Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö mielestänne vauvan kanssa harrastaa jotain?

Vierailija
29.08.2007 |

Tuntuu että olen suunnilleen ainoa äiti, joka ei vie vauvaa (4kk) vauvauintiin, muskariin, äiti-vauvajumppaan jne.

Tekeekö harrastuksiin vieminen hyvän äidin? Huonot äidit eivät vie vauvojaan harrastuksiin? Mielipiteitä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä. Lähinnä ne ovat äitien tuuletuspaikkoja.

Itse olen sen verran meneväinen että varmaan jotain vauvan kanssa tulen tekemään, muskari tai uinti. Ei se tosin haittakaan vauvalle tee jos on joku juttu viikoittain.

Vierailija
2/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän vauvojaan harrastuksiin vievät ole usein niitä yhden lapsen äitejä, jotka hakevat vauvaharrastuksista myös uusia tuttavuuksia itselleen ja vaihtelua päivärutiineihin.

Itsekin kävin esikoisen kanssa uimassa, jumpassa ja vielä muskarissakin! Mutta kolmen seuraavan lapsen kanssa en käynyt missään " vauvaharrastuksissa" !

Jos viihtyy vauvan kanssa kotona muutenkin eikä itse kaipaa vauvaharrastuksia niin ei niitö tarvi ainakaan vauvan takia aloittaa! Vauvasta voi tulla huippu-uimari tai konserttimuusikko ilman alle 1-vuotiaana aloitettua alan harrastustakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle riittää virikkeiksi ihan normaalit hommat. Mä ainakin harrastin ensisijaisesti sellaista ekan vauvan kanssa, mistä oli mulle itselleni iloa ja virkistystä, eli kahviloita, museoita jne. Oikein huippujännää kuopusvauvalle oli nurmikon katselu kesällä, kun oltiin esikoisen kanssa leikkipuistossa. :)

Vierailija
4/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä muskarissa ja vauvakerhossa. Mutta vauvauintiin ihastui vauva itse heti ekasta kerrasta ja on nauttinut täydestä sydämestä. Jatkettiin vauva-ajan jälkeen harrastusta viikottain. Kaikki vauvat eivät pidä uimisesta, mutta jos pitää paljon kylvyistä suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
5/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauva ainakin rakastaa muskaria.

Kun laulan muskarilauluja silmät aloittaa loistamisen.

Voihan se olla sitäkin, että lapsia rakastaa äitinsä laulua ja se on tärkeää vauvan kehitykselle.

Se ettei vie vauvaa " harrastuksiin" ei tee sinusta huonompaa äitiä, mutta luulen, että väsyneemmän??

Vierailija
6/6 |
29.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa käytiin kanssa uimassa ja tykättiin koko perhe. Keskimmäinen taas oli koko ajan kipeenä, joten vauvauinti jäi. Vaan ihan normaali pikku termiitti tuosta on kasvanut.

Eli niin kuin moni muukin on täällä todennut, niin harrastukset on enemmän vanhempia kuin vauvoja varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi