Kuinka paljon sairaslomaa saa viisaudenhampaan poistosta/leikkauksesta?
Ei ihan pelkkä poisvetäisy, mutta ei sairaalassakaa.
Kommentit (8)
mun mielestä jos kaivetaan oikein kirurgisesti. Näin mulle ainakin sanottiin, toimenpide lähitulevaisuudessa
mulla kans tuloss,a 2 revitään irti ja kaksi leikataan, koska eivät ole vielä tulleet edes näkyville! Kertokaa nyt siitä toimenpiteestä, miten ne ottaa hampaan jota ei edes näy??
Kai siihen hyvän uudutuksen saa, niin ettei satu.
kun leikattiin 1 viisaudenhammas. en olisi kyllä töihin pystynytkään, olin kipeä...
Eikä sattunut yhtään, oli sen verran tujut aineet ilmeisesti.
Oli vähän hankala olla töissä puhelinpalvelussa :O
Sairaslomaa sain toimenpidepäivän + kaksi seuraavaa arkipäivää. Hammas leikattiin ja leikkaus oli melko hankala, sillä hampaan juuret menivät ihan hermon vierestä. Tikit kuroutuivat ikävästi umpeen, ne jouduttiin korjaamaan ja mulle nousi kuumetta.
Sain lopulta lisää sairaslomaa eli olin 5 arkipäivää + sitä seuranneen viikonlopun aika kipeä ja poissa töistä.
lähti ne hampaat ,joita ei edes näkynyt kuin hieman nurkkaa, todella helposti (ylhäältä) alhaalla olevat vei enemmän aikaa mutta pisto ei sattunut. Sen sijaan särkyä oli niin , että sain saikkaria poistopäivän + 1-3 päivää+ viikonloppu välissä. Multa otettiin siis kaikki neljä pois kahdella eri kerralla. Poistojen väli oli puoli vuotta.
En mä ainakaan saanut, vaikka olin tosi kipeä leikkauksen jälkeen.