Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu lukenut lehdestä omaa juttua, jota ei tarkoitettu julkaistavaksi.

Vierailija
31.08.2007 |

Minä olen kahden lehden mielipidepalstalle saanut juttunut vahingossa. Toinen oli napattu ko. lehden keskustelupalstalta ja se oli mielipidesivulla. Koska se oli keskustelupalstalla, niin onneksi käytin nimimerkkiä.

Mutta toinen oli tarkoitettu lehdelle palautteeksi ja se olikin mennyt lehden mielipidepalstalle. Koska luulin, että se jää toimitukseen, käytin omaa nimeäni allekirjoituksena. Nolottaa, että sellainen julkaistiin ihan kaikkien luettavaksi minun nimelläni:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin muullekin on käynyt niin. Tässä tapauksessa kirjoitin jutun kohtaan, missä luki " ei julkaistavat palautteet" . Eli siksi olin ihan varma, että se ei menisi toimituksesta eteenpäin.

tv. ap

Vierailija
2/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mitään vihaista kirjoittanut. Vähän vain selittelin, että ei ollut tarkoitus julkaistavaksi.

tv. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin lukea tekstin puoliväliin ennen kuin tajusin sen olevan omani. Kyseessä oli ikään kuin vastine aiempaan kirjoitukseen, mutta kaikki viittaukset siihen oli poistettu, joten minusta teksti jäi ihan irralliseksi ja vähän typeräksikin. Myös otsikko oli muutettu. Vähän jäi hassu olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän