Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa alettiin jo ekalla viikolla valittamaan resursseista : (

Vierailija
03.09.2007 |

Lyhensin päivää 5 tuntiin ja 3x viikossa. Harmittaa, lapsen ja itseni puolesta! Tiedän kyllä että on heillä rankkaa mutta näyttää myös olevan omasta asenteesta kiinni.

Täytyy sitten vaan tehdä yöllä ja illalla töitä : (

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo? Järkevämpää olisi koota vanhempainyhdistys ja yrittää isommalla joukolla vaatia lisää resursseja tarhalle.

jos nyt edes ymmärsin sekavan viestisi oikein...

Vierailija
2/6 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta resurssit ovat lainpuitteissa, mutta hoitajat ovat todella väsyneitä. En halua pitää lastani varastossa, teen sitten mielummin yöt töitä. Vaikka kyllä mua sapettaa.

Ehkä otan yhteyttä johtajaan mutta toisaalta sitten lapseni on silmätikku jne. Koska henkilökuntahan ei saisi valittaa työoloistaan asiakkaille..

ap

Joo, sori sekavuus, ei valvominen ole oikein mun juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sinua siihen ole pakottanut, eikä sinun lapsesi mikään silmätikku olisi ollut! Ihan pimeä ajatuskin! Ihan kuin se juuri sinun lapsesi hoitaminen olisi se viimeinen pisara yliväsyneille hoitajille???

Kuten sanottu: mieti seuraavalla kerralla ratkaisusi tarkemmin ja TEE SELLAISIA VALINTOJA, JOIHIN OLET TYYTYVÄINEN:

Vierailija
4/6 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt mitään muutakaan koska paikan ilmapiirin haistoi heti sekä lapseni alku ei lähtenyt ihan kivutta ja siitä tuli sanomista joten kyllä koin että juuri minun lapseni oli se " viimeinen tikki" .

: (

ap

Vierailija
5/6 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinulle ap, aika rankkaahan tämä välillä on, kun yrittää tehdä töitä ja hoitaa lisäksi lastaan niin, ettei hoitopäivien pituus muutu kohtuuttomaksi lapsen voimille.

Vierailija
6/6 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kestetä ja onneksi saa tehdä työkseen sitä mitä rakastaa ja aikaa jää vielä niille kaikkein tärkeimmille eli perheenjäsenille!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan