Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ma olen nahnyt nyt useaan otteeseen kamalan painajaisen, jossa lapseni jaa pyoralla auton alle. Naen auton ja ajajan kasvot, joka kerta samat, tapahtumapaikka on lahella kotia,

Vierailija
29.08.2007 |

tapahtuma-aika syksy, koska puissa värikkäitä lehtiä.

Mua pelottaa! Hirvittää mennä nukkumaan ja pelkään onko ennenuni. Ainakin uni on karmaisevan todentuntuinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttäreni on todella usein kipeä, kuumetta on kuukausittain. ja tulehdusarvot menevät ylös ja alas. taas viikon päästä on uusi verikoe.

mutta asiaan, näin myös eräänä yönä unen, missä katselimme mieheni kanssa ruumishuoneella tyttöämme. lääkäri kertoi unessa, miten voisi kirjoittaa unilääkereseptin. ja minä mietin, että tuo on tytön lempimekko, mikä hänellä oli päällä.

uni oli niin ahdistava, että heräilin keskellä yötä monta kertaa, kun unessa oloni tuli liian kamalaksi.

kerran herätessäni olin pystyssä monta minuuttia miettimässä mikä on totta ja mikä ei. lopulta uskoin, että se oli vaan unta. ja kun nukahdin, näin jatkoa samalle unelle. :(

edelleen ahdistaa tuo uni, vaikka siitä on pari kuukautta aikaa... pelkään että se oli joku enneuni, että tytölläni on joku pahasti vialla. vaikka valkosolutkin katsottiin verikokeista, ja vaikka lääkäri vakuuttelee, että se ei ole mitään vakavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä