Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IDEAPARK!! Huomenna sinne,missä kantsii syödä???

Vierailija
29.08.2007 |

Ja missä käydä ostoksilla,mitkä liikkeet kierrän kaukaa? ;)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkua! Ja muksutkin söi ihan innoissaan.

Vierailija
2/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu jonottamaan ruokapaikkoihin. Oma suosikkini on Saku' s Galley. Kaupoista nyt on mahdoton sanoa, riippuu tietenkin mitä etsit! Itse en tykkää Tokmannista ja MiniManista, halpakrääsälöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista ruokaa tää Hook tarjoaa? Japanilainenkin vois mennä mut syököhän noi lapset siellä hyvin massut ja nassut täyteen :)??

Vierailija
4/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvasia ja ihania. Kierreranskiksia ja erilaisia herkkudippejä. Lapsille oma lista. Meidän muksut tykkäs ja aikuiset sai todella mahat täyteen yllättävän pienellä siipimäärällä.

Vierailija
5/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku´s Galleyssakin hyvät ruoat, mutta ei tainnut olla ainakaan a la cartella mitään lapsille? Voipi olla että muistan väärinkin, kun ei ollut lapsia mukana käydessäni. Siellä on kyllä lounaspöytäkin. Hookin siivistä ei ehkä pienet jaksa nakertaa mahaa täyteen? Mutta siellä on tosiaan usein ravintolat niin täysiä, etten ole jaksanut jonottaa vaan lähtenyt kotiin/kaupungille syömään.

Itse en menisi niihin tusinakauppoihin (h&m, seppälä jne.), koska ei niissä ole Ideaparkissa mitään sen ihmeellisempää kuin missään muuallakaan. Aika menee vaan hukkaan. Katselisin siis sellaisia kauppoja, joita ei niinkään muualla näe.

Vierailija
6/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee käydä tsekkaan toi Hook,kuulostaa hyvältä noi kierreranskikset ja dipit,lapset saa kerrankin " herkkuruokaa" mahat täyteen... Kaipa sieltä aikuiset saa muutakin kuin siipiä?? Mies ei oikein tykkää broilerista yleensäkkään,mä taas kyllä syön tollasia :)

ap (pelottaa jo valmiiksi noi uhkaillut ruokajonot,meidän kun on pakko siellä syödä...)

Vierailija
7/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös lasten lista! Löytyy syöttötuolejakin, vaikka on ns. " fiini" paikka (verrattuna muihin Ideaparkin rafloihin).

Vierailija
8/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lauantaina saa kyllä jonottaa ravintoloihin, ei kohtuuttomia aikoja kuitenkaan.

Vierailija
9/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huono palvelu.

Vierailija
10/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kadun kenkäputikeissa kannattaa käväistä, on aika hintavia mutta kerrankos sitä :)...

Vierailija
11/12 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on paras kenkäkauppa kun ostoslistalla on naisten syyskengät,jotkut juhlakengät naiselle ja lasten syyskenkiä?? :):) Hinta ei este ;)

ap

Vierailija
12/12 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hook on mun, miehen ja lasten suosikki. Lapsiasiakkaita paljon, ehkä siksi, että lasten lista on hyvä ja lapset huomioidaan tosi hyvin. Esim. tarjoilija tuo meidän 3v:lle oman listan ja kysyy HÄNELTÄ mitä hän haluaa juoda ja syödä (vilkaisee vanhempia onko valinta ok), lasten ruoka tuodaan mahd. nopeasti, kysytään myös lapselta maistuiko jne. ja meillä 3v itse ilmoitti vielä lopuksi, että " haluan jäätelön" niin tarjoilija kysyi lapselta mitä laitetaan jne.

Olen tykännyt tosi paljon paikasta. Ruoat on hyviä (saa muutakin kuin siipiä) ja isoja annoksia jne. Hinta-laatu-suhde erinomainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi