Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***~~~JOULUMAMMAT TÄHTÖSINEEN VIIKONLOPPUUN~~**

31.08.2007 |

Laitetaan uus pino näin perjantain kunniaksi. Liittäköön joku edellisen keskustelun ken osaa. :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan riemukas olo! Pääsimme neuvolaan klo 7.45(täysin epäinhimillinen aika) ja olimme kaupan kautta kotona jo ennen yhdeksää! Nyt sitten väsyttääkin mukavasti joten taidan kohta pötkähtää uupuneen neuvolankävijän viereen.

Neuvolassa kaikki ok, painoa oli tullut vaan 300g, mutta liikkeelle lähtö vie sen verran energiaa ettei lääkäri ollut vielä huolissaan. Täällä päin näköjään vielä 10kk-tarkastus pidetään, sikäli hyvä että päästään puntarille katsomaan onko paino alkanut nousta. Pituutta oli tullut 3cm. Nyt sitten vaan rasvaa ruokavalioon ja lihaa/kalaa molemmilla pääaterioilla. Akseli on perusmiehiä, tykkäisi syödä perunaa ja lihaa vaikka joka aterialla jos saisi. Puurot ja hedelmäsoseet on hänestä äidin hapatuksia. Eilen annoin pojalle tuoretta leipää kera voin ja tuntui maistuvan! Yöllä sitten heräsinkin vaipasta alta kuuluviin pörinöihin, taisi tuore ruikkari siellä vaikuttaa.

Sunnuntaina pitäisi taas raahautua töihin. Sinänsä mukavaa, ihan juhlaa pitää ruokatunti, saat puoli tuntia istua ihan rauhassa. Kukaan ei kitise ja nyi lahkeesta. Mieheni kommentti muuten viime sunnuntaisen työvuoroni jälkeen oli huvittava: " Siis eihän tuo poika anna hetken rauhaa, mä en ole saanut mitään tehtyä!!!" Tell me about it!!! Ha!

Nyt recilar hakkaavaan yskään ja seljälleen kera iltalehden, on tässä kotirouvuudessa hyviäkin puolia. ;) Tänään siivotaan, Akseli viihtyi eilen pyykkikorissa istumassa tovin, käytän sitä viihdytyskeinona tänäänkin.

Kirsikka ja Akseli varsin nopea poika liikkeissään, kuten neuvolalääkäri totesi. Ha!!!

Vierailija
2/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkaa olla taas käsillä - ihanaa ;)

Vai minäkö pedantti - varmaan pitää aika hyvin paikkaansa... Jännä että se paistaa jo läpi näin kirjoittelun perusteella. Kuvitelkaa minkalainen olen kotona ja työpaikalla... ei voi kuin sääliä miestä ja työntekijöitä. Kun käyn työpaikalla pyörähtämässä pari kertaa viikossa niin siirtelen kaikki tuolit, laatikot, korit ja paperit " oikeille paikoille" , oikaisen hyllyssä olevat tavarat SUORIIN jonoihin jne jne jne... huomautan jos on imuroimatta ja pyyhin roskat tiskiltä. Kaikki menee ihan huomaamatta jutustelun lomassa ja samalla ihmettelen miksi nämä rempallaa olevat asiat eivät näytä häiritsevän muita (?) :)

No mutta laitetaanpa sitten muistakin hieman pureskeltavaa :

Pimmi: reipas ja tarmokas nuori nainen, selviytyjä

Rusina: tarmokas ja aikaansaava

Iiituli: lämminhenkinen ja muista välittävä

Äitikuu: älykäs, akateeminen ja sivistynyt

Päivikki: äidillinen ja herttainen, empaattinen ja stessinsietokykyinen

Nesselia: herttainen ja huomaavainen

Miilukka: villi rokkimimmi ja perheenäiti laitettuna samaan pakettiin:)

Mirpa : aikaansaava ja tarmokas, eteenpäinmenevä ja aktiivinen järjestöihminen, (" hörhö - ekoihminen" - mirpa tietää mitä tarkoitan :) :)

Kirsikka : lämmin ja hauska, posittiivinen ja huomaavainen

Nyt sitten pyykkikoneen kimppuun :)

MrsCruiser

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varmaan viikkoon kirjautunu, ku sellasta hulinaa on elämä ollut. Lumi pisti yöunet ihan rikki, neiti herää nyt sitten sen seitsemän kertaa yössä.. arg... no, huomenna ois mulla aamunavetta ja työt alkaa siis, joten miten sit yöt menee. Tissiä on meidänkin neiti saanut yöllä aina halutessaan ja siitä eroon päästävä. Tilaisuutta únikouluun ei ihan heti ole, koska lähdetään lomailemaan 6.-12.päivä, ja Lumi nukkuu vieresssä vieraspaikoissa. Noi, mut heti sen loman jälkeen saa isäntä ottaa vastuuta Lumin öistä. Ei tuu mitään, jos minä valvon yöt Lumin kanssa ja sit aamu kuus navetalle... ja sitä rataa...

Juu, siinä vähän selittelyn makua, mutta väsynyttä äitiä täällä, en ole siis kerenny teidänkään kuulumisia, kun ihan pintapuolisesti käydä läpi. Pimmille voimia, ja kiitokset ihanasta kannustavasta asenteestasi meitä muita palstalaisia kohtaan !!! Kysymys sulle, et millon on eka ultra? Itselläni koko raskausajan sykähdyttävin hetki oli ehkä ensimmäinen ultra, jossa maha-asukki sit todentui... Aaah.. *vaipuu kaipuuseen*

Kirsikkako se oli joka lastenlauluja kaipaili. (en muista nimimerkkejä, joten jätän sit samalla syylla gallupinkin väliin). Tässä ois yxc linkki lastenlauluihin: http://users.tkk.fi/~jalam/home/lastenlauluja.htm

Mut yritän roikkua palstalla, vaikka työt, alkava gradunvääntö ja riehakas Lumi ei paljon nettiaikaa varmaan salli.. Mutta älkää unohtako meitä...

Leenu ja Lumi

p.s. kyselikö joku niistä neuvola käynneistä?!? meilläpäin on 8kk, 10kk, 1v noi neuvolakäynnit. 8kk oli lääkäri ja muistaakseni 1v on kans lääkäri.

Vierailija
4/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin pojun kanssa yhdessä kertomaan tuoreempia kuulumisia. Koittaa itekki päästä räpeltämään jotain :)

Poju on kuukauden päivät harjoitellut tuota konttaamista ja nyt viikko sitten otti jalat alleen ja vauhti senkun kovenee päivä päivältä. Kovasti kaikki paikat kiinnostaa ja varsinkin sähköpistokkeet. Olen kuullut että jossain myytäisiin rasioiden päälle sellasii kuoria. Ois varmaan ihan paikallaan laittaa, varmuuden vuoksi.

Hampaita on tullut alas eteen kaksi ja ylhäällä pilkottaa vaan edelleen 4. Kaippa nekin kohta puhkeavat. Ollaan tutustuttu pikku hiljaa jo hammasharjaan ja poika otti hyvin vastaan. Onkin kiva pureskella. Ihan hyvä sillä meille tuli kutsu hammalääkäriin ensi maanantaiksi. Itseäni pelottaa kun inhoan sitä paikkaa enemmän kuin mitään muuta. Toivotaan ettei pojulle tule samanlaista juoksemista hampulekuriin kuin äidillään on mukulana ollut.

Syömisestä sen verran että olen koittanut tarjota pojalle sitä toista lämmintä ateriaa päivässä mutta se ei uppoa. Muutoin kyllä syö hyvin päivän mittaan. Aamu ja iltapuuro, lihasose päivällä ja hedelmää joko banaania tai jotain muuta soseena ja maitoa siinä välillä. Onko se niin välttämätöntä vai pitäskö karsia jostain muusta.Onko jollain vastaavaa tilannetta.

Nyt tais pojulla mennä hermot....

sonette ja nicolas 8 kk 3 vkoa

Vierailija
5/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Vaikka ollaan nyt sitten siinä flunssassa (aioin kirjoittaa " kupassa" mutta en tiennyt, kuinka kirjaimellisesti ottaisitte :D), joka perhekahvilasta mukaan tarttui ja ensimmäiseksi aamutuimaan kohtasin katastrofin keittiössä; kahvinsuodatinpaperit olivat tyystin LOPPU, kaput! Onneksi nokkelana perheenäitinä olen hankkinut yhden kestosuodattimen tällaisia hätätilanteita varten ja sain kuin sainkin itselleni kupillisen mustaa liejua :)))

Tässä mielikuvia yhdellä sanalla [b]nefilin[/b] aloittamaan leikkiin ;):

[b]Iituli[/b] - empaattinen

[b]Kirsikkka[/b] - vallaton

[b]Miilukka[/b] - hilpeä

[b]MrsCruiser[/b] - tarkka

[b]mutter-mommy[/b] - avarakatseinen

[b]nefili[/b] - ystävällinen

[b]Nesselia[/b] - pirtsakka

[b]Pimmi[/b] - kannustava

[b]Päivikki[/b] - sissi

[b]äitikuu[/b] - analyyttinen

Sorry kun en harvemmin kirjoittelevista osaa muodostaa niin selvää mielikuvaa, näissäkin oli pohtimista :) Varmaan unohtuikin joku. *syyttää flunssaansa*

Linkki alkuviikkoon:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11125535&p=1&tmo…

Onneksi nuo lapset ovat vielä suht hyväntuulisia, vaikka lämpöä ja kurkkukipua on meillä kaikilla (oletan siis että Alpillakin on kurkku kipeänä, kun on tavallista rutuisempi eikä oikein ruoka tahdo maistua) eikä omakaan olo ole (vielä?) ihan kuollut. Räkää toki jo pään sisällä kiitettävästi!

Voi, pikkuiselle koravtulehduspotilaalle [b]Adamille[/b] paranemisia ja jaksuja kaikille muillekin... Tämä ikä on useimmissa vauvaperheissä valvomista kun tulee taitoja, hampaita ja ties mitä. Yritetään jaksaa :) [b]Iitulille[/b] onnea tonttiasiaan, muista " magnetisoida" unelmien tonttia mielikuvilla :) (Eli näet ajatuksissasi SEN tontin jo omana ja rakennuksen nousemassa :))

Nyt konttaava poika tuli sanomaan, että on aika viedä hänet päiväunille :)

Tinuri ja Alpi-polleroinen

Vierailija
6/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutaman sanasen ehtisin kirjoittaa ennen kun Akseli saa megaslaakin :o Nyt menossa vaihe että jonkun pitäisi koko ajan olla hänen kanssaan leikkimässä, yksin ei lattialla viihdytä ://

Minua itseäni väsyttää koko ajan ja poskiontelot tuntuvat aikas täysinäisiltä :// Taisi olla muillakin flunssaa: jaksamista vaan kovasti! Onneksi Akselilla ei ole kun hiukan nuhan tynkää, ei vakavampaa *kop kop* :)

No nyt herppas poika... ei kyl kahvikupollisen rauhaa ://

RauPotar ja Tei-tei-tei-Akseli 9kk ja 2pv

Vierailija
7/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tersku :)

vai että rokki-mimmi ;D tää mamma rokkii nähnykkään *hehee*

no hyvä ku en pervo-perheenäiti (kavereilta jos kysyttäs niin saattasin ollakkin ;) ) ja kyl mä oon itse huomannu ett mulla kyllä toi pervo-miilukka pukkaa useesti esille...kai se on puhe mistä puute ;D

siitä puheenollen galluppiin...kaikilla yllättäen jotain järkevää mielikuvaa immeisistä mutta mä en tiijä miten mä yllättäen oon muodostanut noista nimimerkeistä jonkun kuvan päähäni....nää on tosiaan mun vilkas mielikuvitus saanut aikaiseksi ja ei kande ottaa tosissaan mun pökelöitä ajatuksii ;D kai mulla on jotenkin ahdas- ja pienimieli ;D

*pimmin nimimerkistä tuli heti mieleen oikeen timmi mamma

*mrscruiserista tuli jostakin kumman syystä mieleen ihmemies, mikä mäggaiveri se nyt olikaan

*sonetesta joku musiikki-juttu

*mutter-mommysta varsinainen mutteri-äiti ;D

siis ihan oikeesti..pieni on mieli...kaikkee sitä munki köyhässä päässä liikkuu.mä en taija iletä ees jatkaa enää tätä mun listaa ku mut oikeesti potkitaan pihalle täältä.

*nanista mulle tulee mieleen mun veli jota minä olen sanonut pienenä naniksi kun en ole osannut sanoa jani.

*nesseliasta, mun pienellä mielellä, tulee mieleen yllättäen räkäpaperi (nessut)

ei, nyt mä en jatka kyl tätä listaa,tää on ihan suolesta....

mä ulostaudun nyt ja lähen sätkälle, eiköhän tuosta LÄÄKÄRINMÄÄRÄÄMÄSTÄ juokse ajatuskin vähän paremmin. tai sit noi oikeesti on vieny mun viimesenkin järjen häivän mun päästä ;D

katellaan ja kuulostellaan.

muimui

Vierailija
8/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas et väsyttää.. tuntuu olevan ainut asia mistä puhun(anteeksi).

Sellasia tunnin pätkiä nukkunut koko yön, se ja nenän valuminen ovat Adamin ainoat oireet tän korvatulehduksen kanssa. Kovasti vaan pelkään et et saa sen valekuristus kohtauksen taas.

Mukavia ja kauniita asioita olette keksineet kanssa kirjoittajista. Muutkin kokeilemaan.

TAPUTTAMINEN: Olen täs nyt toista viikkoa opettanut pojalle taputtamista ja tulos on seuraava: Adam taputtaa kaikille muille paitsi minulle, mitä vieraampi ihminen sen enemmän taputuksia se saa, mut äitille ei mitään tapittaa vaan suurilla silmillä.. selvästikkin perinyt piirteen isältään.. hmm..

nyt ottaa toisen kupin kaffia hän ja naattiin hetken.

nefili ja trio

Vierailija
9/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*nefilistä tulee mieleen fossiili (heh)

*raupotaresta mulla tulee mieleen musta tai punapitkä hiuksinen gootti (joka ei nyt varmaankaan pidä paikkaansa ;) )

*tinurista yllättäen vähän pervoon viittaava hinuri

.........mitähän muita mulla oli mielessä?!?!en nyt muista joten viisaampi lopettaa ;D

Vierailija
10/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miilukka:

*tinurista yllättäen vähän pervoon viittaava hinuri

*hihittelee*

Vierailija
11/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites se tinuri nyt arvas :D

mut tuosta *kirsikasta mulla tulee mieleen oikein laitettu mamma jolla meikit vimpan päälle ja poskipunat töpötetty poskiin ;D

*iitulista tulee jotenkin muumit mieleen

*leenusta sellanen lettipäinen äiti jolla tiukat letit päässä ja leipoo pullaa (mistähän moinen??? :-o )

noi tuli taas mieleen, jatkan taas ku muistan nimimerkkejä ;D

Vierailija
12/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pikaisesti kertomaan, että Sara pääsee nyt sitten lääkäriin niiden laskevien kasvukäyrien takia. Lääkäri soitti aamulla ja kysyi, haittaako se, että mukana olisi lääkäriksi opiskelevia. Vai olivatko ne nyt valmiita lääkäreitä, joilla oli harjoittelu kesken? En muista...

Kurja kuulla, että jotakuta muutakin väsyttää ja paljon. Kaikki sympatia [b]Leenulle[b] ja muille kohtalontovereille! Eipä taaskaan tänään naurata... Haikailin juuri miehelleni, koska saisin nukkua seuraavan kerran yöni putkeen. No, kyllä kai sekin aika koittaa tällä vuosikymmenellä.

Olen jo alkanut miettiä, pitäisikö lopettaa kokonaan imetys! Mitäs meidän oma [b]imetystukihenkilömme Tinuri[/b] on mieltä asiasta? Miten ihmeessä tässä tuli edetä? Yhtälöä hankaloittavat nuo öiset herätykset ja töihin lähtö kolmeksi viikoksi lokakuuussa. En käsitä, miten jaksan olla hereillä siellä! No, järjesten vaikka mappejani uuteen uskoon. Tuskin onnistun tekemään mitään kovin järkevää...

Palstalta löytyy siis toinenkin [b]nihilisti[/b] eli MrsCruiser. Lasten myötä on ollut ihan pakko taipua siihen, että paikat eivät ole aina järjestyksessä.

Alan nyt noudattaa Tinurin vinkkiä ja alan [b]magnetisoida[/b] sitä tonttia meille ja kaveriperheellemme. :-)

Iituli

Vierailija
13/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te ihania ihmisiä kaikki!! =) Saatte kenen tahansa hyvälle tuulelle noilla viesteillä. *hih* Mukavia tällaiset leikit.

Tsemppiä tosiaan kaikille huonosti nukkuville!! Meidän neiti on nyt nukkunut kolme yötä omassa huoneessa. Eka yö oli paras. Viime yönä ollaan varmaan käyty 5-6 kertaa katsomassa. Ei mikään suurempi hätä, itkee unissaan, välillä on tutti hukassa, välillä on mahallaan eikä tajua kääntyä. Mutta minäkin toivon että tämä on jokin vaihe joka kuuluu ikään ja menee ohi. Enää en häntä meidän makkariin ota. Kyllä kai me joskus saadaan nukkua.. Toivottavasti!

ovikello soi....

Jaahas, tuli säleverhon asentaja laittaan parvekkeen oveen sälekaihtimet. Täytyypi lopettaa. Lisää myöhemmin.

rusina

Vierailija
14/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh - ihan järkeenkäyviähän nuo Miilukan mielikuvat ovat...

Nanista minulla tulee mieleen vauvojen korvikemaito, nan

Nefili voisi olla johde vaikka Nefertitistä, egyptin naisfaaraosta, samoin kuin Nesselia voisi viittata samaan suuntaan

Raupotar voisi tosiaan olla gootti-aiheinen nicki : " rautarouva" - tämä tosin taisi viitata paikkakuntaan ja miehellä taisi olla samansuuntainen nicki... ?

Tinuri voisi olla vaikka tinneristä johdannainen

Muumeissa tosiaan saattaa olla joku iituli tai vastaava (tulee mieleen semmoinen pitkä laiha naishahmo jolla on kolme sanan näköistä lasta)

Leenu : aku ankassa on Leenu, Liinu ja Tiinu

Minun nickini tulee autostani, PT Cruiser joten siis MrsCruiser :) ja ukolla on jenkkiauto jolla varmaan myös pääsen joskus ajelemaan eli nicki viittaa samalla yhteiseen harrastukseen ja toimii myös autoharrastajien keskustelupalstoilla.

Mutta nyt täytekakkupohjaa tekemään ja kipin kapin ruokakauppaan kunhan mies kotiutuu töistä.

MrsCruiser - mäggaiveri :)

Vierailija
15/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miilukka heittäytyi taas ihan mahdottomaksi.. :D Unohtuiko lääkkeet aamulla :D vai nappasitko jotain enemmän? Tännekin vois muutaman laittaa tulemaa..kziits..

Minäkö fossiili... hmm.. toisaalta kovasti muistuttaa nykyistä olotilaani.. Oot sie hassu!

Palaa taustalle hihittämään...

nefili the fossiili

Vierailija
16/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tais käydä että ottamatta jäi ;)

itseasiassa mulla pitäs tässä alottaakin toi zyban-kuuri tohon tupakan polttoon. tuolla se kaapissa vielä on. ;) masennus lääkehän se alunperin on joten sitte ku alotan kuurin niin tietty masennun täysin sivuoireena ;)

jotkuhan ihan oikeesti saattaa saada sivuoireena kaikkee.kaverilta kuulin että eräskin ton kuurin käyttäjä oli alottanu tyhmänä ton just ennen etelänmatkaa ja niinhän siinä oli käyny ett se oli nyhjöttänyt lukkojen takana hotellihuoneessa melkeen koko loman. mut taitaa olla harvinaisii noikin tapaukset. no,saa nähä kun alotan sen kuurin,sit ku alotan ;) pitäs oikeesti yrittää lopettaa mut mulla ei ole tuota itsekurii (olen yrittänyt muutaman kerran huonolla menestyksellä) ukko lopetti ihan tosta vaan muutama vuosi sitten joten.....

sittenhän mulla tuli mieleen tuo,

*rusina...no siitähän tulee mieleen vaan ruskee,pieni ryppynen möykky ;D

*äitikuusta tulee mieleen...hmmm..mitähän siitä nyt tuleekaan...sellanen,yökukkuja joka touhuu öiseen aikaan ku penskat saatu nukkumaan. esim. istuu netissä ;) vähä niinku meikä.yleensä tulee illat istuttua yömyöhään koneella ja sit ihmetellään aamulla ku väsyttää niin maan p*r*eleesti.

nyt lenni hermostuu tossa lattialla joten....

Vierailija
17/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, tää on pelastanut mun päivän. Onneks kukaan ei näe minua tässä koneella kun hihittelen itsekseni.

Miilukka: Juuh, joka päivä on kutrit ojennuksessa ja lilat luomessa. ;)NOT! Ripsivärini on vanhennut ja kuivunut ja huulipunani haisee pahalle. Surullinen näky.

Zybanista muuten... Hyvän ystäväni mies lopetti tupakan polton ko. lääkkeellä ja ystäväni sanoi kuurin loputtua, että mistä näitä saa lisää, hän ryhtyy syöttämään niitä miehelleen salaa aamupuurossa. Mies oli ollut kuurin ajan kuin ihmisen mieli, mukava, ei hermostunut mistään ja auttoi kotitöissä!!! Ja loppui se tupakanpolttokin. Nyt lienee palannut jo äreäksi omaksi itsekseen...?

Jaaha, herra haisuli on tehnyt hajuhillot housuun. Miten noin kaunis lapsi voi haista noin pahalle. Yöks.

Hompsuinen Kirsikka ja hänen haiseva poikansa, sunnuntaina vihdoin 8kk.

Vierailija
18/23 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...päättäväinen goottiakka täällä :))) Ihailen kyllä Goottinaisia - ovat minusta ylväitä ja kauniita :) itse kyllä kaukana heistä :)) Mulla on ruskea (tällä hetkellä) olkapäille ulottuva luonnonkikkara letti - siis kaukana mustasta/punaisesta pitkästä, suorasta ja kaunnista tukasta :o Ja musiikkimakukin on linjalla Ismo Alanko, Metallica ja Elvis :))

Päättäväinen olen, sen myönnän! Melkein tyypillinen Neitsyt-horoskooppi, miinustetaan vaan savolainen lupsuus siitä :))

Tää on hauska leikki :))

Nefili - tosiaankin jotain kaukaiseen historiaan liittyvää

Sonette - sorbetti" jätski"

Cruiser - jenkkiautoporukka (ja taisi osuakin)

Miilukka - Paasilinnan kirjat

Rusina - rusina

Iituli - pieni pippurinen blondi

Tinuri - voikirnu

Nää oli nyt ensimmäisiä mieleen tulevia kun laitin niccejä ylös :)))

Nyt tul ukko kottii ja potut on laittamatta :o

Vierailija
19/23 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytynee palata edellisiin pinoihin jotta pääsee perille puheenaiheista..?

Mikä leikki?

Hauskaa, että minutkin muistetaan, vaikken pahemmin ole viimeaikoina kirjoitellut!

*nyt oon kyllä ihan pihalla*

Siis täällä on ilmeisesti joku nikkimielikuvakilpailu menossa..?

Osallistun siihen kuhan vain tiedän mikä on alunperin ollut ideana..?

Mä oon tosiaan tippunut kärryiltä ja pahasti.

Ja nyt seuraa kunnon valitusta. Ja syitä siihen miksi en ole palstaillut taas moneen aikaan.

Minä ja mies eroamme. Tai siis minä otan lapset ja eroan.

Jep, siinä se sitten tuli.

Sain kakistettua ulos, vihdoinkin.

Tämä ei ole helppo päätös, ei tosiaan. Mutta uskon, että kaikille paras ratkaisu. Sydän on verellä, ei tän näin pitänyt mennä. Mutta kuitenkin.. Minulla ja lapsilla on vain yksi elämä, eikö sen pitäisi olla onnellinen? Uskon että onni löytyy kun olen yksin lasten kanssa, parasta niin.

En ole jaksanut palstailla, on nyt niin isot asiat kyseessä.. Voimia ei ole ollut muuhun kuin arjesta jotenkuten kunnialla selviytymiseen.

Nyt on sentään päätös tehty, vielä kun pääsisi sen toteuttamaan.

Pelottaa vaan niin vietävästi. Vaikka oeln aina ollut vahva, ja määrätietoinen, niin nyt tämä tilanne vetää minutkin sanattomaksi. Ja pelokkaaksi. Neljä lasta ja yksinhuoltajuus.

Huh.

-mm- surullinen, neuvoton, mutta elämänsä parhaan päätöksen tehneenä.

Vierailija
20/23 |
01.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mitä sanoa. Ehkä tuo päätöksentekoa edeltänyt vaihe kaikkein kauhein, kun on epätietoisuus ja epävarmuus tulevasta. Voisiko kuvitella, että päätöksen tekemisen jälkeen jotenkin helpottaa? Kuten sanoit, meillä kaikilla on vain yksi elämä.

Viestistäsi paistoi luja luottamus siihen, että elämä kannattelee! Itse uskon lujasti siihen.

Varmastikaan ei ole helppoa olla neljän lapsen yksinhuoltaja, mutta jotenkin uskon, että sinä jos kuka siitä selviät, m-m! Toivottavasti sinulla on tukijoukkoja apuna arjessa. Liian urhea ei saa olla, vaan apua täytyy uskaltaa pyytää ja ottaa vastaan. Paraskin olen kyllä sanomaan...

Kovasti voimia ja tsemppiä! Tulet olemaan meidän jouluntähtien ajatuksissa!

Iituli *rutistaa lujasti*