eivät sanoneet Pikkuväestä mitään tuosta tilausmahdollisuudesta. Täytyykin tarkistaa. Tarjosivat tilalle vihreää. En halua, kun on sellainen retrohtava väri. Meillä lapsi toivoisi tuota turkoosia itse ja ajattelin, että, jos ko. haalari ostetaan niin miksei saisi itse valita väriä =) Ei mikään pakkomielle, mutta värin puolesta menisi sitten nuoremmillekin lapsille, jos siitä jotain on jäljellä talven jälkeen...
Kaikki Aapiskukon baggiet on yksivärisiä vai pitäisikö sanoa jo että OLI, tänään mentiin lapsen kanssa sovittamaan niin vihreä haalari olikin jo loppu. Väri kirkasvihreä hinta 119¿. Jäimme odottamaan lisätoimitusta vaikka koboltinsininenkin oli hieno!
Aapiskukossa oli tänään jo paljon esillä eri värisiä Ticketin baggie haalareita irto vuorilla ja heijastimilla. Tosin en ole varma tuosta turkoosista koska itse katselin sitä vihreetä ja sovittajiakin oli aika liuta.