Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset jaksaa valehdella av:lla koko ajan ...

Vierailija
30.08.2007 |

- Esimerkki 1) tieteenkuvalehden testi, josta kaikki saa ainakin 130. Mutta toisaalta ei monista keskusteluista av:lla niin arvaisi ... ja sairaanhoitajan palkat puhututtavat antaumuksella ja omalla kokemuksella.

- Asuntolainaa porukalla ei ole juuri ollenkaan, kun asunto on jo melkein maksettu, ainakin 250 000 euron arvoinen ja ostettu ainakin 8 vuotta sitten. Mutta toisaalta porukka on aika nuorta ja matalapalkkaista ...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa saada kunnon keskustelua ja tietoa, kun ihmiset vastailee ihan tuulesta temmattuja juttuja :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä hoitajien kanssa pitää keskustella. Kuinka kauheaa. Oliko Mensan foorumilla ruuhkaa kun tänne jouduitte tulemaan???

Vierailija
4/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Asuntolainaa porukalla ei ole juuri ollenkaan, kun asunto on jo melkein maksettu, ainakin 250 000 euron arvoinen ja ostettu ainakin 8 vuotta sitten. Mutta toisaalta porukka on aika nuorta ja matalapalkkaista ...

Vierailija
5/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 25000e kulutusluottoja, ei asuntolainaa, asutaan vuokralla. Meillä ei ole isopalkkaisia töitä, ajetaan 12v vanhalla autolla, meillä ei ollut varaa uudempaan. Mies tienaa alle (naisten) keskiansion, itse jäin työttömäksi, jatkan opiskeluja taas opintotuen turvin...

Vierailija
6/6 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen harkinnut Mensan testeihinkin menemistä, kun olen aina pärjännyt niissä ihan hyvin (mulla Mensan kirjoja kotonakin).

Asuntolainaa meillä on, tuorein parin vuoden takaa, 180 t. Makselen siitä myös lama-aikaista " taloanikin"

Asunnon arvo lienee 220 t.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän