Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallelle ja Vilmalle pikkusisarus?

01.09.2007 |

Vauva on tuloillaan ensi vuoden alussa ja olen jo hiukan ruvennut miettimään tälle pikkusiskolle/veljelle nimeä. Tällä hetkellä tytölle vahvana ehdokkaana on Viivi ja pojaksi tuntuisi sopivan Ville (vaikka en ko. nimestä hurjasti pidäkään). Toisaalta pojalle olisi kiva antaa K:lla alkava, kun sukunimikin on lyhyt ja alkaa K:lla. Tuntuu vaan, että sellaista on vaikea löytää, sillä mitään Kaukoa tai Keijoa en kelpuuta ;-D.

Haussa on joka tapauksessa kunnon suomalainen, kaksitavuinen nimi. Ehdotuksia?

t. Jogu (16+3)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten aattelin, että jos itse olisin etsimässä lapselleni nimeä, haluaisin kyllä kuulla kaiken mitä ihmisille mieleen tulee. Joten..

Ilman muuta näin! En siis missään nimessä ottanut itseeni vaan tosi hyvä, että heitit tuollaisenkin ajatuksen ilmoille. Sen takia tänne viestiä alunperin pistinkin, että saan kaikki mahdolliset kommentit puolesta ja vastaan. Ja kyllähän tuossa Villessä on tosiaan sekin huono puoli, että ei oikein voi olla " mielikuvituksettomampaa" paria kuin tuo Kalle ja Ville ;-D.

Jatkakaahan kommentointia, jos tulee jotain vielä mieleen!

t. Jogu (36+1)

Vierailija
22/24 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Veeti tai Leevi sopisi parhaiten Kallen ja Vilman veljen nimeksi. =] Ja nyt tämän huonomuistisuuden ja kananaivojen myötä unohdin jo sen toisen nimen, joka lapselle tulee sukunne kautta.. =]

Ville muistuttaa mielestäni liikaa Vilmaa, ja Kalle ei taas soveltuisi siihen joukkoon.. =]

Nimiasiat on aina vaikeita. Meilläkin vasta sopivat nimet hakusessa, voi olla että vielä ristiäispäivänäkin vaihtuu.. =]

jonttu rv37+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Veeti on modernimman " oloinen" kuin Kalle ja Vilma. Iitun ehdottama Lassi olisi kiva, samoin Leevi.

Tulivatko nämä jo:

Eeli

Eelis

Elias

Eliel

Ilari

Julius

Klaus

Lauri

Matti

Niilo

Olli

Olavi

Pauli

Reima

Samuli

Samuel

Taneli

Taavi

Valo

Valto

Vilho

Visa

Vierailija
24/24 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti ekaks mieleen Olli, koska tunnen Olli ja Kalle nimiset veljekset. :) Jo ehdotetuista myös Niilo, Leevi tai Lassi sopis mun mielestä tosi hyvin Kallen ja Vilman veljelle.

Muita:

Elmo

Ilmo

Altti

Ilkka

Ilpo

Tomi

Juho

Tuomo

Tuomas