Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet että TV:n maksukanavia (Canal+ jne.) katselevat enimmäkseen ei-akateemiset?

Vierailija
02.09.2007 |

Minä olen tehnyt tällaisen huomion, erityisesti kodinkoneliikkeen myyjät ja autoalalla töissä olevat ovat maksukanavien suurkuluttajia. Kyllä meidän akateemisessa perheessä mieluummin rentoudutaan lukemalla korkeakirjallisuutta kuin makaamalla sohvalla olutpullo kädessä televisiota katsellen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi!

Vierailija
2/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunnetko paljonkin noita kodinkonemyyjiä yms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä: katsella big brotheria 24/7 mies: canal plussan valioliiga.

Vierailija
4/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehtikin meille tulee. Ja yllätys yllätys, ei muuten tule seiskaa eikä muutakaan roskalehteä.

Canal meille hankittiin kun olin äitiyslomalla, enkä halunnut enää luopua siitä, kun siellä on niitä ihania dokkarikanavia. Me tykätään kyllä katsoa elokuviakin, se toki rassaa, että ne tulee ziljoona kertaa uusintana.

Monk-sarjaa oli ihana seurata pari viikkoa sitten, kun se tuli melkein yhteen putkeen. :)

Ai niin, me asutaan syrjässä keskustasta ja siksikin aikaa tulee vietettyä usein television äärellä. Tänäänkin täällä sataa, joten mieluummin vietän aikaa sisällä.

Vierailija
5/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

istutaan lähes joka ilta sohvalla tuijottamassa televisiota, ja usein on myös se olutpullo kädessä.

Vierailija
6/6 |
02.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä sitä tule tuijoteltua kun ei ole mitään katsottavaa. Samat elokuvat pyörivät iänkaiken ja sitten niitä ikivanhoja juttuja. Ihan turha hankinta oli. ja ollaan akateemisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme