Mitä teen?
Mun ei ole kovinkaan hyvä olla ja tuntuu niiiiin epätoivoiselta kaikki..kyseessä on siis oma suhteeni..eli poikaystäväni petti (ei kuitenkaan seksillä) mutta petti hengailemalla toisen kanssa ja tekstailemalla...sanoin morot ja nyt olemme koittaneet uudelleen saada suhdetta toimimaan, mutta kun olen niin mustasukkainen että en tiedä mitä tekisin.. ja ihan kuin poikaystäväni ei välittäisi menoistani mitenkään...hän vaan on ja elää omaa elämäänsä eikä ota minua siihen mutta kyllä itse haluaa jokapaikkaan, tarkoitan siis omiani sukulaisia yms..
Miten pääsen eroon tilanteesta ja irtautumaan kun tuntuu ettei minulla ole omaa elämää ollenkaan, kun vaan mietin mitä hän tekee ja miettii ja yms..
AUTTAKAA!
itellä oli tollanen vastaava tilanne joskus aikoja sitten..mies txtaili exän kanssa ja näkikin jossain. seksiä eivät harrastaneet eikä muutakaan läheistä, mutta asian isoksi teki puhumattomuus. Pitkän aikaa olin mustasukkainen kaikesta, sitten mieskin alkoi olla ja kohta oltiin ihan lukkotilanteessa. kenellekkään ei puhuttu kun hävetti se oma tyhmyys.. sitten kerran puhuttiin ja todettiin, ettei suhteemme voi jatkua sellasenaan, että jonkun täytyy muuttua. sovittiin että kerrotaan jos joku muu kiinnostaa ja luotetaan toisiimme. :) alku oli vaikeaa, mutta nyt montamonta vuotta mennyt todella hyvin!! :) ja meillä kaikki todellakin lähti syyttä liikkeelle..:(
puhu miehesi kanssa.. ja yritä ajatella että jos se pettää/jättää niin murehdit vasta sitten, ei aiemmin kannata!!:)