Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:käytätkö meikkivoidetta ja/tai puuteria? Miksi? Ikä?

Vierailija
02.09.2007 |

Itse en koe tarvitsevani kuin puuteria hieman.

N29

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein meikattu vaikka paksukin meikki ei näytä maskilta.

Vierailija
2/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihoni on tarpeeksi hyvän näköinen ilmankin. Tosin inhoan myöskin meikkivoiteen tuntua ihollani. Silmämeikki on myöskin aika hillitty.

Häät jne isot juhlat ovat tietysti asia erikseen. Silloin laitan meikin vimpan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oikein meikattu vaikka paksukin meikki ei näytä maskilta.

Itse en tosiaan tiedä koostumuksista mitään, kun en tarvitse niitä. Näyttää vaan AINA ihan kauhealta. Ja mieheni on samaa mieltä. On kiittänyt monesti, ettei tarvi meikkiposkea pussata.

10

Vierailija
4/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihoni väri on epätasainen, punakka ja kiiltävä. Haluan mattapintaisen ja tasaisen värin kasvoilleni.

Miksi en käyttäisi?

Ei se tarkota että pitää kolmen sentin pakkelikerros olla, huollitellun vaikutelman saa vähemmälläkin.

ikä 25

Vierailija
5/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koska ihoni väri on epätasainen, punakka ja kiiltävä. Haluan mattapintaisen ja tasaisen värin kasvoilleni.

Miksi en käyttäisi?

Ei se tarkota että pitää kolmen sentin pakkelikerros olla, huollitellun vaikutelman saa vähemmälläkin.

ikä 25

Etsin tässä vain syitä, että miksi minun pitäisi alkaa käyttämään sitä. Eipä ole vielä tullut. :)

ap

Vierailija
6/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen aina ohuen meikkivoiteen, joka levittyy tasaisesti ja jättää luonnollisennäköisen ihon. Ihoni on ok, mutta työpaikan loisteputkivalaistus on armoton. Työkaverit ovat kommentoineet hyvästä ihosta, enkä ole katsonut tarpeelliseksi mainita, että meikkiä se vain on...

Vierailija
7/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän meikkivoidetta. Koska se peittää ihon epätasaisuudet ja pienet virheet. Ja mulla on oikeasti niin kamalan kalpea iho! ikää 32

Vierailija
8/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ja näkyy maskia katukuvassa, eivät naiset sitten osaa meikata. Toivottavasti sinä osaat, etkä vain luule osaavasi.

Vierailija
9/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä ole. Meikkivoidetta vaan ja sipaisu puuteria. Muuten olen kirjavan punakka :(

ikää 25

Vierailija
10/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 29.

Meikkaan muutenkin ja olen meikattava usein.

Vierailija
11/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nude meikki, niin silloin ei tarvitse olla myöskään meikkivoidetta tai puuteria jos on hyvä iho.

Vierailija
12/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos yhtään on kylmä. Ikää 32

Vierailija
13/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä voide-puuteri -settejä. Eihän nekään aknea peitä, mutta pienet virheet kuitenkin. En tunne äkkiseltään ketään, jonka iho näyttäisi todella hyvältä ilman meikkiä.

Itse käytän, koska se todellakin tasoittaa ihoa ja tekee ulkonäön laitetummaksi. Lisäksi nuo mönjäthän myös suojelevat ihoa tavallaan.

Itsellä ikää 30 ja käyttänyt näitä meikkejä jo pian 15 vuotta.

Vierailija
14/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näitä voide-puuteri -settejä. Eihän nekään aknea peitä, mutta pienet virheet kuitenkin. En tunne äkkiseltään ketään, jonka iho näyttäisi todella hyvältä ilman meikkiä.

Itse käytän, koska se todellakin tasoittaa ihoa ja tekee ulkonäön laitetummaksi. Lisäksi nuo mönjäthän myös suojelevat ihoa tavallaan.

Itsellä ikää 30 ja käyttänyt näitä meikkejä jo pian 15 vuotta.

Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
15/15 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kokeillut mineraalipohjaista puuteriakin, jonka alle ei tarvitse meikkivoidtta, mutta iho tuntui jotenkin kiiltävämmältä sen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme