Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako yövoidetta käyttää? Onko enemmän haittaa kuin hyötyä?

Vierailija
29.08.2007 |

Jotkut sanoo, että se tukkii ihon silloin, kun sen pitäisi antaa uusiutua. Toiset taas sanovat, että silloin iho ottaa hoidot parhaiten vastaan. Mitenköhän olisi paras?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hilseily loppui kun otin käyttöön todella " voimaiset" yövoiteet. Päivisin niin paksut voiteet saa ihon kiiltämään. Ihana herätä aamuisin kun ei kiristä.

Vierailija
2/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse omalle ihollesi oikea voide ja huomaat kyllä että se kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kasvoveden päälle menen kuivalla iholla nukkumaan. Yön aikana iho kosteuttaa itse itsensä.

Vierailija
4/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voitettomuus yöllä on tehnyt ihmeitä iholleni.. Rypytkin on vähentyneet. Outoa, en olisi itsekään uskonut kun aloitin tämän. Päiväksi laitan kunnon voidetta kyllä.

Vierailija
5/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho kosteuttaa itse itsensä, ja on enää vähemmän kuiva kuin ennen.

Vierailija
6/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää myös kuorivia ja kosteuttavia kasvonaamioita.

Minulla on ikää pian 50v. ja ihan totta, minulla on vain muutama pieni ryppy.

Kasvot ovat säilyttäneet kuosinsa, varmasti osaksi erinomaisten hoitovoiteidenkin ansiosta, joita olen käyttänyt 25-vuotiaasta asti.

Myös riittävä uni, terveellinen ravinto ja liikunta on hyvä muistaa.

Niistä saa lisäksi hyvän mielen.

Vierailija
7/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän luonnomukaisia voiteita (dr. hauschka) ja tuossa sarjassa kuuluu olla käyttämättä voiteita yöllä. Iho muodostaa itse " voidetta" tuolloin ja uudistuu. Kuulostaa hupsulta, mutta mulla toimii vaikka alkuun olin skeptinen.

Vierailija
8/9 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorii ihon pehmeäksi ja samalla kosteuttaa. Eikä ole kallis, muistelen että maksoi noin 20¿ vähän päälle.

Vierailija
9/9 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että joku käyttää, jos esim. niin kuiva iho että hilseilee tmv. =tuote tulee tarpeeseen.

Mutta minä pyrin välttämään kaikkea turhaa. Meikeissä on niin isot markkinat ja rahat kysessä, että tarpeettomia tarpeita luodaan. En ymmärrä purkki arsenaaleja; päivä- ja yövoide, tehotipat, silmänympärysvoide, kasvovesi, huulten ympärysvoide... jne. jne. Parempi olla naturel:)

Kun katson esim. vanhojen sukulaisteni ihoa, niin hyvässä kunnossa on, varsinkin isän puolella ei edes ryppyjä juuri ollenkaan...! Ja mitään erikoisia rasvoja eivät ole koskaan käyttäneet. Sitten taas monella (n. 30-vee) kavereilla on iho " huonossa" kunnossa, vaikka siihen on vuosia hierottu jos jonkinlaista mönjää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan