Perkele! Onko muilla ongelmia näkyvyyden kanssa?
Siis telkarin.
Puolen minuutin välein pikselöi ja kuva hyppii. Perhanan digi!
Kommentit (22)
Julkista ja yksityistä rahaa on palanut valtavasti ja on tuotettu iso määrä turhaa jätettä. Se raha on jostain muusta pois - verorahaa olisi voitu käyttää johonkin muuhunkin, ja kuluttajatkin olisivat saattaneet kantaa suoraan sijoittamansa satasen tai paritonnisen johonkin muuhun kauppaan.
Hyvin pärjätään ilman televisotakin. Todellisia ongelmia ovat sairaudet, kriisit, onnettomuudet ym.
mulle on sama vaikka paiskattais koko masiina tuolta nurkasta partsilta alas. katson tosi vähän telkkaria mutta mies ei pärjäis ilman sitä. boxi ostettu aikoja sitten ja vanha vietiin mökille. sielläkään ei saa olla telkkarilta rauhassa.
Vierailija:
Hyvin pärjätään ilman televisotakin. Todellisia ongelmia ovat sairaudet, kriisit, onnettomuudet ym.
Ei sinulle tulee mieleen viihdytyspuoli, vaan etusijalla on selviäminen. Eikä takuulla tule mieleen " ongelmista" .
Vierailija:
Ei sinulle tulee mieleen viihdytyspuoli, vaan etusijalla on selviäminen. Eikä takuulla tule mieleen " ongelmista" .
Vierailija:
Ihan niinku sitä, että ei ole ihmisellä vielä elämässään todellisia vaikeuksia ollut, jos tuollaisesta asiasta täytyy alkaa kitisemään ja kiroilemaan.
Kaatopaikat on täynnä muutama vuosi sitten kalliilla ostettuja televisioita, joita ihmiset on kipanneet sinne.
Ei minun tarvitse siirtyä mihinkään.
Vierailija:
Ei minun tarvitse siirtyä mihinkään.
Onko teistä tosiaan ihan normaalia kiroilla heti otsikossa?
ei näy kun pari kanavaa, esim aamulla ylen kanavat ei näkynyt ja kun söödelty ja sammuteltu, näkyy yle mutta muita taas puuttuu... kyllä on eläkeläiset käärmeissään kun on ne urheilukisatkin!!!
Vierailija:
Onko teistä tosiaan ihan normaalia kiroilla heti otsikossa?
Jotain käytöstapoja aikuisilla ihmisillä pitäisi olla.
Miksi muuten ihmiset ovat kipanneet uusia telkkareita kaatikselle?
Aloita sitten uusi ketju siitä aiheesta, mikä sinua kiinnostaa. Ja jos tosiaan kiusaa noin kovin meidän muiden mitättömät ongelmat, niin siirry muualle tai jätä lukematta.
Vierailija:
Tämähän on aihe vapaa!
Ei minun tarvitse siirtyä mihinkään. .
Minä osaan käyttäytyä enkä käytä kirosanoja joka käänteessä.
Vierailija:
Minä osaan käyttäytyä enkä käytä kirosanoja joka käänteessä.
Yks kirosana kertoo paljon käyttäjästään...
Ja se korvattiin veronmaksajien rahalla kalliisti rakennetulla järjestelmällä, joka ei toimi yhtä hyvin. Verorahojen lisäksi ihmisiltä on kupattu rahaa uuden tekniikan ostoon ja monet ovat käyttömukavuuden nimissä heittäneet melko uutta ja toimivaa tekniikkaa kaatopaikat väärälleen.