Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko pettämisen jälkeen saapa parisuhdetta kuntoon?

Vierailija
01.09.2007 |

Miten on? Me yritetään mutta luottamus pula on kova..:(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan. Aikani yritin mutta huomasin että asia ei vain unohdu. Elämä oli jatkuvaa epäilyä ja kyräilyä pettämisen jälkeen vaikka lapsiakin syntyi. Näin jälkikäteen huomaan sen että en oikeastaan ikinä luottanut mieheeni. Elämä oli joko siedettävää tai kamalaa. Parisuhde kuoli, mies jatkoi lopulta touhuilujaan, itse en välittänyt. Kunnes lähdin,miehestä ei ikinä ollut sitä päätöstä tekemään.

Vierailija
2/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei teidän välit tule koskaan olemaan kun enne tota....

se on vain aina teidän välissä, sitä ei saa tekemättömäksi, vaikka teillä välillä olisikin tosi kivaa tai hyvä olla yhdessä.

anteeksi voi antaa, unohtaa ei milloinkaan.

ja valitettavaa, että kun kerran saa tuollasen anteeksi, tokalla, kolmannella, neljännellä kerrallla sen tekee helpommin.

suositan alottamaan uuden elämän ja löydät aidon onnesi taas.

älä alistu ottamaan rippeitä. ei miehellä ole oikeutta tehdä noin ja silti kuvitella voivansa tulla takas sydämeesi. törkeetä, halpamaista, ei arvosta sinua, ei edes rakasta tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H****tin vaikeeta tulee olemaan. Tuskin koskaan unohtuu. Tulee riidoissa helposti aina esille. Luottamus ei ehkä koskaan täysin palaa. Voi myös olla, että suhde on koettelemuksen jälkeen vain parempi, mutta harvassa taitavat ne parisuhteet olla...

Itse juuri petin, kadun syvästi, mies ei merkinnyt mulle mitään joten en aio kertoa enkä pettää enää koskaan. Kärsin syyllisyyteni yksin, koska en halua loukata miestä enkä halua luottamuspulaa välillemme. Ehkä aikaa myöten osaan antaa anteeksi itsellenikin ja asia jää taka-alalle..

Vierailija
4/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Ihmeellistä vouhottamista taas! Jos itsellä ei omatunto ja luotto toisiin pelaa niin ei se tarkota että kaikki ajattelee niin!

Itse olen vapaassa suhteessa. Eikä seksi ole tärkein asia meille. Vaan rakkaus.

En voisi kuvitella että rakkauteni kumppaniin loppuisi johonkin virheeseen. Varsinkin jos kännissä tapahtunu ja on halukas jatkamaan ja pahoillaan tapahtuneesta.

Tietty, jos ei pääse yli pettymyksestä niin siihen voi hakea yksin tai yhdessä jotain terapiaa. Tai erota. Mutta oma suhde toiseen on sitä luokkaa ettei raaski erota toisen virheestä. Seksi on kuitenkin vaan seksiä.

Vierailija
5/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestänyt useamman kuukauden ja ilmeisesti molemminpuolinen ihastus? kokemusta tälläisestä? Eli kyse on mieheni suhteesta joka loppui jokin aika sitten, muttei ilmeisesti ole päässyt yli toisesta naisesta vielä...:( mutta haluaa silti olla kanssani eikä erota...???

Vierailija
6/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihastuvat joskus johonkin vieraaseen, mutta miehesi on valinnut sinut.

Vierailija
7/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tähän " suhteeseen" kuului paljon puheluita ja mesettelyä ja joitain tapaamisia ja ilmeisesti suutelua...olenko liian " snisilmäinen" jos ja kun haluan jatkaa avioliittoamme vai? mulla on kyllä kova luottamuspula, mutta pääseekö siitä yli?

Vierailija
8/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä joka sanot, että pettämiseen ei sun suhteesi kaatuisi ja teillä ns. vapaa liitto, niin mitä ihmettä horiset? Eihän se ole silloin pettämistä, jos teillä on sovittu, että toisten kanssa saa olla.

Vierailija
9/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin miestäni, antoi anteeksi. Tapahtuneesta on jo yli 15 vuotta aikaa.

Vierailija
10/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erosta tarvitse heti päättää.

Puhukaa asiasta ja tee miehellesi selväksi tunteesi. Hakekaa ammattiapua.

Kaksi vuottakin voi mennä asiaa vatvoessa. Eihän se koskaan unohdu mutta lakkaa sattumasta kun syy pettämiseen käsitelty pohjia myöten ja jos mies oikeasti katuu ja yrittää ymmärtää tuskaasi.

Vierailija
11/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko kokemusta tuonlaisesta suhteesta?

Vierailija
12/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki ihastuvat joskus johonkin vieraaseen, mutta miehesi on valinnut sinut.

Laitatko liikaa painoarvoa " ihastukselle" ?

Etkö itse ole koskaan kokenut sellaista?

Kun kuuntelee ihmisiä, kuulee paljon vastaavaa. Tosin harvoilla se jää seksittömäksi. Ja se kyllä muuttaa asiaa paljonkin.

Vierailija
13/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä annankin liikaa arvoa ihastukselle, mutta pelkään myös samalla että mitä jos se onkin ollut jotain muuta? tiedän kyllä että kuulostaa " vainoharhaiselta" mutta tosiasia on etten ole meidän 11vuoden yhdessä olon aikana ihastunut keneenkään niin että olisin pitänyt yhteyttä tai tapaillut...

Vierailija
14/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hö. Ihmeellistä vouhottamista taas! Jos itsellä ei omatunto ja luotto toisiin pelaa niin ei se tarkota että kaikki ajattelee niin!

Itse olen vapaassa suhteessa. Eikä seksi ole tärkein asia meille. Vaan rakkaus.

En voisi kuvitella että rakkauteni kumppaniin loppuisi johonkin virheeseen. Varsinkin jos kännissä tapahtunu ja on halukas jatkamaan ja pahoillaan tapahtuneesta.

Tietty, jos ei pääse yli pettymyksestä niin siihen voi hakea yksin tai yhdessä jotain terapiaa. Tai erota. Mutta oma suhde toiseen on sitä luokkaa ettei raaski erota toisen virheestä. Seksi on kuitenkin vaan seksiä.

Vierailija
15/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kestänyt useamman kuukauden ja ilmeisesti molemminpuolinen ihastus? kokemusta tälläisestä? Eli kyse on mieheni suhteesta joka loppui jokin aika sitten, muttei ilmeisesti ole päässyt yli toisesta naisesta vielä...:( mutta haluaa silti olla kanssani eikä erota...???

Vierailija
16/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä toista naista pois vielä mielestään.

Vierailija
17/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on hyvä asia.

Vierailija
18/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on pitänyt yhteyttä toiseen naiseen puhelimitse ja tapailen.

Sain selville jo 3 kk sitten, mies jäi kiinni sattumalta. Mies ei kerro mitään oikeastaan tästä suhteesta mulle, ei kuulema kuulu. Sen verran olen saanut selville nimen ja tänään jopa vahingossa lipsautti iänkin.

Olen ihan hukassa, nämä tuskaiset kolme kuukautta olen itkenyt putkeen.

Olenko aivan väärässä, eikö tosissaan aviomiehen tekemiset kuulu minulle millään tavalla. Pitääkö minun vain sopeutua tilanteeseen, tietämättä mitään, eikö miehen tekemiset oikeasti kuulu minulle.

Vierailija
19/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alkaako saamaan sitä naista pois mielestään, sillä et aio jäädä suhteeseen jossa on kolme osapuolta. Ei tietenkääns aa pois mielestään, jos mesettelee ym, tai muuten " herkuttelee" muistoillaan.

Vierailija
20/22 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin,jos mies on pettänyt, ehkä se on naiselle helpompaa antaa anteeksi. Ainakin omassa tuttavapiirissäni olen huomannut,että useammin jatkavat yhdessä ne,joiden mies on käynyt vieraissa. En tiedä,mistä johtuu, onkohan miehillä yleensä huonompi itsetunto vai mikä siihen on syynä.