Sanon ihan suoraan että todella HALVEKSIN äitejä, jotka haluavat sektion vain pelon takia tai mukavuussyistä!
Kommentit (27)
Vierailija:
..mutaa pelkosektio kieltämättä herättää mussa epämääräisen fiiliksen.. Meidän kylällä esim yksi äiti on äärettömän laiska, melko ylipainoinen, ei tee IKINÄ ruokaa, ei siivoa, ei käytä lapsia lääkärillä/neuvolassa/lenkillä/nukuta muksujaan itse/ ei käy töissä, eikä ikinä kuulemma halua mennäkään. (mies muuten tekee kaikki yllämainittavat hommat ja kuuntelee sit naisen valitusta kaupan päälle)Ja kyllä, tämä nainen on saamassa pian kolmannen lapsensa sektiolla, niinkuin aiemmatkin, koska omien sanojensa mukaan " synnytys ei näytä kauhean kivalta, siinä tulee varmasti hengästyneeksikin ja voi vaikka revetä"
Miksi ihmeessä tämmöset ees haluaa lapsia.. :D
Että niinkuin aiheen vierestä kirjoitit hölmö!
Sinä taidat katsoa kieroon kaikkia ihmisiä, jotka tekevät jotakin eri tavalla kuin sinä. Ja voi sinua, jos joskus joudut tekemään ratkaisun, joka ei mene yksiin valtaväestön kanssa...
Sulla on ap varmaan tosi paljon vaikeuksia elämässäsi, et pahemmin tule toimeen muiden ihmisten kanssa!
Itse aion pyytää sektion seuraavalla kerralla. Ensimmäisessä synnytyksessä tehtiin katastrofaalisia virheitä ja lapsi syntyi hätäsektiolla. Hyvä onni pelasti vauvan hengen. Seuraavaa kertaa alateitse ei tule, siitä pidän huolen. Mitä muut asiasta ajattelevat, on sitten heidän ongelmansa.
Silllä ei ole mitään väliä, mitä kukin on toisten asioista mieltä, koska jokainen on viimekädessä itse se henkilö joka päättää.
Mielenterveydellisiä ongelmia on paljon, esim. anoreksia, bulimia jne...
Heilläkin on lapsia. Joten kapeakatseisuutesi on miltei naurettavaa.
Eräs mielenterveydellinen ongelma on myös se, että pitää itseään toisen yläpuolella.....
Vierailija:
Silllä ei ole mitään väliä, mitä kukin on toisten asioista mieltä, koska jokainen on viimekädessä itse se henkilö joka päättää.Mielenterveydellisiä ongelmia on paljon, esim. anoreksia, bulimia jne...
Heilläkin on lapsia. Joten kapeakatseisuutesi on miltei naurettavaa.
Eräs mielenterveydellinen ongelma on myös se, että pitää itseään toisen yläpuolella.....
Hiukan kun kasvaa ja oppii elämästä jotain, niin voin todellakin sanoa, että päällepäin sinä et näe, toisen teoista sinä et näe, etkä toisen puheista. Et voi tietää ikinä, mitä piilee jokaisen kotona ja pään sisällä, joten ymmärtämättömyys, on pahinta, mitä voit tehdä.
Samoin ap, 8, 10 korostan tätä, ajatelkaa ihan oikeasti muutakin kuin sitä, mikä on teidän mielestä sopivaa käytöstä.